به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۱۱۰۲۰۰
مدیر بانک رفاه: در دفتر کارم در بانک نشسته‌ام!

حقوق‌های نجومی؛ آب از آب هم تکان نخورد!

گروه اقتصادی: مدیر عامل بانک رفاه خبرهای منتشر شده درباره عزل از مقامش و یا خروجش از کشور را نادرست خواند و گفت که برکنار نشده و در دفتر کارش حضور دارد!
صدقی، (مدیرعامل بانک ملی در دولت احمدی‌نژاد و فعلی بانک رفاه کارگران)، حسینی (وزیر اقتصاد دولت احمدی‌نژاد) و خاوری (مدیرعامل فراری سابق بانک ملی)
صدقی، (مدیرعامل بانک ملی در دولت احمدی‌نژاد و فعلی بانک رفاه کارگران)، حسینی (وزیر اقتصاد دولت احمدی‌نژاد) و خاوری (مدیرعامل فراری سابق بانک ملی)
به گزارش ایرنا، مدیرعامل بانک رفاه گفت: همه اسناد مربوطه را به صورت مکتوب به مقامات کشور ارسال کرده‌ام و هیچ شبهه‌ای در این زمینه وجود ندارد. علی صدقی درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر خروجش از کشور، افزود: در دفتر کارم در بانک نشسته ام؛ پنجشنبه‌ها، ادارات ستادی بانک تعطیل است و من نیز تلفن همراه خود را خاموش کرده بودم.

گفتنی اینکه خبرگزاری ایسنا روز چهارشنبه به نقل از یک منبع موثق!‌ مدعی شده بود که صدقی به خاطر انتشار فیش حقوقی‌اش که بالغ بر 230 میلیون در ماه بوده از سمت خود عزل شده است! روز پنجشنبه هم برخی سایت ها با انتشار عکسی از او در فرودگاه امام خمینی مدعی شدند که او از کشور فرار کرده و به خاوری (مدیرعامل بانک ملی در دوره احمدی‌نژاد که در پرونده 3 هزار میلیاردی، متهم بود اما به کانادا گریخت) پیوسته است!

در همین حال امروز روزنامه ایران در ادامه افشاگری‌های طرفین علیه یکدیگر، لیستی از دریافتی‌های دولتمردان دوره مهرورزی تحت عنوان «دریافت نشان ملی» را منتشر کرده که می‌بینید:


یک کانال حامی احمدی‌نژاد هم پس از انتشار جدول بالا توسط روزنامه دولت، اقدام به انتشار تصویر خبری نمود که پای آن نوشت: تو همین دولت در طی فقط یک روز، 23 نشان درجه یک و دو و سه به همراه 100، 75 و 50 سکه بهار آزادی به مقامات دولتی اعطاء شده😳😂
🔹اگر اعطای نشان بده، شما چرا می‌دید؟؟😏

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۶:۳۴
با سلام اینها همگی به ریش ملت ایرن میخندند وای بر این مردم که به چه کسانی رای مدهند وبا چه مسئولان پاکدستی سرو کار دارند. انشا، ا... همانطور که خدا وعده داده است هر روز بشتر مکرشان برملا خواهد شد. (339926)
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۵:۴۸
سالهاست که نیاز مبرم به تحول در همه سطوح و ابعاد حاکمیت به شدت احساس می شود و کسی که از پتاسیل بالا برای اجرای این تحولات در همه سطوح و ابعاد برخوردار بود میر حسین موسوی بود که متاسفانه در سال 84 کاندیدا نشد و در سال 88 هم که حوادث ناگوار رخ داد!؟ آقای روحانی هم از پتانسیل خوبی برای اعمال تغییرات برخوردار است مشروط بر آنکه در همه حال صادق باشند و بر مردم تکیه کنند و به رایزنی با مراکز قدرت برای اعمال تغییرات مبادرت ورزند و اعتماد آنها را جلب کنند که صلاح حکومت و ملت در اعمال تغییرات گسترده است.. (340008)
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۷:۰۳
بهره گیری مجدانه و نه تعارفانه از همه اندیشمندان سیاسی, اقتصادی, فرهنگی واجتماعی کشور با گرایشات مختلف و تشکیل اتاق های فکر و به تبع آن گردآوری و ارائه سند تحول می تواند از ضروری ترین کارهای آقای روحانی برای ایجاد تغییرات عمده در کشور باشد... (340013)
بی نام
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۶:۵۵
اگه مردم بیدار بشن .. چی میشه .. (339928)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۸:۵۶
هیچی دوباره می خوابند. (339986)
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۶:۵۵
آیا نشان های داده شده در این دولت هم به همراه بخشش چند صد سکه بوده است؟ دولت باید کذب بودن دادن سکه ها را اعلام کند.
در دولت گذشته که ما برخی از آنها را در تلویزیون به چشم خودمان دیدیم ولی در این دولت نه. به حرف اصولگرایان و رسانه های آنها هم با سابقه دروغگویی های گذشته نمیتوان اعتماد کرد. (339929)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۲۲:۰۵
نشان ها و هدایایی که این دولت داده واقعا بجا بوده و حتی در تعداد سکه ها این دولت نسبت به دولت قبلی خیلی خست به خرج داد بگونه ای که در مقابل نام های بزرگ و خدمات بسیار ارزنده و تاریخی هدایایی ناقابل تدارک دیدند .هدایا و اعطای نشان همیشه بد نیست اگر بر اساس حساب و کتاب و منافع ملی داده شود خیلی هم خوب است.اما متاسفانه دولت قبلی در این مورد نیز هم احساسی عمل کرد و هم بعضا به کسانی نشان دولتی داد که دزد بودند و بعد از پایان دولت به زندان افتادند. (339954)
رضا
Germany
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۵:۲۴
بله. نابودی صنعت هسته ای خدمت بزرگی به غرب و دنباله های داخلی آن بود. (339977)
urmia
Romania
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۳:۱۷
رضا جان چرا در مورد چیزی که هیچی ازش نمی دونی نظر می دی؟ از کی غنی سازی اورانیوم 20% شده صنعت هسته ای؟ در حالی که بیش از 20 سال هست برای ساخت یک راکتور به روسها التماس مس کنیم. اورانیوم غنی شده در ایران قیمتش 20 برابر گرانتر از نمونه امادهش هست. و نیروگاه بوشهر با عمر مفید 15 سال قرار است 500 میلیون دلار برق تولید کند. این نیروگاه کوپ نیروگاه چرنویل هست. آیا اینو می دونستید؟ و هزینه ای که براش کردیم چندین برابر برقی هست که قراره در آینده بده. پس ما صنعتی با اون اسمی که شما آوردید رو نداریم. (339999)
چ.چ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۳:۵۱
اقا رضا نگرانی صنعت هسته ای نابود شد، دیگه احمدی نژاد نمی تونه مثل نفت سر سفره هامون بیاره.
خدمت بزرگ رو کسایی برای غرب انجام میدن که چرخ مملکت رو با تورم و بیکاری دو دهه ثابت نگه دارن
ایشالله وقتی درس شما تموم شد ، خواستی بری سر کار ، می فهمی من چی گفتم. الان هنوز با مدرک گرفتن سرگرم باش (340001)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۷:۱۶
دوست عزیز،
متن خبر را درست متوجه نشدید. تصویر اول مربوط به دوره آقای احمدی‌نژاد است و 27 تن از اعضای دولت ایشان مورد مرحمت قرار گرفته‌اند. البته اگر منظور از یادمان زرین در دوره اقای روحانی همان 100 سکه بهار آزادی دوره قبل باشد، حق باشماست. اگرچه تعداد افراد دارای مشاغل دولتی در لیست ایشان کم است. (339931)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۷:۲۸
خوش بحال دکتر صالحی که در هردو دولت پاداش دریافت کرده است (339932)
طلبه سطح عالی حوزه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۷:۴۵
تنها راه تنها راه تنها راه، شفافیت و نظارت و خصوصی سازی و استقلال قوه قضائیه است. .... (339935)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۸:۱۴
نظر جالب و قابل تاملی بود
استقلال قوه قضاییه از هر جناح و ارگان و حتی اقایان
اگر بشود چه خوب می شود (339981)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۸:۱۷
این مدیر عامل بانک واقعا پررو هست. دارن علنی بیت المال می خورن (339941)
urmia
Romania
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۹:۴۶
مگه بانک رفاه بانک خصوصی نیست؟ از کی بانک خصوصی شده بیت المال؟ بانک خصوصی یک شرکت هست و مجمع عمومی می تواند در مورد میزان حقوق هیات مدیره تصمیم گیری کند. خوب کار ایشون مشخص هست و و چون مدیر موفقی در بانک ملی بوده به بانک رفاه اوردنش. حالا هم می خوان 5 میلیارد ماهی بهش حقوق بدن. اونایی که واقعا دلشون به بیت المال می شوزه بهتره پیگیر اقای محصولی باشن. پیگیر خاوری و مرتضوی و ... (339948)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۲۰:۰۳
یارو رفیق قافله اگر خصوصی چرا رئیسش وزیر کار ؟؟!!!
خصوصی بنویسید بخونید خصولتی!
یارو از کجا اورده سهام دار بانک خصوصی شده ؟؟!!!!
لطفا هر چه سریع تر درباره نحوه تاسیس و مدیران و سهام داران بانک رفاه تحقیق و تفحص کنید چون مسئولین به نفعشون نیست زبون باز کنن!! (339950)
رها
Romania
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۲۳:۳۴
درصد خواص و عوام دقیقا در مثبت و منفی های این کامنت مشخص هست (339962)
عوام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۰:۲۴
تابلو لااقل ای پی رو عوض کن.کسایی که بانک رفاه رو خصوصی نمیدونن عوام هستن؟ بانک رفاه از سرمایه های تامین اجتماعی که فقط خصولتی شده. (339967)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۸:۴۸
در هر صورت این بانک خصوصی هست. اگه دلتون به حال سرمایه های تامین اجتماعی می سوزه برید یقه اونی رو بگیرید که این بانک رو خصوصی کرده. در حال حاضر کسی نمی تونه به مدیر عامل یه بانک خصوصی در رابطه با حقوقش انگی بزنه. همون طور که کسی با رییس شرکت ستاره نمی دونم چی که نماینده و وارد کننده شرکت مرسدس بنز در ایرانه و اتفاقا به خاطر خریداش برای نیروی انتظامی این شرکت تاسیس شده نمی تونه در مورد درآمد ماهانه اش سوالی بپرسه به غیر سازمان امور مالیاتی. بلاهایی که سرمون اومده تا بحال با این کولی بازیا اومده. (339984)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۶:۳۲
این بحث ها درسته ناپخته هست اما کولی بازی نیست و دلیل ناپختگی آن عدم وجودشفافیت های لازم است.ماقبول داریم خیلی ازمدیران تخلف نکردنداما اینم باور داریم که تفاوت های بیش از 9 الی 10 برابری بیانگر فساد اقتصادیست.فرض کنیم بانک رفاه کاملاخصوصیست ودوست داردبه مدیرانش حقوق نجومی بپردازدو به کسی هم ربطی ندارد.درآن صورت حق نداریم ازدولت بپرسیم چراازحقوق 200میلیونی هم 10درصد مالیات اخذ می کندازحقوق 2 میلیونی هم 10درصد؟آیا دولت وظیفه اش برپایی عدالت نیست؟ پس چرااز حقوق 200 میلیونی190میلیون مالیات نمی گیرد؟ (340010)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۶:۴۸
بازم میگم این بحث ها کولی بازی نیس. عدالت مهم است در همه جای جهان مهم و برای کل بشر مهم است.بقول سعدی (ره)بنی آدم اعضای یک پیکرند. تفاوت های نجومی مبنای اخلاقی،انسانی و اعتقادی ندارند.در جامعه ای که فقیرش به نان شبش محتاج باشد و مدیرش بتواند روزانه 10 میلیون تومن هزینه مصرف کند.یقینا اقتصاد آن جامعه فاسد است. حتی در کشور های سرمایه داری تفاوت ها بیش از 7برابر نیست .حالا اعتراض ما رو کولی بازی هم بدونی مشکلی نیس. (340011)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۸:۵۴
800 میلیارد پول نفت و 300 میلیارد پول گاز و صنایع پتروشیمی تو 8 سال باد شد رفت. دوست عوام شما اون موقع حواست کجا بود. الان یکی 70 میلیون گردش مالی بانکی شه داغ کردی؟ عجیب نیست. 3000 میلیارد با 70 میلیون می خونه؟ هیچ ذهنیتی در رابطه با اینکه ممکنه این یک بازی انتخابی برای حضور مجدد در راس امور اجرایی و اعطای رانتهای جدید به دوستان پاکدستمون ندارین. تحریمهای جدید کاغذ پاره ها و ...لطفا عاقل باشید. هر چی میکشیم از پوپولیسم و هیجانات مردم فهیم و در صحنه هست. پس خودتونو کنترل کنید و منتظر باشید (339985)
عوام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۷:۳۶
من برای همین به روحانی رای دادم تا این رویه نادرست به اتمام برسه.هنوزم بین روحانی و کسی مثل احمدی نژاد از روحانی حمایت میکنم.اما این رویه که دولت روحانی داره میره نتیجه اش بهتر از دولت قبلی نیست. (340015)
بی نشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۸:۴۶
روی این صدقی که رو نیست ،سنگ پای قزوینه (339943)
urmia
Romania
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۹:۵۴
با وجود کلیه اهرمهای حذف کننده اصلاح طلبان ،اصولگرایان متحمل شکستهای متعدد شدند. لذا برای انتخابات اتی از اینک برنامه ریزی می کنند. ولی خطایی که مرتکب شده اند این است که این مسایل سیاه نمایی از اصلاح طلبان نیست. این سیاه نمایی از نظام است. خوب ملت عملکرد فاسد اصولگرایان را دیده اند. اگر در مورد اصلاح طلبان نیز به همان ذهنیت برسند دوباره به سمت اصولگرایان نخواهند رفت. زیرا که این ملت بدترین روزهای تاریخ خود را در دوران اصولگرایان تجربه کرده است. (339949)
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۲۰:۴۵
این سه نفر
1-سمت راستی که بااین حرفاش منو ابله فرض کرده
2-وسطی که می گفت با یه ساک اومدم تهران با همون ساک برم گردم شهرم ولی نمیدونم چرا نرفته
3-خاوری هم که برعکس نامش به باختر گریخت و...
4-من معلم بازنشسته دلخوشم چون حقوقم زیاد شده. (339951)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۲۲:۴۹
ضمنا اقایونی که طرفدار اقتصاد مثلا آزاد و خصوصی سازی بودند تحویل بگیرند... عاقبت خصوصی سازی های خصوصی خور... در ایران بخش خصوصی مولد وجود ندارد... چون بخش خصوصی مولد خودش با فکر خودش با سرمایه اندک هم به همه جا میرسه... اما بخش خصوصی رانت خوار صرفا با رانت ها میتونه تا قدری بزرگ بشه و در دراز مدت با تصمیمات غلط خودش برای منافع زودگذر، تمام سرمایه ها رو به باد خواهد داد... (339957)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۸:۱۸
خصوصی سازی واقعی در ایران نداریم
نمونش مخابرات و امثالهم
همش رانت و امتیاز و .... (339982)
بی نشان1
Romania
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۲۳:۲۶
اینها را باید فرستاد تا با داعش بچنگند.... فقط همین این شکم هاشون پر شده و میگویند مجمع گفته....
بله وقتی بانکها ربایی هستند و سود آنچنانی می گیرند و دلال باز ی میکنند و کسی هم نیست بگوید بالای چشمشان ابرو.... همین می شه الان بعد از 38 سال که از انقلاب میگذرد اینچنین می شود. (339960)
درود بر روحاني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۴:۴۵
تنها هدف مخالفان دولت روحاني تخريب دولت روحانيست
همانها كه اختلاس هاي هزاران ميلياردي كردند و بعد از دو و نيم سال از روحاني چيزي بد نيافته اند حقوق بانك غيردولتي -كه بنظرم نبايد چنين باشد- را دستاويز حمله و تخريب دولت قرار داده اند
اختلاس و دزدي هزاران ميلياردي كجا و حقوق 240 ميليون شش ماهه يك مدير عامل بان دولتي كجا؟
حالا صبر كنيد انتخابات 96 بياد ببينيد چگونه اينو دستاويز تخريب روحاني قرار خواهند داد بدون اينكه تكليف اختلاس ها را معلوم كنند
راستي هزاران هزار ميليارد اختلاس چي شد و كجا رفت؟؟؟؟ (339975)
اختلاس چي شد؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۴:۵۱
تنها هدف مخالفان دولت روحاني تخريب است و نه عدالت
همانها كه اختلاس هاي هزاران ميلياردي كردند و بعد از چندسال از روحاني چيزي نيافته اند حالا حقوق مدير ارشد يك بانك غيردولتي بازمانده دولت قبل را فقط دستاويز حمله و تخريب دولت قرار داده اند
اختلاس هزاران ميلياردي كجا و حقوق 240 ميليوني چندين ماهه يك مدير عامل بانك كجا؟
حالا صبر كنيد انتخابات 96 بياد ببينيد چگونه اينو دستاويز تخريب روحاني قرار خواهند داد بدون اينكه تكليف اختلاس هاي سابق را معلوم كنند!
راستي هزاران ميليارد اختلاس چي شد؟!!!! (339976)
رضا
Romania
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۴:۰۷
راستی اختلاس 123 میلیاردی 22 سال پیش چی شد؟ تکلیف پرونده کرسنت، استات اویل، پتروپارس، شهرام جزایری، 6 میلیارد دلار پول نفتی که سال 83 به خزانه واریز نشد، دزدی در ساخت سدها و ماجاری افتتاح فرودگاه امام و .... چی شد؟؟
راستی میدونی بابک زنجانی عکس چه کسی رو سالهاست قاب کرده و تو خونش نگه میداره و خودش رو مرید اون میدونه؟؟ (340002)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۸:۳۵
اولا بابک زنجانی عکس معروفی با اقایان هاشمی و روحانی دارند پس ملاک قضاوت عکسهای یادگاری نیست .دوما این عکس این احساس رو ایجاد می کنه که حسینی میخواد دست صدقی و خاوری رو بزاره تو دست هم .شاید قرابتی رو احساس کرده!!! (339983)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۹:۰۰
خوبه همه هم صدا شدن که نباید بزرگنمایی بشه!!! (339987)
بصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۹:۲۳
یعنی موضوعات اختلاس های قبلی با این اخبار فیش حقوقی کاملاً محو شده
این رسالت رسانه های ایران شده که افکار عمومی رو از پاسخ خواهی راجع به دزدی های کلان بسمت دو سه تا فیش پاره حقوق بکشونن
بهار هم داره این رسالت رو خوووب اجرا میکنه (339988)
جواد
Germany
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۹:۴۳
....جالب است که همه هم مدعی پیروی از حضرت علی هستند .همان مولایی که در تاریخ نوشته اند از مصرف یک شمع بیت المال جلو گیری کرد. ای وای برما و وای از حسابرسی اعمال ما وبعضی ها در روز قیامت. (339989)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۹:۵۸
فعلا که با لبانی خندان و خیالی راحت از نبود مجازات در امن و امان مشغول شاد خواریند و مطرب دلشان بی امان می نوازد . اینجا بهشت امن مفسدین و سور چرانان دنیاست . ما هزاران سور به مافیای سیسیل ایتالیا زده ایم . (339990)
11
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۰:۵۴
خودشون همه چيز رو مي دانند ...ملت نبايد بفهمه ...واي بر ما (339993)
م ح ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۱:۵۲
ریش و پیشانی پینه بسته!!!!!!
ای وای بر ما (339996)
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۲:۳۹
...تا زمانی که دموکراسی و خصوصی سازی به شکل واقعی نهادینه نشود وضع به همین منوال است و رفت و آمد دولت های گوناگون فرقی به وجود نمی آورد (339997)
خلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۳:۳۸
واقعا غم انگیزه (340000)
بهاران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۴:۴۶
وزیر نفت به خاطر آوردن امسال بابک زنجانی باید نشان لیلقت هم بگیره! (340004)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۴:۵۷
سلام به همه
قابل توجه کانال حامی ان: اعطای نشان بد نیست،به شرطی که به انسانهای با لیاقت داده شود.به نظر شما تیم پر افتخار هسته ای و خانواده شهدای هسته ای لیاقتشان بیشتر است یا تیم .....دولت سابق با آن همه تحریم و محکومی. و.........؟؟؟؟!!!!!!!!! (340005)
تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۶:۰۳
تو کشورهای دیگه خصوصی میکنند ولی ندیدیم مدیرانش هرچه تصمیم بگیرن بزنند تو رگ وقتی دولتی میان برای کارگرا تصمیم حقوقی میگیرند برای یه مدیر بخش خصوصی که باز هم منابع مالی اش مال مردم ومملکت هست بنابراین حقوق این افرادباید طبیق با مدیریت کشوری باشه حتی صاحبان شرکت های شخصی (340009)