به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۱۰۶۵۱۷

کی‌روش بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب

گروه ورزشی: در برنامه نود این هفته کارلوس کی‌روش به عنوان بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب اسلامی انتخاب شد.
کی‌روش بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب
برنامه نود این هفته ساعت 22:30 دوشنبه شب‌روی آنتن شبکه سه رفت. بخش نخست برنامه این هفته به بررسی دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر اختصاص داشت و در بخش پایانی هم سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، به برنامه آمده و نظرات خود را درباره اداره این فدراسیون مطرح کردند.

 

سوال پیامکی

 

سوال نظرسنجی برنامه این هفته به انتخاب بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب اسلامی اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان برانکو ایوانکوویچ، استانکو پوکه پوویچ، زلاتکو کرانچار و کارلوس کی‌روش بهترین مربی خارجی را انتخاب می‌کردند. در نهایت نیز رقابت نزدیکی میان برانکو و کی‌روش شکل گرفت اما در پایان کارلوس کی‌روش با کسب 45.95 درصد بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب اسلامی شد.

 

 

کارشناسی داوری

 

مسعود مرادی این هفته به عنوان کارشناس داوری به برنامه نود آمده بود. او در بخش کارشناسی دیدار پرسپولیس و نفت اظهار کرد: گل نخستی که نفت تهران به ثمر رساند، در شرایط آفساید بود. البته در صحنه‌ای که مهدی طارمی درون محوطه جریمه به زمین خورد، از نظر من شبیه‌سازی بود و داور به درستی تصمیم گرفت.

 

مرادی همچنین درباره دیدار استقلال و سایپا هم گفت: داور می‌توانست یک پنالتی به سود استقلال بگیرد. البته پنالتی که داور در نیمه دوم به سود این تیم گرفت پنالتی نبود.

 

 

آنالیز استقلال خوزستان

 

شاگردان عبدالله ویسی، در دیدار برابر راه آهن، 124 شوت به سمت دروازه زدند. البته آن ها متخصص شروع مجددها هستند. به طور مثال سه گلی که این تیم در برابر راه آهن به ثمر رساند، با استفاده از شروع مجدد بود. عبدالله ویسی 5 بازیکن تاثیرگذار تیمش را سال قبل از لیگ یک به استقلال آورده است؛ بازیکنانی که تاثیر زیادی در موفقیت این تیم در لیگ امسال داشته اند.

 

 

 

در پایان برنامه عزیزی خادم روی خط برنامه آمد و درباره رد صلاحیت خودش اظهار کرد: برنامه‌ای که من داشتم رویکردی مدرن و نوگرایانه بود. بهترین گفتار عملکرد آدم‌هاست اما مرا رد صلاحیت کردند. من از یک بدنه مدیریتی وارد فوتبال شدم.

 

وی افزود: من در بزرگترین بانک های خصوصی کشور، عضو هیات مدیره بودم اما صلاحیتم رد شد. پیش از این من چهار سال هم عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بودم که این موضوع هم نادیده گرفته شد. من نزدیک به 30 امضا هم برای شرکت در انتخابات جمع کردم اما در انتخابات نخواهم بود.

مرجع : ایسنا