به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۱۰۶۰۷۶
سخت‌ترین فصل عمرم را سپری می‌کنم

جلالي: این برد را داور به استقلال داد

گروه ورزشي: سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست تیمش برابر استقلال به سمت رختکن آبی پوشان رفت و آبی ها را متهم کرد که با کمک داور بازی را برده اند.
جلالي: این برد را داور به استقلال داد
به گزارش مهر، مجید جلالی که در دیدار سایپا برابر استقلال با نظر داور چهارم و تایید داور وسط از روی نیمکت اخراج شد و به روی سکوها رفت، بعد از پایان این دیدار به سمت رختکن استقلال رفت و قصد ورود به جمع آبی پوشان را داشت اما مسئولان حراست مانع وی شدند. با این حال جلالی در حالی که فریاد می زد و بسیار عصبانی بود عنوان می کرد که می خواهد برود و به استقلالی ها بگوید که این پیروزی را با لطف داور به دست آورده اند نه براساس شایستگی هایشان. وی تاکید کرد که استقلال در دیدار برابر سایپا با لطف داور به پیروزی رسیده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با انتقاد شدید از مدیریت باشگاه سایپا و نیز فدراسیون فوتبال گفت: این بغض چندین ساله من است که ترکیده و خوشحالم که فصل در حالا تمام شدن است. جلالی در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال که با برتری ۲ بر یک آبی‌پوشان خاتمه یافت، عنوان کرد: فعلا تنها چیزی که من را آرام می کند این است که فصل در حال تمام شدن است. این بغض چندین ساله است که به اینجا رسیده است. سال های سال است من این شکل غیرمنصفانه را تحمل می کنم و هیچکس هم رسیدگی نمی کند.

وی اضافه کرد: یک روز می رویم شمال می گویند جو خراب است. روز دیگر به جنوب می رویم حرف دیگری می شنویم. آیا فوتبال برای کنترل مردم است؟ ما می خواهیم فوتبال بازی کنیم. من یک مربی هستم مثل همه مربیان. چرا با ما این کار را می کنند؟

جلالی در بخش دیگری از حرف های خود عنوان کرد: می خواهم یک مثال بزنم. من را با مربی پرسپولیس مقایسه کنید. از اول فصل ما کجا بودیم و آنها کجا بودند؟ تمام فصل برانکو را حمایت کردند ولی از هفته دوم خواستند مرا بردارند. آیا این متولیان بی کفایت فوتبال نباید به این مسایل رسیدگی کنند؟ چطور هر فردی مدیر می شود؟ تیم به تراکتور باخت اما مرا ۲۵ درصد را جریمه کردند. اگر من مقصر بودم مدیران بالای دستی سایپا همه قراردادم را جریمه کنند.

سرمربی سایپا که از مدیریت باشگاه بسیار گله مند بود، ادامه داد: ظاهرا من یک لقمه خیلی سهل الهضم شده ام. این فوتبال یعنی اینقدر بدون تخصص است که هر فردی مدیر فوتبال می شود؟ اگر این طور است پس چرا میلیاردی هزینه می کنند؟ در فولاد بودم آنطور اذیت کردند. مدام محروم و جریمه می شویم ولی آنهایی که حق و ناحق می کنند چرا کاری به آنها ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام مدیر منظور شما بوده است، گفت: این همه مدیر. از فدراسیون گرفته تا باشگاه. جلالی درباره تغییر ورزشگاه بازی با استقلال نیز عنوان کرد: به ما که رسمی نمی گویند چرا این کار را انجام می دهند ولی غیر رسمی می گویند جو خراب نشود. سرمربی سایپا تاکید کرد: یکی از سخت ترین فصل های عمر ورزشی من است. معلوم نیست حرفم را به چه کسی بگویم. واقعا تحت فشار هستم.

وی در خصوص پنالتی که برای استقلال گرفته شد، گفت: آیا آن صحنه پنالتی بود؟ جلوی تراکتور آنطوری قضاوت کردند. مقابل ملوان، سیاه جامگان و چند تیم دیگر هم این موضوع را شاهد بودیم. فوتبال عشق و زندگی من است. می گویند از شما این رفتارها را انتظار نداریم ولی به اینجا رسانده اند. خودم هم از خودم انتظار این را ندارم.

جلالی تاکید کرد: عملکرد دو ساله من را ببینید. کدام مربی اینقدر ریسک می کند که جوان ها را بازی بدهد. ولی کدام حمایت از من شده است؟ مدام جریمه کرده اند. جام گرفتن خدمت به فوتبال نیست. من قبلا با صبا و پاس جام گرفته ام ولی جوان معرفی کردن به فوتبال خدمت است و من این را دوست دارم. سرمربی سایپا در بخش پایانی حرفهای خود عنوان کرد: کجای دنیا یک مدیر هفته پنجم به کمک مربی من می گوید که می خواهم جلالی را بردارم و شما را سرمربی بگذاریم. بعد به بازیکن ما می گویند می‌خواهیم مربی را عوض کنیم. من با کسی خصومتی ندارم.