به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۰۶۱۰۲

اوباما : دانشجوی شیطانی بودم

گروه بین الملل: باراک اوباما رییس جمهور آمریکا با حضور در جمع دانشجویان رشته خبرنگاری در کاخ سفید به سوالات آنان پاسخ داد.
اوباما : دانشجوی شیطانی بودم
به گزارش وب سایت شبکه خبری "ای بی سی " آمریکا، اوباما با حضور سرزده در نشست خبری روزانه جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید که با حضور دانشجویان رشته خبرنگاری در حال برگزاری بود ، به سوالات دانشجویان پاسخ داد. او در این نشست خبری گفت : بر عکس من که دانشجویی شیطان بودم شما دانشجویانی موفق با نمرات عالی هستید. او با اشاره به اینکه از حضور در جمع خبرنگاران آینده آمریکا خوشحال است، افزود در برخی مواقع رسانه ها در حق جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید کم لطفی می کنند.

اوباما با اشاره به اینکه برخی مواقع بین کاخ سفید و رسانه ها در مورد موضوعاتی خاص اختلاف نظر و سوء تفاهم به وجود می آید و رسانه ها قضاوتی ناعادلانه درباره کاخ سفید می کنند، اما مزیت نظام آمریکا در همین است که حتی عالی ترین مقامات سیاسی کشور از گزند نقد یا حتی حملات و فشارهای رسانه ها در امان نیستند. اوباما وجود این سطح از آزادی رسانه و مطبوعات در آمریکا را یک مزیت مهم دانست که آمریکا را از دیگر کشورها متمایز می کند. او خطاب به دانشجویان خبرنگاری گفت :" شما با انتخاب حرفه خبرنگاری نقشی مهم در جامعه خواهید داشت. امیدوارم بسیاری از شماها وارد این حرفه شوید."