کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهروز مفید - تهیه‌کننده تلویزیون:

به هم کمک کنیم تا اوضاع بهتر شود

ایسنا , 17 ارديبهشت 1395 ساعت 10:38

گروه فرهنگی: بهروز مفید - تهیه کننده تلویزیون - در زمینه مشکلات مالی در سازمان صداوسیما با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی باید صداوسیما را کمک کنیم، به برخی ضعف‌های تلویزیون در عرصه تولید اشاره و در عین حال اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر افت کیفی کارها بهبود یابد.


مفید که در تدارک تهیه یک سریال جدید برای شبکه دو سیماست، درباره حال و روز این روزهای سازمان صداوسیما در بخش مالی به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا گفت: قطعا همچنان پرداختی‌های سازمان صداوسیما مشکل دارد اما واقعیت این است که همه باید تلاش کنیم و به هم کمک کنیم تا اوضاع بهبود یابد.وی در ادامه همین بحث عنوان کرد: قطعا در انجام یک کار باید خیلی از پارامترهای خوب کنار هم گذاشته شود، از متن‌های قوی گرفته تا حمایت‌های خوب و حضور عوامل مناسب در کنار یکدیگر نیز می‌توانند در تولید آثار خوب تاثیرگذار باشند، بنابراین همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم در شرایطی که رقبای ما خیلی دستشان بازتر است‌ و به همین خاطر است که موفق‌تر به نظر می‌رسند‌، ما نیز بتوانیم عمکرد خوبی داشته باشیم.

 

این تهیه‌کننده همچنین به بحث رقابت میان رسانه‌ها اشاره کرد و در عین حال هشدار داد: در حال حاضر ما در یک بازار رقابتی افتاده‌ایم و برخی از پروژه‌هایمان هم واقعا گران قیمت هستند‌. از طرفی رقبای ما در کارهایشان نه خط قرمز موضوعی و نه خط قرمز شکلی در نمایش افراد دارند؛ در نتیجه همه این عوامل دستشان را بازتر می‌کند. به نظرم این رقابت، رقابت منصفانه‌ای نیست.او همچنین خاطرنشان کرد: قطعا افزایش کمیت تولیدات نمایشی در کاهش کیفیت برنامه‌ها بی‌تاثیر نبوده است و همه باید تلاش کنیم تا کارهایمان را بهبود ببخشیم.

 

مفید در ادامه درباره ساخت مجموعه «یکتا» برای شبکه دو سیما اعلام کرد: این مجموعه که قرا راست به کارگردانی آقای شاه حسینی ساخته شود‌، هنوز در مرحله انتخاب بازیگر به سر می‌برد و هنوز بازیگران اصلی‌مان را کنار هم نچیده‌ایم. این کار کمی زمان می‌برد اما امیدوارم به زودی مشخص شود. اکنون متن سریال «یکتا» آماده است و در حال حاضر توسط بابک کایدان بازنویسی نهایی می‌شود. فکر می‌کنم اواخر خرداد ماه این سریال کلید بخورد.

 

تهیه‌کننده «یکتا» همچنین گفت: این سریال مناسبتی نیست و در کنداکتور پاییز شبکه دو قرار گرفته است؛ ضمن اینکه احتمال دارد نامش هم تغییر کند و «یکتا» نام موقت آن است. این مجموعه همانطور که پیشتر اعلام شد، یک درام خانوادگی است که در آن توطئه‌هایی وجود دارد و قهرمان اصلی قصه تلاش می‌کند از این توطئه‌ها خارج شود.


کد مطلب: 106631

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/106631/هم-کمک-کنیم-اوضاع-بهتر-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir