به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۱۰۹۸۸۲

دلیل مرگ عجیب بازیگر هالیوود

گروه فرهنگی: پس از مرگ غیرمنتظره و عجیب «آنتوان یلچین» بازیگر هالیوودی، نشریه گاردین در مطلبی اعلام کرد که سری جیپ گرند چروکی 2015 که با خلاص شدن نابهنگام، مرگ این بازیگر 27 ساله را رقم زد دارای اشکال فنی بوده و از سوی کمپانی جیپ برای رفع نقص فراخوانده شده بود.
دلیل مرگ عجیب بازیگر هالیوود
«آنتون یلچین» که در فیلم «پیشتازان فضا» (محصول ۲۰۰۹) و «پیشتازان فضا، به سوی تاریکی‌» (۲۰۱۳) نقش «پاول چخوف» را بازی می‌کرد، بر اثر غلت خوردن اتومبیلش روی شیب تند جاده کنار خانه‌اش در منطقه استودیو سینی لس‌انجلس، به تیرک پستی و حصارها کوبیده شد و درگذشت.

بر اساس سوابق موجود در اداره ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا، جیپ گرند چروکی 2015 بخشی از فراخوان جهانی برای رفع نقص 1.1 میلیون وسیله نقلیه در ماه آوریل بوده است. این مدل از ماشین به دلیل ایجاد سردرگمی برای راننده در تغییر دنده‌ها در برخی از مواقع به صورت غیرمنتظره‌ای شروع به حرکت کردن می‌کرده است.

کمپانی فیات کرایسلر سازنده خودروهای جیپ روز گذشته (دوشنبه) در بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با خانواده و دوستان «آنتون یلچین» اعلام کرد که تحقیقات خود را برای تعیین علت دقیق این سانحه آغاز کرده است اما هنوز برای اظهار نظر قطعی دراین مورد خیلی زود است. هم‌اکنون بازرسان مشغول بررسی وضعیت دنده ماشین «یلچین» در زمان بروز سانحه و همچنین دلیل حضور وی پشت سر ماشین هستند.

«آنتون یلچین» که متولد روسیه بود اخیرا در فیلم «اتاق سبز» مقابل دوربین رفته بود و در فیلم جدید «آنسوی پیشتازان فضا» نقش «پاول چخوف» را مجددا ایفا کرده است که قرار است در انتهای جولای در جشنواره «کامیک‌کان» رونمایی شود. این بازیگر 27 ساله قرار بود در مجموعه انیمیشن‌های جدید «ترول هانترز» با «گیلرمو دل‌ترو» همکاری کند و در سریال اقتباسی «آقای مرسدس» از آثار «استفن کینگ» برای شبکه «نتفلیکس» نیز مقابل دوربین برود.
مرجع : ایسنا