به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۱۱۰۵۱۷

جیمز باند در قلب شورش‌های لس‌آنجلس

گروه فرهنگی: دنیل کریگ برای بازی نقش مقابل هلی بری در فیلم درام مستقل «پادشاهان» وارد مذاکره شد.
جیمز باند در قلب شورش‌های لس‌آنجلس
داستان این فیلم به کارگردانی دنیز غمزه ارغوان در دوران شورش‌های خیابانی سال 1992 در لس‌آنجلس روی ‌می‌دهد.کریگ در این فیلم نقش یک مرد تنهای ساکن جنوب شهر لس‌آنجلس را بازی می‌کند که در فیلم عاشق فردی با بازی هلی بری می‌شود. زمانی که شورش در لس‌آنجلس بالا می‌گیرد او به کاراکتر هلی بری برای محافظت از فرزندانش در برابر خشونت کمک می‌کند.

ارغوان کارگردان فیلم «موستانگ» است که در شاخه فیلم‌های غیرانگلیسی‌زبان اسکار نامزد دریافت جایزه شد. «پادشاهان» نخستین فیلم ارغوان به زبان انگلیسی خواهد بود. او برای ساخت این فیلم دوباره با چارلز گیلبرت تهیه‌کننده «موستانگ» همکاری می‌کند.شورش‌های لس‌آنجلس در سال 1992 از جایی شروع شد که یک دادگاه چهار پلیس را از اتهام به کاربردن خشونت علیه رادنی کینگ تبرئه کرد. این شورش‌ها 55 کشته و بیش از یک میلیارد دلار خسارت مالی برجای گذاشت.

کریگ آخرین بار با نقش‌آفرینی در فیلم «اسپکتر» بر پرده سینما ظاهر شده است. «اسپکتر» چهارمین حضور این بازیگر در نقش جیمز باند مامور خیالی سرویس جاسوسی بریتانیا بود. این بازیگر علاوه بر این در فیلم جدید استیون سودربرگ با عنوان «لوگان خوش‌شانس» مقابل چنینگ تیتوم و آدام درایور بازی می‌کند.