به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۱۰۸۳۳۵
عکسش را با ما گرفتند زنبیلشان را جای دیگری گذاشتند!

کنایه کواکبیان به بدعهدان لیست «امید»

گروه سیاسی: منتخب مردم تهران در مجلس با بیان این که نظرش نسبت به ترکیب فعلی هیات رئیسه مثبت است، گفت: معتقدم می‌توانست خیلی بهتر از این هم باشد.
کنایه کواکبیان به بدعهدان لیست «امید»
مصطفی کواکبیان اظهار کرد: این که گفته شود ما ادعا می‌کردیم که 160 رای داریم اما در عمل انجام نشد واقعیت این است که 40 – 50 نفر از دوستانی که با ما عکس یادگاری می‌گرفتند رفتند و زنبیلشان را جای دیگری می‌گذاشتند و این حالت، حالت خوبی نیست.وی افزود: بنده معتقدم فراکسیون باید شفاف عمل کند و در جلسه با صدای بلند هم اعلام کردم که کاندیدای ما عارف است؛ با این که بنده چهار سال با لاریجانی رفاقت داشتم.

کواکبیان ادامه داد: ما باید آنچه که به عنوان نظر اعلام می‌کنیم نظر فراکسیونی باشد؛ زیرا فراکسیون را تجلی از احزاب می‌بینیم. بنابراین معتقدم که باید مجلس را به سمت حزبی شدن ببریم.وی افزود: این که بگوییم عده‌ای زاگرس نشین هستند یا البرز نشین و ... این‌ها نباید ملاک باشد. ملاک باید این باشد که چنین تفکر سیاسی در حزب وجود دارد.

منتخب مردم تهران در مجلس درباره‌ی رایزنی‌های کمیته تعامل نیز اظهار کرد: در این رابطه متاسفانه دوستان جواب ندادند. آنها می‌گفتند بیایید از رئیس مجلس شروع کنیم، اما ما می‌گفتیم که باید تبادل نظر و گفت‌وگوها از نواب و سایر کرسی‌ها را شروع کرد.
مرجع : ایسنا