به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۱۱۰۲۱۹

علاقه زیدان به جذب دیمیتری پایت

گروه ورزشی: سرمربی رئال مادرید به ستایش از ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه پرداخت و از علاقه رئال مادرید برای جذب او سخن به میان آورد.
علاقه زیدان به جذب دیمیتری پایت
دیمیتری پایت که در باشگاه وستهام انگلیس توپ می‌زند، بازی‌های درخشانی را برای تیم ملی فوتبال فرانسه در یورو 2016 به نمایش گذاشت و توانست به عنوان بهترین بازیکن مرحله گروهی انتخاب شود.

پایت از تاثیرگذارترین بازیکنان جام بوده است. او به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و با این عملکرد خوبی که داشت، مورد توجه باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا به ویژه رئال مادرید قرار گرفته است. 

زین الدین زیدان هم در مورد پایت اظهار نظر و عنوان کرد این بازیکن باید الگوی صبر و پشتکار باشد. زیدان در گفت و گویی که با دیلی میل داشت، درباره ستاره نخست تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: داستان پایت بسیار جالب و آموزنده است. او در دوران کودکی کارهای خارق العاده‌ای با توپ انجام می داد. با این حال استعداد و نبوغ او در فوتبال در 29 سالگی شکوفا شده است. به خاطر صبر و پشتکاری که این بازیکن داشته است، احترام زیادی برای او قائل هستم. در فوتبال مدرن روی بازیکنان جوان فشار زیادی برای کسب تجربه وجود دارد اما پایت ثابت کرد پخته شدن تنها در دوران جوانی نیست و یک بازیکن ممکن است خیلی دیر به بازیکن باتجربه‌ای تبدیل شود.

زیدان درباره آینده ستاره وستهام و  علاقه رئال به جذب او گفت: بدون شک پایت با عملکرد درخشانی که داشته است، می تواند در هر تیم بزرگی بازی کند. به عنوان یک مربی او را یک هافبک کارآمد و آینده‌دار می‌بینم. او این توانایی را دارد که در شرایط سخت، شوت‌زنی کند و یا پاس های دقیقی را به هم تیمی هایش بدهد. پایت بسیار باهوش است و روی زدن ضربات ایستگاهی هم توانایی بسیار بالایی دارد. هر باشگاهی آرزو دارد چنین بازیکنی را در اختیار داشته باشد؛ به ویژه اینکه او روز به روز در حال بهتر شدن است.

مرجع : ایسنا