به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۱۰۷۵۳۴
طیبی: در آشپزخانه یک مهمان‌سرا کار می‌کردم

طارمی بهترین بازیکن فصل شد

گروه ورزشی: مهدی طارمی در نظرسنجی نود عنوان بهترین بازیکن فصل را از آن خود کرد.
طارمی بهترین بازیکن فصل شد
برنامه نود این هفته ساعت 22:30 دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت و اتفاقات هفته سی‌ام لیگ برتر را بررسی کرد.

سوال پیامکی

سوال نظرسنجی این هفته به انتخاب بهترین بازیکن فصل اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان امید ابراهیمی، جلال حسینی، فرناندو خسوس، مهدی رجب‌زاده، مهدی رحمتی، سروش رفیعی، داریوش شجاعیان، مهدی طارمی و محسن مسلمان بهترین بازیکن فصل را انتخاب می‌کردند که در نهایت مهدی طارمی با کسب 48 درصد آرا از سوی مخاطبان نود به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.

 

کارشناسی داوری

 

مسعود مرادی - کارشناس داوری - درباره پنالتی استقلال که در دیدار برابر صبا گرفته شد، گفت: داور به درستی این پنالتی را اعلام کرد زیرا دروازه‌بان حریف روی برزای مرتکب خطا شد. البته داور باید یک پنالتی دیگر هم برای استقلال می‌گرفت.او درباره دیدار پرسپولیس و راه‌آهن هم گفت: پنالتی که داور اعلام کرد درست نبود اما قبل از آن صحنه، مهدی طارمی روی خط محوطه جریمه به زمین خورد که داور به جای اعلام پنالتی ضربه آزاد اعلام کرد.

 

ویسی: از سه تیم پیشنهاد دارم

 

عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم قهرمان لیگ به استودیوی نود آمد تا درباره شرایط تیمش صحبت کند. او در ابتدای صحبت‌هایش اظهار کرد: در اهواز حماسه‌ای بزرگ رخ داد. خیلی‌ها کمک کردند تا این تیم اینگونه شد. از مدیریت قبلی باشگاه تشکر می‌کنم و باید بگویم زمانی هم که مدیریت جدید آمد توانست باشگاه را به خوبی مدیریت کند. مردم شهر اهواز هم به خوبی از تیم حمایت کردند. من از آقای کربکندی، دادکان و خداداد عزیزی مشاوره می‌گرفتم که برایم ارزشمند بود. در چند روز گذشته هم 8000 میسکال روی گوشی من بود که نتوانستم جواب تماس‌ها را بدهم.

وی افزود: همیشه سعی می‌کنم اجازه ندهم حق کسی خورده شود. به همین دلیل همه بازیکنان را با دقت بررسی می‌کنم. در ابتدای فصل 100 میلیون تومان از قراردادم کم کردم و گفتم اگر سهمیه کسب کردیم این پول را به من بدهید. از همان ابتدا به این ایمان داشتم. زمانی که در اردوی امارات بودیم، همراه با آنالیزورهایم تیم فولاد را با تیم خودمان مقایسه کردیم و دیدیم تیم ما هیچ چیز از آنها کمتر ندارد.او در ادامه درباره دروازه‌بان تیمش هم گفت: دروازه‌بان در یک تیم خیلی مهم است. من خودم به برزیل رفتم و خسوس را انتخاب کردم. دروازه‌بان‌های ایرانی گران بودند و من خسوس را با قیمت کمتری انتخاب کردم.

وی درباره شباهت تیمش با لسترسیتی هم گفت: هر اتفاقی برای آنها رخ داد، برای ما هم رخ داد. آنها سال قبل برای فرار از سقوط می‌جنگیدند و امسال قهرمان شدند؛ دقیقا مثل تیم ما. رنگ پیراهن لسترسیتی آبی است و ما هم آبی می‌پوشیم. البته خیلی‌ها فکر می‌کردند لستر در میانه فصل افت می‌کند که این موضوع در مورد تیم ما هم صدق می‌کرد و همین نظر را هم درباره ما داشتند. هیچ کس از ما حمایت نکرد و عکس ما روی جلد نبود. ما قهرمان شدیم اما فردای آن روز عکس برانکو روی جلد روزنامه‌ها بود.ویسی تاکید کرد: من جام قهرمانی را به شهدای حرم تقدیم می‌کنم. این شهدا جانشان را برای ما می‌گذارند. بعد از آنها جام را به استقلال دهه 70 می‌دهم. مهم این است که جام آبی است. البته حق پرسپولیس هم قهرمانی بود.

او در پایان درباره مذاکره‌اش با باشگاه سپاهان هم گفت: فردا جلسه‌ای با مسئولان این باشگاه دارم اما اگر شرایطی که می‌خواهم در اهواز فراهم شود، اولویت من استقلال خوزستان است. این تیم باید در آسیا خوب باشد. البته سه تیم دیگر هم که یکی از آنها تهرانی است، خواهان من هستند.

طیبی: در آشپزخانه یک مهمان‌سرا کار می‌کردم

در ادامه برنامه، محمد طیبی، رحیم رهیوی و موسی کولی‌بالی سه بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز مهمان برنامه بودند و درباره شرایط تیمشان صحبت کردند. در بخشی از این گفت‌وگو، محمد طیبی گفت: من تا 24 سالگی در آشپزخانه یک مهمان‌سرا کار می‌کردم اما کم‌کم به دنبال فوتبال رفتم و توانستم موفق شوم.

آنالیز استقلال خوزستان

بر اساس آنچه در نود اعلام شد، بررسی دیدارهای تیم استقلال خوزستان نشان می‌دهد که این تیم نسبت به پرسپولیس کمتر گل دریافت کرده و همین امر باعث قهرمانی آنها شده است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که استقلال خوزستان در 57 درصد دیدارهایش کلینشیت داشته و این در حالی است که پرسپولیس فقط در 33 درصد بازی‌هایش کلینشیت کرده است. 8 بازیکن استقلال خوزستان هم در پایان در میان 50 بازیکن برتر لیگ بوده‌اند. البته شاگردان ویسی در نیم‌فصل دوم تغییر تاکتیک دادند و 53 درصد گل‌های خود را از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندند.

مرجع : ایسنا