به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۱۰۹۱۶۲

رونمایی لنوو از محصولی با نمایشگر منعطف

گروه فناوری: در طول برگزاری رویداد Lenovo Tech World در سن‌فرانسیسکو، مسئولان این شرکت چینی نمونه‌های اولیه دو دستگاه الکترونیکی را به نمایش گذاشتند که اگرچه محصول نهایی و تکمیل شده به حساب نمی‌آیند اما نشانه‌هایی از تکنولوژی‌های نسل آینده را پیش روی بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.
رونمایی لنوو از محصولی با نمایشگر منعطف
 Meghan McCarthy از جمله شخصیت‌های مطرح شبکه یوتیوب در نمایشی از پیش تمرین شده، گوشی هوشمندی را در دست خود گرفته و به ناگاه متوجه می‌شود که لباس او جیبی برای قراردادن گوشی داخل آن ندارد. اینجاست که این ستاره یوتیوب، در کسری از ثانیه این دستگاه که به صفحه‌نمایش قابل انعطاف تجهیز شده را به دور مچ دست خود می‌بندد.
 
پس از این، روندی مشابه را در خصوص یک تبلت انعطاف پذیر شاهد بودیم. به گفته دکتر Peter Hortensius مسئول تکنولوژی لنوو، دستگاه‌های الکترونیکی اینچنینی علاوه بر صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر به مولفه‌های سخت‌افزاری ویژه‌ای نیاز دارند که در برای خم یا تاشدن، انعطاف نشان دهند.
 


با این وجود در نظر داشته باشید که محصولات یادشده همچنان در فاز بررسی و آزمایش قرار دارند تا در نهایت محصولی با کارایی و عملکرد قابل قبول روانه بازار شود.



مرجع : فارنت