به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : ۱۰۶۷۴۴

پرطرفدارترین‌های اینستاگرام در ایران/تصاویر

گروه عکس: اینستاگرام که در ۲۰۱۰ خلق و راه اندازی شد امسال به ششمین سال حیات خود پا گذاشت. این شبکه ی اجنماعی موبایلی که مختص به اشترک گذاردن عکس و فیلم کوتاه است برای بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر خود محبوبیت زیادی دارد. محبوبیت اینستاگرام در حال صعود است، چون در آوریل امسال(۲۰۱۶) اینستاگرام اجازه داد فیلم هایی تا زمان یک دقیقه هم در آن آپلود شود. تا پیش از این، مدت زمان فیلم ها می توانست نهایتا ۱۵ ثانیه باشد.
محبوبیت در این شبکه با تعداد فالوور یا طرفدار اندازه گیری می شود. همه دوست دارند بدانند پرطرفدارترین افراد یا صفحات در اینستاگرام چه کسانی هستند. به همین دلیل بازده به بررسی این موضوع پرداخته است.در این نوشتار به معرفی ۵ صفحه اینستاگرامی ایرانیان می‌پردازیم که بیشترین فالوور یا طرفدار  را به خود اختصاص داده اند.

۱.بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار فالوور نفر اول این فهرست است. او که در بیش از ۲۰  فیلم سینمایی و  مجموعه تلویزیونی نقش آفرینی کرده است بین کاربران اینستاگرامی از محبوبیت زیادی برخوردار است. نقش آفرین های او در نقش های کمدی شهرت و محبوبیت زیادی بین ایرانیان برای او به ارمغان آورده است.

پرطرفدارترین‌های اینستاگرام در ایران

۲.الناز شاکردوست
وی نفر دوم این فهرست با بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار فالوور است. شاکردوست کار حرفه ای خود را از تئاتر شروع کرد. در ۱۹ سالگی با بازی در فیلم گل یخ پا به سینما گذاشت و در مدت زمان بسیار کوتاهی تبدیل به یک ستاره شد. بیش از ۳۵ فیلم سینمایی که بسیاری از آنها جزو فیلمهای پرفروش بوده اند و چندین فیلم در شبکه سینمای خانگی در کارنامه حرفه ای شاکردوست می درخشند.

پرطرفدارترین‌های اینستاگرام در ایران

۳.مهناز افشار
مهناز افشار با صفحه اینستاگرامی با ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار فالوور در رتبه سوم این فهرست جای میگیرد. وی بازیگری را با یک مجموعه تلویزیونی به نام گمشده در ۱۳۷۷ شروع کرد. پس از آن در همان سال  با ایفای نقش در فیلم سينمايي دوستان به سینما راه یافت. بازی در فیلم سینمایی شور عشق در  ۱۳۷۹ او را به شهرت رساند. هم اکنون او همسر محمدیاسین رامین فرزند معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت قبلی است.

پرطرفدارترین‌های اینستاگرام در ایران

۴. سحر قریشی
چهارمین هنرمند این فهرست سحر قریشی با ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار فالوور اینستاگرام است . وی پس از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. قریشی بازی در بیش از ۲۵ فیلم سینمایی را در کارنامه هنری خود دارد. اخیرا نیز پیامی در صفحه اینستاگرامی او منتشر شده است که خبر از آنفالوو کردن تمامی دوستان خود داده است.

پرطرفدارترین‌های اینستاگرام در ایران

۵.آرمین زارعی
زارعی هنرمند دیگری است که نفر پنجم این فهرست را با حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار فالوور است. او با نام ارمین ۲AFM به دنیای موسیقی رپ فارسی پا گذاشت. وی با دیگر خوانندگان ایران مانند امیر تتلو نیز همکاری داشته‌است.

پرطرفدارترین‌های اینستاگرام در ایران