به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۱۰۹۸۵۹
با این رویه باشگاه‌ها و تیم ملی متضرر می‌شوند

ادبیات برانکو و کی‌روش درست نیست

گروه ورزشی: رییس فدراسیون فوتبالبا اشاره به درگیری لفظی برانکو و کی‌روش گفت: این نوع ادبیات، باشگاه‌ها و تیم ملی را متضرر و آن‌ها را از هدف اصلی دور می‌کند.
ادبیات برانکو و کی‌روش درست نیست
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با مباحث و درگیری‌های  صورت گرفته بین کی‌روش و برانکو گفت:‌ نوع ادبیاتی که از سوی برانکو و آقای کی‌روش رد و بدل شده است ادبیات درستی نیست و در شأن فوتبال ایران نیست. ما همه باید آداب و شئونات را رعایت کنیم. تیم ملی و همچنین باشگاه‌ها نباید وارد حاشیه شوند زیرا با این رویه و وجود این مساله باعث متضرر شدن باشگاه‌ها و تیم ملی می‌شود. ما باید سعی کنیم در اظهارنظرهای خود خویشتن‌داری را رعایت کنیم.وی تصریح کرد: ما باید سعی کنیم اهداف خاصی را در فوتبال دنبال کنیم. اگر همه اهداف‌شان فوتبال باشد ما می توانیم دور یک میز بنشینیم.

تاج در رابطه با لغو اردوهای تیم ملی نیز گفت:‌ ما اردوهای تیم ملی را لغو کردیم به خاطر اینکه بتوانیم برنامه آماده سازی تیم ملی را آماده کنیم.رییس فدراسیون فوتبال که در شیرخوارگاه آمنه حاضر شده بود دراین باره گفت: اینکه در شیرخوارگاه آمنه حضور پیدا کردم، خوشحالم و آن را یک نعمت از طرف خدا می دانم که اینجا کار و تلاش می کنم و اداره 15 نوزاد کار سختی است. امیدوارم هرکسی از جامعه ورزش هر کمکی از دستش بر می‌آید به افراد بی‌سرپرست بکند.

وی افزود: ما مسابقات زیادی برگزار می کنیم،‌ عده زیادی از بچه های بهزیستی را با تیم های پرسپولیس و استقلال وارد زمین می‌کنیم و در بازی‌های دیگر هم سعی می کنیم از بچه‌های بهزیستی بیشتر استفاده کنیم. اگر یک قهرمان از این بچه‌های بهزستی خارج شود و به تیم ملی برسد برای ما نعمت است و کافی است.تاج از کمک 5 میلیون تومانی فدراسیون فوتبال به شیرخوارگاه آمنه خبر داد.

مرجع : ایسنا