به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۶
 
۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۱۰۷۲۹۴
حمایت شرم‌آور تندرو‌ها از منتشر کننده تصاویر منتسب به مینو خالقی

اُف بر شرافت رسانه‌های مدعی اصولگرایی

اُف بر شرف رسانه های مدعی اصولگرایی! اُف بر غیرت حامیان هتک حیثیت یک بانوی مسلمان! اُف بر حامیان ترویج بی اخلاقی در جامعه! و اُف بر منفعت طلبانی که دین را بازیچه امیال نفسانی خود قرار داده اند! مگر اسلام نگفته است که به شهادت افراد؛ در موضوعات ایجاد کننده سوءظن، اعتنا کنید و به آنان اتهام و افترا وارد ننمایید؟
اُف بر شرافت رسانه‌های مدعی اصولگرایی
گروه سیاسی: سایت خبری «رویداد۲۴» در نقدی نوشت: جمعی از مردم درمجلسی با حضور پیامبر اسلام(ص) نشسته بودند. صحبت از فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود و لزوم فراگیری آن و شرایط اجرایی شدن آن و ویژگیهای فرد ارشادگر و روش او. در همین اثنا، نبی مکرم اسلام(ص) توجهات را به سمت آینده ای که به وقوع خواهد پیوست جلب نمودند؛ از سرنوشت این فریضه در دورانی از آینده.

ایشان فرمودند: «دوره ای خواهد آمد که مردم، امر به معروف و نهی از منکر را ترک خواهند کرد.» حاضرین از این کلام رسول خدا(ص) متعجب شدند.مگر می شود فریضه ای از فروع دین که در زمره واجباتی همچون نماز و روزه واقع می گردد ترک شود؟مگر می شود که مردم، امر به خوبی ها و نهی از بدی ها را رها کنند و نسبت به جامعه خود، بی تفاوت شوند؟

پیامبر اسلام(ص) ادامه دادند: «بدتر هم خواهد شد و زمانی برسد که مردم؛ امر به منکر و نهی از معروف می کنند.» حاضرین بهت زده از کلام فرستاده خدا، به فکر فرو رفتند که مگر می شود روزی برسد که عده ای از مردم، از بی آبرو کردن افراد جامعه، حمایت نمایند و فرد آبرو ریز را تکریم نمایند؟ مگر می شود مردم یکدیگر را از خوبی ها باز دارند و به بدیها امر نمایند؟ نبی مکرم اسلام(ص) عبارت دیگری را به سخنان خود ملحق نمودند که تفکر در آن، پاسخگوی سوالات فراوان حاضرین بود. ایشان فرمودند: «بالاتر از این هم خواهد شد و زمانی برسد که جای معروف و منکر، با هم عوض شود.»

هر از چندگاهی وقایعی در جامعه ما اتفاق می افتد که پایبندان به اصول اسلامی، اخلاقی و انسانی را متاسف می نماید و جایگاه اخلاق در جامعه اسلامی را هشدار گونه نمایان می کند. از نُقل و نبات ریزی دروغ و تهمت گرفته تا آبرو ریختن افراد جامعه. از هتک حیثیت بزرگان گرفته تا بی اعتنایی به اصول. در روزهای گذشته، تصاویری از مینو خالقی، منتخب مردم اصفهان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یک کانال تلگرامی منتشر شد که حاکی از کشف حجاب توسط وی بود. منتخب اصفهان بلافاصله انتساب این تصاویر را به خود تکذیب نمود و از مجاری قضایی خواستار پیگیری شد.

با دستور وزیر کشور و با شکایت مدعی العموم، فرد منتشر کننده تصاویر ساختگی که قصد هتک حیثیت منتخب اصفهان را داشت دستگیر شد. بلافاصله پس از دستگیری فردخاطی، رسانه های اصولگرا در حمایت از این عنصر مقصر به پا خواستند و ضمن حمایت قاطع از اقدام وی در انتشار تصاویر مجعول، خواستار آزادی وی و دستگیری منتخب اصفهان شدند. این اقدام رسانه های اصولگرا، موجی از ناراحتی و تاسف را در میان اخلاق مداران و دلسوزان موجب شد و سوالاتی از این قسم، اذهان را مورد هجوم قرار داد که به راستی جامعه ما به چه سمت و سویی در حال حرکت است؟ شرافت و مردانگی در مقابل سیاسی بازی و منافع جناحی و حزبی، به چه جایگاهی در حال تنزل است؟ حفظ آبروی یک بانوی هموطن، چه ارزش و احترامی دارد؟

محمد بن فضیل می گوید: به امام موسی کاظم (ع) گفتم: گاهی درباره یکی از برادرانم (مومنین) چیز ناپسندی به گوشم می رسد و هنگامی که درباره آن با او صحبت می کنم انکار می کند، در حالی که آن خبر را افراد مورد اطمینانی برایم نقل کرده اند. امام فرمود: ای محمد! گوش و چشم خویش را درباره برادرت تکذیب کن (و به حرفهائی که درباره او گفته اند توجه مکن حتی) اگر پنجاه قسامه(کسی که سوگند می خورد) نزد تو شهادت بدهند و او چیز دیگر بگوید (مطالبی که علیه او گفته اند تکذیب کند) او را تصدیق و آنها را تکذیب کن، و هرگز چیزی که باعث رسوائی و رفتن آبرو و حیثیت اوست درباره او شایع مکن، وگرنه از کسانی خواهی بود که خداوند فرموده است: کسانی که دوست دارند هرزگی و بدنامی میان مومنین آشکار گردد، در دنیا و آخرت گرفتار رنج و عذاب دردناکی خواهند شد.

اُف بر شرف رسانه های مدعی اصولگرایی! اُف بر غیرت حامیان هتک حیثیت یک بانوی مسلمان! اُف بر حامیان ترویج بی اخلاقی در جامعه! و اُف بر منفعت طلبانی که دین را بازیچه امیال نفسانی خود قرار داده اند! مگر اسلام نگفته است که به شهادت افراد؛ در موضوعات ایجاد کننده سوءظن، اعتنا کنید و به آنان اتهام و افترا وارد ننمایید؟ پس کجاست ادعای مسلمانی شما؟ مگر اسلام نگفته است که برای منکوب نمودن فاسد ترین افراد جامعه هم از راههای خلاف اخلاق بهره نبرید؟ پس کجاست غیرت دینی شما؟

مگر اسلام نگفته است که اگر دیدید فردی گناهی مرتکب شد در دیدار دوباره، او را به چشم یک گنهکار نبینید چراکه شاید توبه نموده باشد؟ پس کجاست توجه به کرامت انسانی توسط شما؟ مگر قانون نمی گوید هر عکس و تصویری، لزوما برای دادگاه، سند محسوب نمی شود پس چرا تصاویری غیر مستند را به جهت ریختن آبروی یک مسلمان، منتشر نمودید و از منتشر کننده هم حمایت و تقدیر نمودید؟ پس کجاست قانونمندی شما که فقط و فقط، ادعا دارید و بس؟ مگر منافع حزبی و دنیایی چقدر برای شما ارزش دارد که حاضرید برای شکست جناح مقابل، به هر دستاویزی متوسل شوید تا آبروی یک زن مسلمان را بریزید؟

چرا از فردی که مرتکب منکر شده است حمایت می کنید؟ چرا امر به منکر می کنید؟ چرا به وزیر کشور که برای تحقق معروف، دستور بازداشت فرد خاطی را داده است حمله می کنید؟ چرا نهی از معروف می کنید؟ اگر سندی دارید که در اثبات اتهام مینو خالقی موثر است به دادگاه ارائه کنید. به مجلس شورای اسلامی ارائه کنید تا در زمان تصویب اعتبارنامه ها مورد بررسی قرار گیرد. چرا اقدام به بی حرمتی و اشاعه فحشا می کنید؟

کاری که شما به عنوان رسانه های اصولگرا کردید چه تفاوتی با سایت های غیر اخلاقی و مستهجن دارد که برای برخی افراد، تصاویر ساختگی و شرم آور درست می کنند؟ آنان برای منافع مادی اقدام می کنند و شما هم برای منافع حزبی و جناحی؟ آیا شما حاضرید تصاویری ساختگی از نوامیستان منتشر شود؟ حتی اگر تصاویر منتشره نیز صحت داشت شما حق انتشار آن را نداشتید.مگر در کلام معصومین(ع)، انتشار مطالب دارای سند صحیح که آبروی مسلمانی را مورد خدشه قرار می دهد مصداق اشاعه فحشا نیست؟ مگر امام صادق(ع) نفرمود که اشاعه آنچه سند ندارد مصداق بارز تهمت می باشد؟ چرا فقط در ظاهر ادعای اصولگرایی می کنید؟ لم تقولون مالا تفعلون؟

جمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۳:۴۱
عقده ای ان اینا باباجون کجای کار هسنید؟؟؟ (336273)
خندان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۲۰:۰۳
اصولگرایان عزیز و محترم،شما با این طرز فکر تان از چشم مردم افتادید و قدرت نرم و نفوذسیاسی ومعنوی خود را از دست دادید.حالا خیال می کنید با بد اخلاقی وآبرو ریزی می توانید آب رفته رو به جوی باز گردانید؟!عزیزان دلایل شما برای رد صلاحیت نماینده منتخب قانونی نیست.و قضاوتتان مبتنی برعکس های مجعول است.و عملتان در انتشار عکس ها خلاف تمام موازین قانونی و شرعیست.پس بهتر است به خود آییم و بر اعصابمان مسلط شوبم و اصلاحات را از نفس واخلاقمان شروع کنیم و بدانیم که باید بجنبیم زیرا خیلی زود دیر می شود! (336335)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۲۰:۲۳
متاسفانه بعضی از رهبران مذهبی مردم (امام جمعه مشهد ) هم به بازجویی از منتشر کننده عکس ها اعتراض کرده . کاری ندارد که عکسها جعلی بوده یا درست بوده یا با آبروی یک زن مسلمان بازی شده (336338)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۴:۱۱
اینها همان ....هایی بودند که محصولشان آقای بگم بگم شد. (336277)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۵:۰۸
برادر عزیز!
اگر واقعاً جامعه ی ما اسلامی بود که دیگه غمی نداشتیم! جامعه ی اسلامی یعنی پیشرفته ترین، عادلانه ترین و با اخلاق ترینِ جوامع. یعنی نمونه و الگوی همه ی بشریت. متأسفانه ما فرسنگ ها با تعالیم قرآنی فاصله داریم. (336285)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۵:۲۷
تا كي بايد شاهد اين اعمال شنيع اصولگرايان بي اصول بود وهيچ نگفت ؟ اقايان مراجع شمارا چه شده است مگر نه اين است كه اينان به تلافي شكست سنگيني كه در انتخابات خورده اند اين گونه بي محابا حيثيت وابروي يك مسلمان رامي برند وشمادم برنمي اوريد وسكوت اختيار كرده ايد ؟ اجازه ندهيد كه اين چنين راحت با ابروي مردم بازي كنند (336288)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۵:۲۷
علمای اخلاق چرا فتوا به حرام بودن این کار نمی دهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زن مسلمان را جار بزنند که عکسش را داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه تضمینی است که برای سایر بانوان عرصه سیاست این مورد پیش نیاید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طرف خودش می گوید عکسها جعلی است منتهی کسی گوش نمی دهد. (336289)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۵:۲۷
بهار، عجب ادعائي داري ها! اين بي دينان شرم را خورده و حيا را قي کرده اند! اين افولگرايان، خدا را هم بازيچه دست و هوس خود قرار ميدهند و از هيچ کاري براي رسيدن به اهداف خود که پليد هم هستند، دريغ نميکنند و ابائي ندارند، لذا لا علي المريض حرج، لا علي الاعمي حرج و اضافه ميکنم لا علي المجنون حرج. (336290)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۵:۳۲
گاهی شک میگنم ما داریم به کجا میریم؟ آقایان مدعی ارزشمداری، حفظ پست و مقام چقدر ارزش داره که دست به اینکارها میزنید؟ حکومت رسول خدا و جانشین بر حقش علی (ع) مستدام نبوده چه برسد به شماها. آن خانمی که در دور دوم مجلس عکس همسر نماینده ی دیگری را به نامحرمان نشان میداد الان زیر خروارها خاک خوابیده و در پیشگاه حاکمیت مستقیم خداوند پاسخ میده. وای وای وای..چه اندکند عبرت گیرندگان. (336292)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۵:۴۱
سخنگوی ناجا گفته کسی دستگیر نشده!!!!!!!!!!!!!!!!!! (336293)
١
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۶:۰۸
وقتي هدف وسيله را توجيح كند (336296)
ابوذر از قوچان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۶:۲۰
اين عناصر فاسد مدعي اصولگرايي به مافياي قدرت هاي پشت پرده وابسته بوده و از طرف آنها حمايت مي شوند و هيچكدام از اين توصيه ها و نصايح را از جانب هيچ كسي قبول نكرده و زير بار عقل و منطق نمي روند.
حتي اگر پيامبر اكرم(ص) هم به آنان نهيب زند و منعشان كند ، ككشان نمي گزد و اعتنايي نمي كنند.
لعن و نفرين پروردگار بر اين مدعيان پوشالي... (336298)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۷:۴۹
واقعا جای تاسف و گریه داره برای چنین جامعه ای ک اسم اسلام ناب محمدی رو یدک میکشه...... (336320)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۸:۰۰
بنده در اوایل انقلاب نوار یکی از سخنرانی های شهید محراب مرحوم آیت الله دستغیب (ره ) را گوش میکردم ایشان در قسمتی از سخنرانی دربیان علّت انجام گناه با لهجه زیبای شیرازی فرمود علت ارتکاب گناه این است که « ایمانو نیست » واقعاً اگر ایمان واقعی در قلب کسی باشد نه تنها گناه نمیکند بلکه از مکروهات هم خودداری مینماید . سعدیا گر چه سخندان ومصالح گوئی به عمل کار بر آید به سخندانی نیست . (336323)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۸:۵۳
نقل است که پیغمبر در حال سخنرانی بود ویک مرد ناگهان سخنان پیغمبر را قطع همین الان ک تو خطبه می خوانی مردوزنی درحال زنا هستند.پیامبر حضرت علی را مامور کرد تا برود صحت مساله را دریابد.حضرت علی وقتی به دم خانه رسید.وارد خانه نشد.سه بارگفت من علی بن ابی طالب هستم آیا کسی در خانه است؟ آن دوتا متوجه حضور حضرت علی شدند واز خانه رفتند.وقتی حضرت علی پیش رسول الله برگشت گفت ای نبی خدا من کسی را در خانه نیافتم.نتیجه اخلاقی این قصه با شما (336330)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۸:۵۸
برای رسیدن به قدرت به هر بی ادبی چنگ می اندازند این شیفتگان قدرت (336331)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۹:۵۱
به کجا رسیدیم که آبروی افراد را بردن شده هنر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (336334)
11
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۲۰:۱۸
همه چیز میگذره اما زمان خوب قضاوت میکنه (336336)
سگ حسن دله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۲۰:۴۷
پرسیده اید: «پس کجاست ادعای مسلمانی شما؟ مگر اسلام نگفته است که برای منکوب نمودن فاسد ترین افراد جامعه هم از راههای خلاف اخلاق بهره نبرید؟ پس کجاست غیرت دینی شما؟» از این آقایان کیمیا بخواهید شاید داشته باشند؛ اما مسلمانی و غیرت نخواهید که حتماً ندارند. (336340)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۶ ۰۰:۲۱
کجایی برادر این ریاکاران دنیا پرست را به خدا بسپار (336367)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۲۱:۵۳
ایران ب سمتی پیش میره ک دیگه ن از اخلاق خبریه نه از خدمت ب مردم.فقط حکومت برای مسولین مهمه دیگه هیچی حالا ب هر قیمتی ک شد فقط حکومت کردن مهمه (336344)
لطفامنطقی پاسخ دهید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۲۱:۵۸
لطفاگردانندگان سایت های مستهجن رادستگیرکنید!!! (336345)
ابو عوام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۲۲:۵۰
بر فرص صحت عکس ها هم حق انتشار آن را ندارند طبق صریح آیه قرآن اشاعه وترویج فحشا جایز نیست مگر در قرآن روزتامه کیهان و... (336354)
حق
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۲۳:۴۴
راست میگی اسامی رسانه های اصولگرایی که مدعی هستی رو منتشر کن. بهار نیستی پائیزی (336358)
fgjhdfhj
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۶ ۰۰:۳۰
اگر شما خودتان به اخلاق پایبندید چرا با اصرار به اعلام دلایل ابطال آرای این خانم باعث چنین جنجالی شدید.
از رئیس جمهور تا همه مدعیان دروغین قانونگرایی با هجمه شدید به سیستم فقط طی رفتاری پوپولیستی میخواستند مثلا پایگاه مردمی برای خود دست و پا کنند. (336368)
رجا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۶ ۰۱:۰۰
افکار اصولگرایان محکوم به شکست هست این خط اینم نشون... (336371)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۶ ۰۷:۳۹
من که عکسی از این خانم ندیدم ولی هیچ موقع دوست ندارم پای یک شخص بی قیدو بند به مسند قانون گذاری برسه.
یادمون نره چندسال پیش یکی از نمایندگان با این بی توجهی ها جاسوس دراومد و اطلاعات و بحث های کمیسیون های اقتصادی و سیاسی رو به این و اون می داد.
چقدر یه جاسوس خارجی ایرانی تبار پست هست بخدا (336377)