به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۱۰۸۱۴۶
وزیر کار خطاب به بازنشستگان صندوق فولاد:

از کاستی های موجود پوزش می خواهم

به خاطر همه صبوری ها سپاسگزارم
گروه جامعه: همزمان با پرداخت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان صندوق فولاد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به این بازنشستگان گفت: از کاستی ها پوزش خواسته و به خاطر همه صبوری ها سپاسگزارم.
از کاستی های موجود پوزش می خواهم
«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با پرداخت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان صندوق فولاد در پیامی از صبوری بازنشستگان این صندوق سپاسگزاری کرد. در پیام ربیعی خطاب به بازنشستگان صندوق فولاد آمده است : روزی که صندوق فولاد را در جهت ایفاء مسئولیت اجتماعی تحویل گرفتم نابسامانی و برنامه ریزیهای نادرست و عدم پیش بینی های مناسب بخشی از مشکلات این صندوق بود. من و همه همکارانم در صندوق فولاد برای اینکه بازنشستگان عزیز ، با آسودگی دوران بازنشستگی را به سر ببرند تمام تلاش خود را بکار بسته تا این مهم محقق گردد.

در ادامه این پیام آمده است : هرچند این میزان مشکلات بسیار و تحقق این خواسته به حق در این دوران مشکلاتی را برای شما عزیزان در پی داشته ، بدینوسیله از کاستی ها پوزش خواسته و امیدواریم با اقدامات انجام شده در سال 1395 بر عمده مشکلات غلبه و خوشحالم که به همت دولت تدبیر و امید پرداخت به موقع و مستمر حقوق در سال جاری ایجاد گردیده و از شما و نمایندگان بزرگوارتان به خاطر همه صبوری ها سپاسگزارم .
مرجع : ایلنا