به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۱۰۶۵۷۶
شكست تراكتور و سپاهان در روز آخر

برنامه مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا

گروه ورزشي: با پايان يافتن ديدارهاي مرحله گروهي، برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۶ با حضور ۲ باشگاه ایرانی مشخص شد.
برنامه مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا
با مشخص شدن چهره 16 تیم صعود کننده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برنامه این مسابقات مشخص شد:

سه شنبه 28 اردیبهشت:
الهلال عربستان - لوکوموتیو ازبکستان
النصر امارات - تراکتورسازی
ملبورن ویکتوری استرالیا - جونبوک_موتورز کره جنوبی
اف سی توکیو ژاپن - شانگهای_سیپگ چین

چهارشنبه 29 اردیبهشت:
العین امارات - ذوب_آهن
لخویا قطر - الجیش قطر
اوراواردز ژاپن - اف_سی_سئول کره جنوبی
شاندونگ_لیوننگ چین - سیدنی استرالیا
دیدارهای برگشت نیز به ترتیب روزهای 4 و 5 خرداد برگزار خواهد شد.

ديدارهاي روز آخر:
النصر 0 - ذوب‌آهن 3؛ شاگردان یحیی، بهترین آسیا

گروه B لیگ قهرمانان آسیا
استادیوم: آل راشد دبی / تماشاگر: 400 نفر
داور: محمد طاقی (سنگاپور) ؛ کمک‌ها: لی ژیانگ و رونی کومین‌کیات (سنگاپور)

ذوب‌آهن ایران: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، دانیال اسماعیلی‌فر، هاشم بیک زاده، قاسم حدادی فر، مهدی مهدی پور، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان(70- محمدرضا عباسی)، مهدی رجب‌زاده(68- احمد امیرکامدار) و مسعود حسن‌زاده سرمربی: یحیی گل‌محمدی
گل‌محمدی و شاگردانش موفق شدند نتیجه دیدار رفت برابر النصر عربستان را تکرار کنند و با سه گل پهلوان، حسن‌زاده و بیک‌زاده به برتری برسند. ذوب‌آهن با وجود اینکه صعود و صدرنشینی خود را در دیدار دو هفته قبل مقابل النصر عربستان با پیروزی 3 بر صفر قطعی کرده بود ديشب هم با تمام توان برابر نماینده عربستان قرار گرفت و توانست این نتیجه را با درخشش پهلوان و بیک‌زاده و البته مدافعانش تکرار کند و با 14 امتیاز و بدون شکست به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کند. النصر نیز با این شکست از راهیابی به جمع 16 تیم نهایی بازماند تا عربستان تنها یک نماینده در مرحله حذفی داشته باشد.

تراکتورسازی 1 - الهلال 2؛ تراكتور به آب و آتش نزد

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا ، ساعت 19 ورزشگاه سلطان قابوس مسقط
تراکتورسازی ایران: محمد رضا اخباری، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، خالد شفیعی، سیناعشوری، ایوب کلانتری، فردین عابدینی(46 فرزاد حاتمی)، شاهین ثاقبی(46 سروش رفیعی)و آگوستو سزار و آلویس نونگ(83 سعید آقایی) سرمربی: امیر قلعه نویی

تراکتورسازان در دیداری که حتی در دقایقی از آن بر حریف خود برتری داشتند نتوانستند به پیروزی برسند تا از دستیابی به سه امتیازی که به آن نیازی نداشتند محروم شوند. نماینده کشورمان که پیش از این نیز صعود خود را به عنوان تیم اول این گروه به مرحله بعدی رقابت ها مسجل کرده بودند با استراحت دادن به چند بازیکن اصلی خود در این بازی به میدان آمدند، یاران قلعه نویی در حالی نتیجه این بازی را واگذار کردند که در بسیاری از دقایق آن بر حریف خود برتری داشتند.

پایان تلخ سپاهان در آسیا


تیم فوتبال سپاهان همانند دیدار رفت برابر الاتحاد عربستان در بازی برگشت نیز شکست خورد تا قعرنشین گروه خود شود. سپاهان ایران قهرمان لیگ چهاردهم ایران که در گروه A لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و با پیروزی برابر النصر امارات در نخستین بازی خود را به عنوان مدعی صعود از این گروه معرفی کرده بود با چهار شکست پیاپی به قعر جدول رفت و شانس راهیابی به جمع 16 تیم را از دست داد.

این نماینده ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت 19:30 در ورزشگاه سلطان قابوس دبی به مصاف الاتحاد عربستان رفت که نیمه اول را با حساب یک بر صفر به این تیم واگذار کرد. در نیمه دوم نیز شاگردان قاسم زاغی‌نژاد نتوانستند کاری از پیش ببرند و یک گل دیگر دریافت کردند تا الاتحاد با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان شود. سن مارتین و احمد النصیری در دقایق 15 و 74 برای الاتحاد گلزنی کردند.

الاتحاد دو هفته قبل نیز با نتیجه 4 بر صفر سپاهان را شکست داده بود اما این بار پیروزی این تیم بی‌ثمر بود چرا که آنها با وجود هم‌امتیازی با النصر امارات به دلیل شکست در بازی رو در رو در گروه A سوم شدند و نتوانستند به مرحله بعد راه پیدا کنند. سپاهان با این باخت 3 امتیازی و در قعر جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند.