به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۰۷۹۷۷
چهارماه فاصله تا رونمایی گوشی تراز اول اپل

این اولین تصویر درست از آیفون 7اپل است؟

گروه فناوری: هنوز هیچ تصویر یا خبر رسمی از آیفون ۷ در دست نیست؛ اما مسلم است که اپل در حال ساخت این گوشی است و در همین بین تصویری به بیرون درز پیدا کرده که ادعا می‌شود اولین تصویر درست از ایفون ۷ اپل است.
 این روزها شاهد استفاده از طراحی‌های زیبا در گوشی‌های پرچمدار هستیم، سامسونگ، ال‌جی و اچ‌تی‌سی برای طراحی پرچمداران ۲۰۱۶ خود چیزی کم نگذاشته‌اند و همین امر باعث شده تا سطح توقع هواداران آیفون از طراحی آیفون ۷ بالا رود.
از طرف دیگر باید گفت هنوز تا رونمایی گوشی‌های تراز اول اپل چهار ماه فاصله داریم و به همین منظور هر از گاهی تصویر یا شایعه‌ای از آیفون ۷ نُقل مجلس هر محفل اینترنتی می‌شود. اکنون نیز شاهد هستیم که یک بلاگ‌ اینترنتی تصویری را منتشر کرده که ادعا می‌شود اولین تصویر واقعی آیفون ۷ است.
 
بلاگ خبری فرانسوی NowhereElse تصویری را از آیفون ۷ منتشر کرده که مدتی است در شبکه اجتماعی بزرگ چینی Weibo دست به دست می‌چرخد.  در این تصویر شاهد پشت آیفون ۷ هستیم. اولین چیزی که در این تصویر به خودنمایی می‌کند قسمت بزرگ لنز آیفون ۷ است. لازم به ذکر است که آیفون ۷ پلاس نسخه بزرگ‌تر آیفون ۷ است و انتظار می‌رود با لنز دوگانه روانه بازار شود،
 
آیا این اولین تصویر درست از آیفون 7 اپل است؟
 
از طرف دیگر گفته می‌شود که آیفون ۷ با یک دوربین در قسمت پشت عرضه می‌شود که این عکس منتشر شده نیز این شایعه را تایید می‌کند.  ناگفته نماند که در وب‌سایت Weibo اخبار و تصاویر مختلفی منتسب به گوشی‌های تراز اول به بیرون درز پیدا می‌کند و با این حساب چندان هم نمی‌توان به این تصویر منتشر شده اعتماد کرد. این تصویر به اندازه‌ای نامفهوم است که حتی می‌توان حدس زد به صورت دستی ویرایش شده تا قد و قامت آیفون ۷ را در ذهن تداعی کند.
 
برای تایید این ادعا پیشنهاد می‌کنیم به لنز دوربین آیفون ۷ در این تصویر از نزدیک دقت کنید. در کنار دوربین، خطوط مربوط به آنتن هم به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد به صورت نوارهایی در پایین و بالای پشت گوشی تعبیه شده‌ است. از طرف دیگر قسمت فلش نیز به جاری رنگ زرد به رنگ مشکی دیده می‌‌شود که این امر ممکن است از قاب خالی آیفون ۷ حکایت کند که در این تصویر شاهد آن هستیم.
 
در مجموع باید گفت اگر واقعا این تصویر صحت داشته باشد و اولین تصویر درست آیفون ۷ باشد (که این امر خیلی بعید به نظر می‌رسد). در قسمت پشت آیفون ۷ از لحاظ طراحی شاهد ظرافت خاصی نیستیم.
مرجع : فارنت