به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۱۰۶۳۷۲
کسی را تهدید نمی‌کنم اما بی نهایت عصبانی هستم

اولتیماتوم جدی مشحون به ملی‌پوشان

گروه ورزشی: رییس فدراسیون بسکتبال به شدت از رفتار بازیکنان در جریان مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.
اولتیماتوم جدی مشحون به ملی‌پوشان
محمود مشحون، رییس فدراسیون بسکتبال در جریان تمرین ملی‌پوشان با آنها صحبت کرد و نکات جالب توجهی گفت.

رییس فدراسیون بسکتبال خطاب به ملی‌پوشان ، گفت: نزدیکترین نتایج و بهترین لیگ را داشتیم، ولی شما زشت‌ترین رفتارها را در این لیگ نشان دادید. با رفتارهایی که من از بازیکنان در این لیگ دیدم تمام زیبایی‌های بسکتبال زیر سوال رفت. با این که بسکتبال رشته ورزشی دانشجویی و دانش‌آ‌مو‌ز‌ی است و فرهنگ حرف اول را در آن می زند ثابت کردید که نه تنها این فرهنگ در شما وجود ندارد،‌ بلکه انگار اصلا از آن اطلاعی ندارید.

 

او ا‌دا‌مه‌ داد: کسی را تهدید نمی‌کنم اما بی نهایت عصبانی هستم. در کجای دنیا وقتی داور سوت می زند بازیکن مثل عروسک خیمه شب بازی می پرد. مقصر اصلی این اتفاق‌ها هم سرپرست تیم‌ها سپس مربیان و بعد از آن شما هستید که باعث شده من اینقدر عصبانی باشم و این طور به شما گوشزد کنم.مشحون در ادامه به ملی‌پوشان گفت: سالی 100 ، 200 ، 300، 400 و 500 میلیون تومان پول می گیرید که در زمین این رفتارها را انجام دهید؟ دعا کنید که من و کادر من سال آینده در فدراسیون نباشند که اگر باشند و کوچک‌ترین رفتاری مثل امسال در شما ببینیم دیگر بسکتبال ملی و باشگاهی را نخواهید دید. من تهدید نمی‌کنم، ولی دیگر نمی‌خواهم شاهد چنین رفتاری از الگوهای فرهنگی یک کشور باشم. شما به عنوان نماد ایران به کشورهای دیگر می روید و باید نشانگر فرهنگ این کشور باشید نه چیز دیگر.

 

رییس فدراسیون بسکتبال در ادامه تاکید کرد: در تیم ‌ملی باید مثل برادر باشید. با چشمان خودم سال قبل دیدم که در مسابقات قهرمانی ‌آسیا حامد آفاق در گوشه‌ای از زمین خالی بود و توپ می خواست، اما به او پاس نمی دادند تا بازیکن دیگر برسد. همان زمان حساس شدم و وقتی که پیگیری کردم دیدم که بله مشکلات زیادی داریم و به همین دلیل با قدرت برابر آن ایستادم. اکنون نیز به شما می گویم که همه مثل برادر هستید و باید برابر حریف بجنگید و برای سرافرازی خودتان و ایران تلاش کنید. او در پایان خاطر‌ نشان کرد: اکنون که این فرصت در اختیار شما قرار گرفته و پیراهن تیم ‌ملی را بر تن کرده‌اید ثابت کنید که شایسته بوده‌اید و با شایستگی وارد تیم ‌ملی شده‌اید و برای رسیدن به ترکیب تلاش و مبارزه کنید.

مرجع : ایسنا