به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۰۸۰۴۳

ذوب‌آهن تنها امید فوتبال ایران در آسیا

گروه ورزشي: دیدار حساس تیم های ذوب آهن با العین در دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است در بین رسانه های منطقه هم بازتاب گسترده ای پیدا کرده است.
ذوب‌آهن تنها امید فوتبال ایران در آسیا
ذوب آهن بعد از نتیجه خوبی که در بازی رفت مقابل العین در شرایط دشوار ورزشگاه هزاز بن زائد کسب کرد حالا امیدوار است تا در زمین خودش جواز صعود به جمع هشت تیم برتر قاره کهن را کسب کند تا تنها نماینده باقیمانده ایران در این مرحله از رقابت ها باشد.

بعد از حذف تراکتورسازی مقابل النصر امارات حالا شاگردان یحیی گل محمدی آخرین امید فوتبال باشگاهی ایران برای حضور در جمع برترین تیم های قاره کهن هستند. تیمی که تا چند روز دیگر باید در حساس ترین بازی فصل در فینال حذفی برابر استقلال صف آرایی کند امشب جدالی بس دشوار و تعیین کننده مقابل یکی از تیم های خوب فوتبال حاشیه خلیج فارس خواهد داشت که می تواند از نظر بدنی آنها را با چالش های جدی روبرو کند.

شاید به همین خاطر هم بود که بسیاری از رسانه های ورزشی حاشیه خلیج فارس در امارات، قطر و ... با پرداختن به این بازی حساس گزارش ها و دیدگاه های متفاوتی از رویارویی نمایندگان دو کشور منتشر کردند. روزنامه الوطن در گزارش خود با اشاره به شرایط بهتر ذوب آهن نسبت به العین نوشت: «فینالیست های حذفی دو کشور ایران و امارات امشب در بازی مرگ و زندگی خود در آسیا هر چه در توان داشته باشند صرف خواهند کرد تا از آسیا وداع نکنند به همین خاطر پیش بینی می شود جدال جذابی میان دو تیم رقم بخورد».