به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۱۰۶۸۹۳
راه‌آهن فصل قبل برایمان مشکل‌آفرین بود

تا ثانیه آخر قهرمان لیگ مشخص نیست

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سرنوشت قهرمانی تا ثانیه آخر مشخص نیست.
تا ثانیه آخر قهرمان لیگ مشخص نیست
برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز سرخ‌پوشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به بازیکنانم به خاطر یک بازی بزرگ تبریک می‌گویم و به آن‌ها افتخار می‌کنم. آن‌ها ویژگی یک تیم و بازیکن بزرگ را نشان دادند و صد البته که ما با یک انگیزه بسیار زیاد برای بازی آخرمان مقابل راه آهن داریم.وی افزود: بنگر در حال تمرین است و تنها مشکلی که در ارتباط با مصدومیت داریم مربوط به کفشگری و کمندانی است.

 

سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این تیم در فصل آینده گفت: چه کسی مواردی که عنوان می‌کنید مطرح کرده؟ قطعا شما به خاطر خواهید داشت که در کنار همه شایعات اعلام کردیم که لیست ورودی و خروجی نداریم و منتظر اتمام هفته پایانی هستیم. متاسفانه مقصر رسانه‌ها هستند که به جای گوش کردن به حرف مسئولان به حرف برخی افراد گوش می‌کنند. آیا شما این صحبت‌ها را از زبان طاهری شنیده‌اید؟

 

وی افزود: در مورد بیرانوند ببینید که با چه کسی صحبت کرده؟ تنها کسی که در این رابطه حق مذاکره دارد من و آقای طاهری هستیم.

 

برانکو در مورد درگذشت نوروزی و بالا رفتن انگیزه پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی گفت: نوروزی کاپیتانی است که هیچ جایگزینی برای او وجود ندارد. او بخشی از این تیم است و اگر قهرمان شویم افتخار این قهرمانی به نام او هم ثبت می‌شود ولی ما اول ما باید قهرمان شویم. درباره استقلال خوزستان هم باید صحبت کنید. آن‌ها در خانه با ذوب آهن مسابقه دارند و تا ثانیه آخر معلوم نیست که چه کسی قهرمان می‌شود.

 

سرمربی پرسپولیس همچنین درخصوص دستیارانش و اینکه چه تصمیمی پس از جدایی پانادیچ از پرسپولیس گرفته خواهد شد، افزود: فعلا راه آهن تنها موضوع ماست و این مسئله برای هفته بعد اصلا مهم نیست و ما فعلا فقط به راه آهن فکر می‌کنیم. در ارتباط با راه آهن هر سوالی دارید در خدمت شما هستم.

 

برانکو همچنین درباره شانس بقای راه آهن و اینکه پرسپولیس برابر این تیم برای قهرمانی نیازمند پیروزی پرگل است بیان کرد: آنچه من آرزو دارم تنها پیروزی مقابل راه آهن است. می‌دانم که نیاز به پیروزی داریم و در هر صورت برای کسب پیروزی می‌جنگیم، همانند کسب پیروزی مقابل گسترش و هر بازی دیگر و در واقع به همین دلیل به بازیکنانم افتخار می‌کنم. این دیدار مسابقه راحتی نیست و ما کار مهمی را پیش‌رو داریم.

 

وی درباره اشتباهات دروازه‌بانی این تیم و اشتباه لوبانف و احتمال بازگشت سوشا گفت: در درون دروازه باید دروازه‌بان بایستد!

برانکو درباره اینکه هیچ یک از دروازه‌بانان پرسپولیس نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کند عنوان کرد: دروازه‌بانی که در زندگی‌اش اشتباه نکرده را به من نشان دهید. گلرها معمولا موقع گرم کردن گل نمی‌خورند.

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه راه آهن برای بقا در لیگ شانس دارد، اظهار کرد: همه می‌دانیم که آن‌ها در فصل گذشته نیز چه مشکلاتی را برای پرسپولیس ایجاد کردند. باید تمام تمرکزمان را روی این بازی قرار دهیم و بتوانیم نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم.

مرجع : ایسنا