به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۱۰۶۰۶۶
در دیدار با وزیر کار مطرح شد؛

انتقاد آیت الله صافی از مخالفت‌ها با برجام

عده‌ای در کار دولت اخلال می‌کنند
گروه سیاسی: یکی از مراجع تقلید شیعه در قم با انتقاد از مخالفت‌ها با برجام و با بیان اینکه عده‌ای در کار دولت اخلال می‌کنند، گفت: دولتمردان ما که در همین شرایط سخت زحمت می‌کشند اجرشان نزد خداوند محفوظ است.
انتقاد آیت الله صافی از مخالفت‌ها با برجام
آیت الله صافی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در دیدار علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به مناسبت هفته کارگر به شهر قم سفر کرده بود با تشکر از زحمات دولت تدبیر و امید برای خدمت به مردم و با اشاره به سخنان علی ربیعی درخصوص کارشکنی‌هایی که به بهانه انتقاد از برجام در کار دولت می‌شود، اظهار داشت: قبلا فساد بود و حالا که این دولت این مسئله را حل کرده نمی‌گذارند کار شود.

این مرجع تقلید افزود: متاسفانه عده‌ای در مملکت ما نمی‌گذارند اشخاصی همانند شما که با حسن نیت در دولت کار می‌کنند و زحمت می‌کشند به کار خود به راحتی ادامه دهند اما با همه این سختی‌ها و در همین شرایط که زحمت می‌کشید اجر آن نزد خداوند محفوظ است. وی با اشاره به گزارشات علی ربیعی درخصوص خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر خدمات دولت تدبیر و امید به مردم به ویژه در بحث برجام گفت: کارهای شما اسباب خوشحالی ماست و بسیار خوشحالیم که امثال شما در راس کار‌ها هستند؛ خدا شما رو حفظ کند و مطمئن باشید خداوند اجر شما را می‌دهد.

آیت الله صافی گلپایگانی با انتقاد از اختلاف‌افکنی‌هایی که در کشور به بهانه انتقاد از برجام علیه دولت صورت می‌گیرد گفت: متاسفانه عده‌ای ملتفت نیستند و در کار‌ها اخلال می‌کنند و ما همیشه دعا می‌کنیم که خداوند آن‌ها را هدایت کند تا مشکلات را بیش از این ایجاد نکنند. وی افزود: قطعا آن‌ها که با دولت همکاری بیشتری کنند تا مشکلات مردم رفع شود اجرشان پیش خدا بیشتر است.

این مرجع تقلید خطاب به علی ربیعی گفت: خیلی خوشحال هستم که افرادی چون شما که نیت پاکی در انجام کار‌ها دارند در حال خدمت به جامعه هستند و امیدوارم خداوند به شما توفیق دهد. آیت الله صافی گلپایگانی خطاب به وزیر کار گفت: من از همه شما دولتمردان تشکر می‌کنم و سلام مرا به همه آن‌ها برسانید. این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود گفت: همه افراد در زمینه رفاه مردم باید اهتمام جدی داشته باشند و اسلامیت ما اقتضا می‌کند که در این زمینه کار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نباید اختلافات در کشور ما ایجاد شود و همه باید به فکر مملکت باشیم و از دیگر مملکت‌ها عقب نباشیم و فقط آن‌ها چون نظم بهتری دارند از ما جلو‌تر هستند و ما گاهی دچار اختلاف هستیم. وی در پایان گفت: بسیار خوشحالم که افرادی چون شما دست‌اندرکار امور هستند که برای حل مشکلات جامعه تلاش می‌کنند و سلام مرا به همه آقایان در دولت برسانید.
مرجع : ایلنا