به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۵
 
۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۱۰۶۶۶۲
پاسخ پزشکیان به سعید‌ جلیلی:

برجام واویلاست یا بیکاری‌ جوانان و فساد‌ ...؟

گروه سیاسی: نماینده منتخب مردم تبریز در مجلس دهم گفت: آیا واویلایی بالاتر از اینکه در دوران تحریم بازارهای دنیا را از ما گرفته بودند و جوانان ما بیکار شدند، وجود دارد؟!
برجام واویلاست یا بیکاری‌ جوانان و فساد‌ ...؟
دکتر مسعود پزشکیان با اشاره به اظهارات ضد‌برجامی سعید جلیلی، مسئول سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که برجام را واویلا خوانده بود، گفت:من خوشبختانه سخنان آقایان را نه می خوانم و نه می شنوم اما اگر وی چنین حرفی زده است باید بگویم که غیر برجام هم واویلا بود. وی افزود: واویلایی بالاتر از اینکه در دوران تحریم‌ها قطر گاز ما را می بُرد، عراق نفت را می‌برد، بازار دنیا را از ما گرفته بودند و جوانان ما بیکار شدند.

پزشکیان تصریح کرد: آیا مشکلات اقتصادی، فساد اداری و فساد فرهنگی خوب است‌؟! اگر این‌ها خوب است که ما دیگر حرفی نداریم اما آن طرف واویلا را هم ببینند و بگویند که چگونه می‌خواستند آن را حل کنند. وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا این سخنان با هدف ورود به انتخابات ریاست جمهوری 96 بیان می‌شود، گفت: اگر مردم آن‌ها را انتخاب می‌کنند، کاندیدا شوند اما دیدیم که مردم در انتخابات هفتم اسفند به ویژه در تهران نشان دادند که دیدگاه و نظرشان چیست.

پزشکیان با تاکید براینکه ما باید باید نقشه راه حل مشکلات کشور را داشته باشیم، گفت: رکود، تورم، بیکاری، مشکلات فرهنگی، مسائل اجتماعی و بسیاری دیگر از گرفتاری‌ها و فسادها فاجعه نیست؟ آن هم برای نظامی که بر پایه اسلامیت و صداقت شکل گرفته و بنیان‌گذار آن امامی است که امام عدالت‌، انسانیت بزرگی است، آیا چنین جامعه‌ای برازنده ماست؟ این آقایان بیایند کلاه خود را قاضی کنند و به این سئوالات پاسخ دهند. گفتنی است؛ سعید جلیلی اخیرا در دانشگاه بیرجند با اظهار سخنانی بر ضد توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 گفته است: این سند برجام، سندی نیست که به خودی خود قابل اعتماد باشد، این سند با شروط پذیرفته شده است و برجام بدون این شروط واویلاست!
مرجع : ایسکانیوز

رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۱۶:۳۳
واویلا ششیم كاغذپاره ای بود كه رسما نفت در برابر غذا میشدیم، كار به تحریمهای شدیدتر و اجازه صدور چند ده هزار بشكه نفت میرسید
روزای صدور سه ملیون بشكه ای و قیمت 140 دلاری احمدی نژاد مردم چیزی ندیدن جز فساد و تورم، با پنجاه هزار بشكه مدیریت جهانی میخواست كشور رو اداره كنه یا جلیلی؟ (335747)
بهادری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ ۰۱:۰۴
بابا این هسته ای واویلا بود
بلند پروازی که دو دهه فرصت رو از ایران گرفت
عمرمون رو به باد داد
آخرش هم هیچ
مگه مجبورین (335808)
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۱۶:۵۰
به خدا قسم و انه لقسم عظیم اگر شما ایرانی ها به سعیدجلیلی در انتخابات رای میدادیدامروز هم چرخ سانتریفیوژهاتون می چرخید هم چرخ کارخانه هاتون و هم نفتتون را بشکه ای 140دلار می فروختیداما حالا هسته ای نابودشده و رکودبی سابقه نفتتون رو هم مجانی میبرند (335750)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۱۸:۳۸
تو اون نروژ بهت یاد ندادن رونق چیه رکود چیه ؟؟؟پس بیسوادی و چرند پراکنی در ژن دلواپس ها هست چه ایرانیش چه خارجی !(البته توایرانی هستی )
نزدیک به 150 میلیارد دلار خرج تجهیز انرژی هسته ای شد که حتی توانایی روشن کردن یک لامپ 100 را نداشت ! و نیروگاه بوشهر داره از سوخت فسیلی استفاده میکنه برای برق و حرکت دستگاهاش !من که نفهمیدم این سانتیوفیوژها چجوری میچرخیدند که یک لامپ را روشن نکردند !؟ (335764)
امیرازقم2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۱۸:۴۷
بحث رکود بیسابقه مربوط به دوران تحریم و فساد است ! رکود به معنی نرخ رشد منفی در تولید ناخالص داخلی یا همان GDPاست یعنی همان 6/8- در دوران تحریم وفساد !رکود بیسابقه خود را در نرخ دلار (بازار آزاد) نشان میدهد . خب در دوران تحریم وفساد همزمان با منفی شدن رشد اقتصادی در نیمه ی دوم سال 89شروع به افزایش به میزان تورم 327درصد نمود !و دلار از 1250تومان تبدیل شد به 4100 (خرداد 92) !یخورده کتابهای فریش و زادروز و هاولمو رابخون بعد ادعای نروژی بودن بکن ! (335765)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۱۹:۴۴
جناب تازه مسلمان!!! با این قسم های دروغی که میخوری معلوم که هنوز به هیچی اعتقاد نداری! یعنی شما ایرانی نیستی؟ اینم دروغ دومت
شما از قماش طرفداران داخلی دولت مهر ورز هستی، خیلی تابلویی (335769)
خندان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۱۹:۴۶
اخوی گلم آخه اصولگرایان نسبت به تو چه بدی کردند که با این نوع دفاع از مواضع آنان مردم را از اونا متنفر میکنی؟؟؟!!! اگر منطق اونا هم مثل منطق جناب عالی باشد وای بر کشور و وای برملت!!! شایدم بدتره ها !!! (335770)
كاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۲۱:۰۴
سلام دوست عزيز لازمه توسعه اقتصادي و رفاه توسعه سياسي هست چطور ميشه بدون تعامل با دنيا صاحب توسعه شد (335778)
کهنه مسلمان گینه ایی مقیم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۲۲:۰۰
بخواب بابا (335785)
پرسش
Germany
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۲۳:۴۷
اخوی ایشون وتیم کاغذ پاره نگار هشت سال مملکتو در ختیار داشتن ممکنه بفرمایی اون دوران چی شد مثلن قربونت برم . (335795)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ ۰۰:۰۲
خخخخ من نظرات تو را میخونم شاد میشم.ببینم خودتی برادر حسین؟! (335798)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ ۰۰:۰۴
خخخخ ببینم واقعا راست میگی یا داری مسخره بازی در میاری؟! دمت گرم روح و روانم شاد شد! (335799)
ناصری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ ۰۱:۰۵
واقعا از نروژ اومدی ایران؟
خخخخ (335809)
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۱۶:۵۱
سعیدجلیلی مجسمه فروسیت و مردانگی و رب النوع شرافت و پاکدامنی (335751)
همه چیز ارومه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۱۶:۵۷
یکی از اقدامات دولت احمدینژاد ایجاد بازارهای خیالی بود مخصوصا شبهای عید تو خونه مینشستیم سر شام فکر مشکلات یهو اخبار از شور و شوق در بازار خبر میداد حالا جالب تر اینکه خودمون از صبح تا شام تو بازار بودیم بعضی ها فکر میکردند حالا که من در مغازه رو بستم حتما شور و شوق شروع شده (335754)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۱۷:۰۴
مگه حل شده دو این چند سال دولت یازدهم که هی برجام برجام می کنید گور بابای برجام مردم تو مشکلات کمر خم کردن حالا شماها دارین برجام برجام می کنید چی داشته این برجام که ماها ندیدیم (335756)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۱۹:۳۲
متاسفانه ذهنیت برخی از عزیزان اصولگرا مبتنی بر توهمات است یعنی تمام شعارها و سخنانشان بر اساس نگاه خاصیست که با واقعیت های جهانی انطباق ندارند.و باز متاسفانه این آقایان حاضرند تمام منافع کشور را در راه ذهنیت های غیر واقع بینانه و تندروانه خویش هزینه کنند وبه همه ثروت های مادی و معنوی کشور چوب حراج بزنند.ما هم معتقد به عزت کشوریم معتقد به مبارزه با قلدری های منطقه ای و جهانی هستیم اما به این هم معتقدیم که این اهداف در قالب پروسه دراز مدت دست یافتنیست با شعار و افراط ایران را ویران نکنید. (335768)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۱۹:۴۹
آقای پزشکیان حالا که برجام انجام شده چه اتفاقی افتاده فروش نفت شده 2.5 میلیون بشکه اما با قیمت 35 دلار یعنی 1 میلیون بشکه تحریم ارزش 4 میلیون حالا دارد انرژی هسته کلا نابود شد . سه میلیارد دلار دادند بعد دو میلیاردش را بردند . رکود پدر اقتصاد ایران را دراورده بیکاری سر به فلک کشیده بنده خودم در دوره اقای روحانی بیکار شدم در حالی که به امید کار به وی رای دادم . حیثیت پاسپورت ایرانی به فنا رفت در فرودگاه به زائر ایرانی تجاوز کردند و 600 نفر را کشتند بعد وزیر خارجه ایران همتای عربستانیش را دوست ... (335771)
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۲۰:۰۰
عیوب یکدیگررابیان کردند بدرد نمیخورد همکاری و وحدت کارسازاست اگرعاقل باشیم (335774)
محمد نادری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۲۰:۵۹
2 سال مذاکرات آخرش به این نتیجه ختم شد که طبق بیان صریح رییس کل بانک مرکزی : برجام تقریبا هیچ نتیجه ای نداشته است. عمل به تعهدات بازگشت ناپذیر ایران مثل بتون ریزی در قلب راکتور در برابر تعهدات کاغذی امریکا که عمل به ضد برجام یا روح برجام می کنند و حتی با از بین رفتن برجام به هر دلیلی از سوی دو طرف مذاکره با یک قانون همه چیز را به نفع خود به ختم می کنند با این حال چه زمانی و با چه طرح و امیدی دلخوشی و شادی ما از برجام فرا می رسد؟ (335777)
محمدجعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۲۱:۵۳
آقای جلیلی هنوز واقعا روی این رو داره که حرف بزنه؟ کم مردم با انتخابات تودهنی زدن به تیم ایشون؟هنوز هم میاد همون حرفهای قدیمی رو میزنه.آخه این همه مملکت دستشون بود چیکار کردن؟غیر از خرابی و بدبختی ما جوانها چیکار کردند خداوکیلی؟ (335783)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۲۲:۴۳
سوال بنده از اين اقا اين است كه جز ايراد گرفتن ازاين دولت چه هنري دارد ؟ مردم ديدند كه اين اقا ودوستانش چطور كشور را به سمت يك جنگ ويران گر سوق مي دهد وي خودش را در معرض قضاوت مردم قرار داد ونتيجه اش را ديد واگر تاديب نشده است ، مي تواند در انتخابات اينده كانديد شده تا مجددا نتيجه اش را ببيند (335790)
ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۲۳:۵۷
خطاب به تازه مسلمان نروژی
برادر یا خواهر عزیز این مجسمه مردانگی و رب النوع شرافت وووووووووووو
را بردار ببر همون نروژ یا هرجای که نیاز هست
مردم ایران که دکتر روحانی را انتخاب کردن و گفتن اقای جلیلی را نمیخوان
تازه کلی مجسمه دیگه هم هست حضرات محمود خان کوچک زاده رسایی شریعتمداری اینها را ببرم مال خودت (335796)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ ۰۰:۲۹
یعنی در این دوران رکود پسا برجامی بیکاری حل شده؟ (335803)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ ۰۰:۵۳
آقای جلیلی یادت رفته میرفتی به دیدار کاترین اشتون برمیگشی میدیدیم بعد چند روز تحریم های جدید وضع می کردن اون روزا واویلا نبود ها....؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعدشم احمدی نژاد میگفت کی به کیه اینا همه کاغذ پارس...عجب!!!! (335806)