کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش دری‌نجف آبادی به اتفاقات خرم آباد:

از زمان احمدی‌نژاد همه چیز بهم ریخت

نامه نیوز , 10 خرداد 1395 ساعت 10:37

گروه سیاسی: به گزارش انتخاب، قربانعلی دری نجف آبادی نماینده مجلس خبرگان در خصوص حوادث اخیر حمله به حوزه علمیه خرم آباد گفت: موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که از زمان احمدی‌نژاد همه چیز بهم ریخت.


وزیر اطلاعات رئیس دولت اصلاحات با بیان اینکه این آشوب‌گران همان هستند که 8 سال روی کار بودند، خاط نشان کرد: متاسفانه ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد اشتباه بود و باعث بروز این اتفاق ها شد. وی با اشاره به اینکه آنان حرف رهبری را زیر پا گذاشتند گفت: هرچه مقام معظم رهبری بگوید درست است، کشور را که نمی‌توان با اینگونه آشوب‌ها و جنگ اداره کرد. باید تعامل داشته باشیم.

همچنین منصور حقیقت پور نماینده مجلس نهم و مسئول پرونده حمله به لاریجانی در قم گفت: ماهیت این افراد و خودسرها مشخص شده است، این‌ها از همان روزی که در قم به علی لاریجانی حمله کردند شناسایی و احضار شدند.  وی ادامه داد : این اغتشاشگران خود را صاحب نظر تر از مقام معظم رهبری می‌دانند و به سخنان ایشان توجه نمی‌کنند. حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم با بیان اینکه این افراد خود را از رهبر انقلاب دلسوزتر می‌دانند خاطرنشان کرد: این افراد ماهیت‌‌شان مشخص است ؛ اما نمی‌توانیم در اینجا اسامی آنها را اعلام کنیم. باید با آنها برخورد شود.


کد مطلب: 108414

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/108414/زمان-احمدی-نژاد-همه-چیز-بهم-ریخت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir