به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۶
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۱۰۶۴۰۷
ما پیروز قاطع انتخابات هستیم!

اصولگرایانی که «خواب نما» شده‌اند!

گروه سیاسی: در حالیکه نتایج آرای انتخابات کاملا بیانگر گرایش سیاسی مردم است و بسیاری از فعالان منصف اصولگرا نیز به ناکامی طیف خود در انتخابات مجلس دهم، اذعان نموده‌اند اما برخی از فعالان سیاسی و مذهبی اصولگرا همچنان معتقدند که: اصولگرایان پیروز قاطع انتخابات مجلس دهم هستند زیرا در دولت روحانی بیش از 50 درصد از کرسی‌های مجلس را اصولگرایان به دست آوردند!
اصولگرایانی که «خواب نما» شده‌اند!
نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس دهم خاطر نشان کرد: در دولت اصلاحات، مجلس ششم سرکار آمد و حتی 50 نفر اصولگرا هم به مجلس راه نیافت. آقای احمدی‌نژاد مجلس هفتم را ساخت و 10 نفر اصلاح طلب نیز نتوانستند به مجلس راه یابند. اینکه 30 نفر نماینده تهران اصلاح طلب باشند و بگوییم اصولگرایان در انتخابات شکست خورده‌اند حرف درستی نیست زیرا آنها نماینده کل کشور نیستند و ما باید سر جمع نمایندگان را نگاه کنیم.

وی در مورد حمایت برخی از اصولگرایان مخالف لاریجانی از ریاست عارف در مجلس دهم نیز گفت: ما به هیچ عنوان با ریاست عارف موافقت نمی‌کنیم. در حال حاضر هم ما فقط به فراکسیون فکر می‌کنیم و به ریاست فکر نمی‌کنیم. نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: غیر از لیست امید همه نمایندگان در مجلس دهم یک فراکسیون را تشکیل می‌دهند و بنا داریم نام این فراکسیون را انقلاب اسلامی و کارآمدی و یا انقلاب اسلامی بگذاریم و حدود 10 الی 15 پیشنهاد برای نام این فراکسیون داریم.

وی در مورد اینکه آیا لاریجانی نیز عضو این فراکسیون می شود گفت: همه می توانند عضو این فراکسیون شوند و هر کسی عضو این فراکسیون باشد مورد حمایت ما برای ریاست قرار می‌گیرد. نقوی با بیان اینکه مجلس دهم مجلس سه فراکسیونی نیست گفت: ما فراکسیونی غیر از فراکسیون امید را تشکیل می‌دهیم و این فراکسیون برای رئیس، هیئت رئیسه و سایرین تصمیم می‌گیرد.

شیخ‌جعفر شجونی هم در گفت و گو با «انتخاب» درباره نتایج انتخابات گفت: کیهان! در این مورد گفته اصولگرایان پیروز شده اند و به نظر بیراه نگفته است. اصلاح طلبان فقط تهران شانس آوردند و پیروز شدند آن هم بخاطر نجابتی بود که اصولگرایان خرج کردند وگرنه آن هم باز اصولگرایان پیروز می شدند. من هیچ عقیده ای به اصلاح طلبی و اصلاح گرایی ندارم و این افراد را با مجلس دوره ششم تطبیق میکنم و چون این افراد ریشه و اساس اصولی ندارند قطعا در این پیروزی شکست هم خواهند خورد؛ به دلیل اینکه این افراد اصالت ندارند و برگرفته از جبهه ملی و نهضت آزادی هستند و بین این افراد نه شهید دادند و نه ترور شدند. تنها از اصولگرایان بودند که شهید و ترور شدند. به نظر من، اصلاح طلبان با جبهه ملی و نهضت آزادی هیچ فرقی ندارند و ما با آنها هرگز سازش نخواهیم داشت.

شجونی در پاسخ به این سوال که علت اصلی شکست اصولگرایان در تهران چیست گفت گفت: می گویند نباید گفت ولی به نظر من، دلایل‌های زیادی دارد و ترفندهای خاصی در انتخابات اخیر استفاده کردند. بحث اصلاح طلبان و اصولگرایان مثل بحث عربستان و یمن است که عربستان بمباران می کند و یمن پیروز میدان است!!

وی افزود: اکثریت این مجلس در دست اصولگرایان است، نه افراد تازه به دوران رسیده که نمی دانند پارلمان و مجلس چیست!!  شجونی در پاسخ به سئوالی در مورد ریاست مجلس گفت: به نظر من، آن کسی که کارکشته تر و تجربه آموخته تر است باید رییس مجلس شود، نه دیگران که صفر کیلومتر هستند. لاریجانی کار کشته تر است. به ضرس قاطع می گویم که در انتخابات سال 96 اصولگرایان پیروز میدان هستند!
مرجع : عصرایران

حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۴:۱۸
هر کسی که از لاریجانی حمایت کند مورد حمایت جریان ارزشی نیست امروز دیگر واژگانی چون اصلاح طلبی و اصولگرایی وجود ندارد جریانهای سیاسی در حال پوست اندازی اند و شاخص و ملاک قضاوت ، گفتمان عدالت طلبی و استکبار ستیزی است . جریان بزدل مصلحت جویی که به بهانه مصلحت اندیشی در حال زانوزدن در مقابل دشمنند محکوم به فنا هستند. والسلام (335531)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۴:۴۴
جالب بود !!! علي الخصوص تشبيه بمباران عريستان وپيروز بودن يمن (335537)
ایران داد عمارلویی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۹:۰۱
جناب شجونی؟
اگر زنده ماندم؛؛
حضرت عالی انشااله به 120 سالگی برسید
شاید هم عمر نوح؛
ان زمان یادتون میارم,میارند
نگید من نگفتما؟
دیوار؟بلند؟
حاشا؟ (335555)