به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۱۰۸۴۳۹
پس از باخت، در رختکن استقلال چه گذشت؟

مظلومی: من باید پنالتی را گل می‌کردم؟

گروه ورزشی: سرمربی استقلال تهران بعد از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن با چند هوادار و لیدر استقلال در ورزشگاه خرمشهر مجادله کرد.
مظلومی: من باید پنالتی را گل می‌کردم؟
بعد از شکست استقلال برابر ذوب‌آهن در فینال جام حذفی اتفاقات جالب توجهی در ورزشگاه رخ داد. پس از اینکه سوت پایان بازی زده شد برخی بازیکنان استقلال گریه می‌کردند، از جمله این بازیکنان یعقوب کریمی بود و همچنین فرزاد مجیدی سرپرست استقلال از کسانی بود که با چشمانی خیس زمین بازی را ترک کردند. وقتی که کادرفنی و بازیکنان استقلال درحال خروج از زمین بودند، چند هوادار و لیدر استقلال به شدت از مظلومی انتقاد کردند و از او خواستند تا از هدایت این تیم کنار برود که این صحبت آنها باعث ناراحتی مظلومی شد و سرمربی استقلال خطاب به آنها گفت که مگر من باید پنالتی را گل می‌کردم؟ بعد از این صحبت مظلومی تنشی میان او و معترضین ایجاد شد که با وساطت اطرافیان، مظلومی در نهایت به رختکن رفت.

در رختکن استقلال اما اوضاع خیلی بهتر نبود و همه بازیکنان استقلال به شدت ناراحت بودند و هیچ‌کس حرفی برای گفتن نداشت. حتی منصور پورحیدری که با آبی‌ها به خرمشهر رفته بود تنها دقایقی در رختکن ماند و بدون اینکه چیزی بگوید رختکن استقلال را ترک کرد. مهدی رحمتی کاپیتان استقلال هم به شدت در رختکن ناراحت بود و مثل سایر بازیکنان ترجیح داد حتی یک کلمه هم نگوید. جالب اینجاست که حتی پرویز مظلومی هم در رختکن صحبتی نکرد. یکی از اتفاقات جالب این دیدار روبه‌رو نشدن افشارزاده با اعضای هیات مدیره استقلال بعد بازی بود و مدیرعامل استقلال ترجیح داد پس از این دیدار خیلی سریع ورزشگاه را ترک کند.
مرجع : ایسنا