به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۱۰۸۴۷۸
در چهار بازی فصل عملکرد خوبی نداشتیم

گل‌محمدی: گرفتن جام کافی نیست

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید گرفتن جام در یک باشگاه کافی نیست.
گل‌محمدی: گرفتن جام کافی نیست
یحیی گل‌محمدی که در استودیو نود حاضر شده بود، درباره قهرمانی تیمش اظهار کرد: از همه کسانی که ما را کمک کردند تشکر می‌کنم. از هواداران پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند. وی افزود: سال را با بدشانسی و مصدومیت دفاع چپ تیم شروع کردیم. در ادامه قاسم حدادی فر مصدوم شد اما کم کم بهتر شدیم و در جام حذفی عملکرد بهتری داشتیم. وقتی لیگ قهرمانان آسیا شروع شد تلاش کردیم در این بازیها نتایج خوبی بگیریم که فکر می‌کنم با قدرت از گروه صعود کردیم. در بازی با العین هم با بدشانسی مواجه شدیم به طوری که من همیشه حسرت این بازی را می‌خورم. در امارات نتیجه خوبی مقابل این تیم گرفته بودیم اما در بازی برگشت خودمان را صعود کرده می‌دانستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در چهار بازی فصل عملکرد خوبی نداشتیم. اینکه یک باشگاه بخواهد در دو جام بجنگد برای باشگاه های ایرانی سخت است زیرا امکانات سخت افزاری مناسبی نداریم. در بازی های آسیایی بازیکنان با انگیزه بالایی بازی میکننداما در لیگ اینگونه نیست.او تصریح کرد: به نظر من گرفتن جام کافی نیست. باید ببینیم در باشگاه چه عملکردی داشتیم. از ابتدا که به ذوب آهن آمدم تغییرات زیادی را ایجاد کردیم در ابتدا هم نتیجه نمی‌گرفتیم اما کم کم شرایط تغییر کرد و توانستیم بازی ها را ببریم.گل‌محمدی در ادامه با بیان اینکه تیمش با خستگی به مصاف استقلال رفت گفت: به بازیکنانم گفته بودم اگر بازی به پنالتی کشید ضربه چیپ نزنید! البته خودشان هم می‌دانستند چگونه بازی کنند.

وی در ادامه دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان هم گفت: در آن بازی هم چند مصدوم مثل مهدی رجب زاده داشتیم اما من او را بازی دادم که حرف و حدیثی در کار نباشد. مرتضی تبریزی هم در این بازی شرایط بازی کردن نداشت.او در پایان درباره اینکه آیا در ذوب آهن می‌ماند یا خیر گفت: برایم باعث افتخار است در این تیم بمانم اما باید با مدیرعامل صحبت کنیم زیرا برای فصل آینده باید تیمی قدرتمند برای آسیا ببندیم.

مرجع : ایسنا