به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۱۱۰۲۷۷

تجهیز اپل واچ به پنل میکرو LED

گروه فناوری: همانطور که میدانید اپل واچ تنها محصول اپل است که به صفحه نمایش OLED مجهز شده و اگر شایعات جدید درست باشد، آیفون 2017 نیز به همین روال و استفاده از صفحه نمایش های OLED ادامه خواهد داد.
تجهیز اپل واچ به پنل میکرو LED
اگرچه به نظر می رسد که اپل قصد ندارد از پنل های معمولی OLED برای اپل واچ استفاده کند چرا که شایعات حاکی از آن است که تکنولوژی به کار رفته در مدل های سال بعدی بهبود خواهد یافت.
 یک گزارش از سوی DigiTimes نشان می دهد که اپل قصد دارد برای ایجاد تغییر در محصولات سال 2017 خود از پنل های میکرو LED استفاده کند. شایعه شده که این شرکت کوپرتینویی یک لابراتوار تاسیس کرده تا به تحقیق و توسعه پنل های میکرو LED بپردازد که ظاهراً بسیار کاربردی تر و بهینه تر از صفحه نمایش های کنونی هستند.
 
با توجه به اینکه اسمارت واچ ها معمولاً با همان انتقاد همیشگی در مورد طول عمر باتری مواجه هستند، این تغییر می تواند تمامی مشکلات باتری را برطرف کند. البته لازم به ذکر است که استفاده از پنل های میکرو LED گران تر از پنل های معمولی OLED است و بنابراین مشخص نیست که نسل بعدی محصولات اپل شاهد یک جهش قیمت بزرگ خواهند بود یا اپل هزینه های اضافی را حذف خواهد کرد.
 
اپل پیش از این در سال 2014، یک شرکت میکرو LED به نام LuxVue را خریداری کرده بود و با توجه به تصاحب این شرکت، احتمال درست بودن شایعات اخیر وجود دارد.
مرجع : تک شات