به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۱۰۷۰۶۶
نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان عنوان کرد:

واکنش کیانوش رستمی به اظهارات سرمربی تیم ملی

گروه ورزشی: نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: آن شخصی که عنوان کرده شرایط من برایش مهم نیست، نظر خودش را گفته است و امیدوارم دوستانم در المپیک بهترین نتیجه را بگیرند.
واکنش کیانوش رستمی به اظهارات سرمربی تیم ملی
کیانوش رستمی پس از اعلام بی تفاوتی سرمربی تیم ملی نسبت به شرایطش واکنش نشان داد. رستمی در جواب خود به اظهار نظر سرمربی تیم ملی بیان کرد: خدا را شاکر هستم مسئولان ارشد ورزش ایران به ویژه وزیر ورزش و آقای مرادی به عنوان پدر خانواده وزنه برداری کاملا حرفه ای هستند و تفکر المپیکی دارند.او ادامه داد: شخصی عنوان کرده شرایط من برایش مهم نیست، او نظر خودش را داده است .با این حال من برای تمام اعضای کاروان ورزشی ایران آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم دوستانم در تیم ملی وزنه برداری بهترین نتیجه را در المپیک بگیرند. در حال حاضر مهم این است کاری کنیم تا پرچم ایران در ریو به اهتزاز درآید و خدا را شکر با تدبیر رییس فدراسیون من در این راه قدم برمی‌دارم.

 

رستمی همچنین گفت: باید به اطلاع مردم برسانم که شرایط همه برای من اهمیت دارد. وقتی می‌بینم ما در تهران در نهایت امنیت مشغول تمرین و زندگی هستیم اما غیور مردانی در آن سوی مرزها در محاصره دشمنان هستند و برای دفاع از اعتقادات و مرزهای ایران از جانشان مایه می گذارند، مگر می شود نسبت به چنین مردانی که روزهای سختی را می گذرانند، بی تفاوت بود؛ از این رو من نیز احساس مسئولیت بیشتری می کنم و انرژی مضاعفی می گیرم تا برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در ریو تلاش بیشتری داشته باشم.

مرجع : ایسنا