به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۱۰۷۱۰۲

«هاری» به بازار فیلم کن رفت

گروه فرهنگی: فیلم سینمایی «هاری» به کارگردانی امیر احمد انصاری و تهیه کنندگی مشترک مهدی مددکار و علی شاه‌حاتمی راهی بازار فیلم جشنواره کن شد.
مهدی مددکار در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: در بازار فیلم جشنواره جهانی فجر رایزنی‌هایی با چند کشور خارجی داشتیم تا امکان اکران فیلم در این کشورها فراهم شود.

تهیه کننده فیلم «هاری» با اشاره به حضور فیلم «هاری» در بازار کن افزود: الهه نوبخت پخش کننده خارجی فیلم است و تصمیم ما بر این است که علاوه بر آماده کردن فیلم برای اکران عمومی در ایران، آن را به جشنواره‌های مختلف ارسال کنیم. مددکار در ادامه درباره فعالیت های اخیرش توضیح داد: برای دریافت پروانه ساخت فیلمی با نام «غروب» اقدام کردیم که در صورت موافقت شورا خرداد ماه آن را کلید می زنیم. کارگردان این فیلم هم امیراحمد انصاری است چرا که در «هاری» همکاری خوبی با هم داشتیم و ساختار فیلم راضی کننده بود.

فیلم سینمایی «هاری» نوشته امیر علی محسنین است و مضمونی اجتماعی دارد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی! هر کاری می‌کنم واسه خاطر بچمونه که تو خیابونایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه...

فیلم که با مراسم تجلیل از جمشید هاشم پور در تهران کلید خورد پس از پایان فیلمبرداری روی میز تدوین مستانه مهاجر قرار گرفت. علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، اشکان مهری، سمانه افتخاری و میلاد کیمرام با هنرمندی هنگامه قاضیانی و نقش آفرینی جمشید هاشم پور گروه بازیگران «هاری» را تشکیل می دهند.

دیگر عوامل «هاری» عبارتند از مشاور کارگردان: علیرضا امینی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح صحنه و لباس: امیر حسین حداد، طراح چهره پردازی: دانیال شعاعی، صدابردار: امیر شاهوردی، مدیر تولید: مهدی مددکار، مجری طرح: علی گلبهاران، سرمایه گذاران: علیرضا اشکبوس، جهانگیر مهابادی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سمیرا شکوری، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، فیلمبردار پشت صحنه: اشکان مستی، مدیر تدارکات: امیر هوشنگ فراهانی.
مرجع : خبرآنلاین