به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۱۰۶۶۱۱

خنديدن زنان در خندوانه هم مشكل شد!

گروه سياسي: حجت الاسلام سيداحمد خاتمي گفت: بیان اینکه صدا و سیمای ما یک دانشگاه است و انتظار زیادی از آن می‌رود، تشریح کرد: چند خانم در برنامه خندوانه می‌خندند تا مردها را بخندانند، اسم این را چه بگذارم به چه قیمتی می‌خواهید شادی باشد به قیمت شکستن حریم؟

نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خط انقلاب، خط دین و ارزش‌هاست، اگر این راه تغییر یابد از انقلاب چیزی نمی‌ماند، وقتی حساسیت دینی کم شد، نتیجه چنین چیزهایی می‌شود. انتقاد من از رویکرد است، هرگز نمی‌گویم مسئولان صدا و سیما قصد تغییر ریل انقلاب را دارند، مردم را شاد نگه دارید، اما نه با روشی که دین نمی‌خواهد. وی خاطرنشان کرد: بخواهیم پای پرچم انقلاب بمانیم باید به خط انقلاب حساس باشیم، انقلاب ما برای خدمت به دین و حضور دین در صحنه است.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: دومین ریل انقلاب عرصه حاکمیت ولی‌فقیه‌ است، چند اصل قانون اساسی مسئله ولایت‌فقیه را به عنوان ستون فقرات انقلاب اسلامی مطرح کردند. وی اظهار داشت: اگر روزی این ریل برود، نظام ما طاغوتی می‌شود، اسلامی بودن این نظام به این است که جانشین ولی‌عصر(عج) یعنی ولی‌فقیه حاکمیت داشته باشد.

وي بیان داشت: امام راحل فرمودند که تمام مقصد ما مکتب ماست، اساساً حکومت مأموریت دارد که ریل دین و معنویت را تقویت کند و جاده بهشت را به مردم نشان دهد. حقیقت این است که دنیای غرب به کمک فضای مجازی درصدد تغییر این ریل است، فضای مجازی که در دسترس همه هست، حتی از طریق تلفن همراه. وی بیان کرد: خانواده‌ها بدانند که آمریکا در فضای مجازی در حقیقت جنگ نرم تمام‌عیار به راه انداختند و دنبال این هستند که فرهنگ زندگی دینی خانوادگی را تبدیل به زندگی غربی کنند.

وي عنوان داشت: در این تغییر فرهنگ، حجاب رنگ می‌بازد و جای خود را به بدحجابی و بی‌حجابی می‌دهد و اختلاط محرم و نامحرم عادی می‌شود. اینکه پسرهای جوان‌ را در یکی از دانشگاه‌ها داخل خوابگاه دختران می‌آورند و رئیس دانشگاه می‌گوید دختران و پسران باید راه تعامل را یاد بگیرند، والله این تغییر ریل است. (وي نام اين دانشگاه و رييس آن را ذكر نكرد)