به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۱۰۶۶۳۱
بهروز مفید - تهیه‌کننده تلویزیون:

به هم کمک کنیم تا اوضاع بهتر شود

گروه فرهنگی: بهروز مفید - تهیه کننده تلویزیون - در زمینه مشکلات مالی در سازمان صداوسیما با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی باید صداوسیما را کمک کنیم، به برخی ضعف‌های تلویزیون در عرصه تولید اشاره و در عین حال اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر افت کیفی کارها بهبود یابد.
به هم کمک کنیم تا اوضاع بهتر شود

مفید که در تدارک تهیه یک سریال جدید برای شبکه دو سیماست، درباره حال و روز این روزهای سازمان صداوسیما در بخش مالی به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا گفت: قطعا همچنان پرداختی‌های سازمان صداوسیما مشکل دارد اما واقعیت این است که همه باید تلاش کنیم و به هم کمک کنیم تا اوضاع بهبود یابد.وی در ادامه همین بحث عنوان کرد: قطعا در انجام یک کار باید خیلی از پارامترهای خوب کنار هم گذاشته شود، از متن‌های قوی گرفته تا حمایت‌های خوب و حضور عوامل مناسب در کنار یکدیگر نیز می‌توانند در تولید آثار خوب تاثیرگذار باشند، بنابراین همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم در شرایطی که رقبای ما خیلی دستشان بازتر است‌ و به همین خاطر است که موفق‌تر به نظر می‌رسند‌، ما نیز بتوانیم عمکرد خوبی داشته باشیم.

 

این تهیه‌کننده همچنین به بحث رقابت میان رسانه‌ها اشاره کرد و در عین حال هشدار داد: در حال حاضر ما در یک بازار رقابتی افتاده‌ایم و برخی از پروژه‌هایمان هم واقعا گران قیمت هستند‌. از طرفی رقبای ما در کارهایشان نه خط قرمز موضوعی و نه خط قرمز شکلی در نمایش افراد دارند؛ در نتیجه همه این عوامل دستشان را بازتر می‌کند. به نظرم این رقابت، رقابت منصفانه‌ای نیست.او همچنین خاطرنشان کرد: قطعا افزایش کمیت تولیدات نمایشی در کاهش کیفیت برنامه‌ها بی‌تاثیر نبوده است و همه باید تلاش کنیم تا کارهایمان را بهبود ببخشیم.

 

مفید در ادامه درباره ساخت مجموعه «یکتا» برای شبکه دو سیما اعلام کرد: این مجموعه که قرا راست به کارگردانی آقای شاه حسینی ساخته شود‌، هنوز در مرحله انتخاب بازیگر به سر می‌برد و هنوز بازیگران اصلی‌مان را کنار هم نچیده‌ایم. این کار کمی زمان می‌برد اما امیدوارم به زودی مشخص شود. اکنون متن سریال «یکتا» آماده است و در حال حاضر توسط بابک کایدان بازنویسی نهایی می‌شود. فکر می‌کنم اواخر خرداد ماه این سریال کلید بخورد.

 

تهیه‌کننده «یکتا» همچنین گفت: این سریال مناسبتی نیست و در کنداکتور پاییز شبکه دو قرار گرفته است؛ ضمن اینکه احتمال دارد نامش هم تغییر کند و «یکتا» نام موقت آن است. این مجموعه همانطور که پیشتر اعلام شد، یک درام خانوادگی است که در آن توطئه‌هایی وجود دارد و قهرمان اصلی قصه تلاش می‌کند از این توطئه‌ها خارج شود.

مرجع : ایسنا