به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۳
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۱۰۶۳۹۸
اشتغال برای حداقل یک فرزند هر خانوار

شعارهای پوپولیستی جدید، دستور کار دکتر!

گروه سیاسی: در برنامه های انتخاباتی که توسط کارشناسان دفتر احمدی نژاد تهیه و به تایید رسیده، توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بویژه طبقات فرودست در اولویت قرار گرفته است.بر اساس این طرح، چنانچه احمدی نژاد نامزد انتخابات شود، جذاب ترین شعار انتخاباتی وی، ایجاد اشتغال برای حداقل یک فرزند هر خانوار است.
شعارهای پوپولیستی جدید، دستور کار دکتر!
به نوشته سایت پایش، در این طرح چنانچه در هر خانواده ای چند فارغ التحصیل بیکار وجود داشته باشد، دولت متعهد خواهد شد یک نفر از اعضای این خانواده را استخدام کند.به گفته طراحان این برنامه، هر خانواده ای در دولت آینده احمدی نژاد یک سهمیه استخدامی خواهد داشت و بر اساس پیشنهاد اعضای خانواده، دولت یک نفر را استخدام خواهد کرد.همچنین در صورت نامزدی احمدی نژاد در انتخابات، او وعده افزایش یارانه های نقدی را خواهد داد اما نه به میزان ۲۵۰ هزار تومان که اخیرا در رسانه ها عنوان شده است.

به گفته طراحان برنامه های انتخاباتی احمدی نژاد، میزان یارانه نقدی باید رقمی باشد که هم قابل اجرا بوده و هم به مردم برای رای دادن دوباره به احمدی نژاد انگیزه بدهد. بر اساس برآوردهای کارشناسی، رقم ۲۵۰ هزارتومان اگرچه برای مردم جذاب است اما قابلیت اجرا ندارد. در برنامه های انتخاباتی احمدی نژاد همچنین قرار است به هر استان برای حضور در هیات دولت سهمیه داده شود. طراحان این برنامه پیشنهاد داده اند وی در سفرهای استانی خود اعلام کند که از هر استان، یک وزیر یا معاون رئیس جمهور و یا قائم مقام وزیر از میان نخبگان و چهره های سرشناس آن استان انتخاب و منصوب خواهد کرد.سایت پایش این مطلب را منتشر کرده است.

حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۴:۰۹
دروغ گو ترین دولت بعد از انقلاب را به نام خود ثبت کردید هرچه بیشتر تخریب کنید نتیجه عکس می گیرید مردم همه چیز را می دانند و فریب شما را نمی خورند .توهم برنده شدن در انتخاباتی با مشارکت 48 در صد در دور اول و زیر بیست در صد در دور دوم شما را فریب داده است . ریزش حدود چهار صد هزار رای در سررسید وعده صد روزه محقق شد . وحشت از خیزش دوباره مردم وحشتی دور از انتظار نیست . والسلام (335528)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۹:۲۳
این حرفت درسته که مردم همه چیز را می دانند.دروغگویان،غوام فریبان،دزدان و متقلبان برای مردم مشخصه و در انتخابات چند دوره اخیر این آگاهی و شعور مردمی برای همه ثابت شده.وتا آنجا که یادمه خیزش مردم بخاطر اصلاحات بوده و رئیس جمهور محبوب شما با رای ظاهرا 24 میلیونی 11 روز خانه نشین شدند ولی آب از آب تکان نخورد. از قدیم راست گفتند که آدم دروغگو اولین فردیست که دروغ خودشو باور می کنه! (335558)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۳:۰۶
خوب وحشت ویرانی دوباره مملکت وحشت هم داره . عقل اینو میگه. (335586)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۵:۱۶
البته برملت بزرگ و فهیم امروز تهران و ایران پرواضح است که این طرح ها صرفا بسان نردبانیست تادکتر از آن بالا رفته و بر بام ایران دوره ای اقلا چهارساله نزول اجلاس فرماید و این وعیدهای شیرین ودیرین پس از انتخاب احتمالی دکتر به عرصه عمل نرسیده به محاق نسیان سپرده خواهد شد.
ملت آگاه امروز تهران و ایران! شما را به روح خمینی بت شکن قسم می دهم که با چشمان باز و دیدی فراخ انتخاب کنیدو اگرنسبت به پوچ بودن وعده های دکترمحمود لحظه ای تردید دارید لحظه ای بیاد بیاورید مصائب آن 8 ساله را. (335540)
مانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۶:۱۲
مثل وعده ای که در مورد تولد نوزادان داده بود هر نوزاد یک میلیون به حسابش ریخته میشه ؟ (335544)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۰:۵۶
اره مث وعده درست کردن اقتصاد در صد روزه بابا ولم کن سر قبری داریم گریه میکنیم که مرده توش نیس (335575)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۶:۳۳
در یک نگاه کلان متاسفانه این شعارها در حکم مین هاییست که برای انهدام ساختار خانواده ،جامعه و در نهایت کشور طراحی شده اند. هر چنداین شعارها به ظاهر عوام فریبانه است اما اصالتی علم و دین ستیزانه و خائنانه دارد. در حقیقت این جریان می خواهد با کوبیدن نظم فکری وساختاری حاکم بر جامعه، ایران را به یک کشور بدوی تبدیل کرده.و نظمی ارتجاعی بر اساس خرافات و جادو جنبل ایجاد کند. (335546)
ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۶:۳۵
زلزله ای 12 ریشتری بیاد
ولی این احمدی نژاد نیاد (335547)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۶:۵۳
ظاهرا قصد آقای دکتر با انتخاب این شعارها ایجاد شرکت سهامی عام است نه تشکیل دولت.درسته همسایه شمالی خواب هایی برای ما دیده است و با انتقال آموزه های عوام فریبانه و علم ستیزانه به برخی از به اصطلاح کارشناسان و تئوری پردازان سعی میکند دوباره ملت را فریب دهد. اما به حول وقوه الهی این خواب ها تعبیر نخواهد شد.و دشمنان ملت ایران از این حیله ها طرفی نخواهند بست. (335550)
نفهم
Italy
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۷:۴۳
خیلی باحال دکتر جون (335552)
اسکل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۳:۲۷
اين شعارهاي به زعم شما پوپوليستي، قطعا" با هماهنگي، برنامه ريزي و ابلاغ شده است. مشکل، اساسا" در جايي ديگر است. (335587)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ۰۲:۱۷
بابا چیکارش دارید بنده خدارو بذارید بیاد یه خورده مردومو بخندونه @@@@ (335598)
صادق
Portugal
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ۰۷:۳۸
وعده های خوبی داده اما حیف که مردم بدبخت کرد و مردم دیگه به ایشون رای نمیدن
اقای روحانی شما وعده های جناب اقای دکتر انجام بدین (335605)