به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۱۱۰۵۷۰

چراغ سبز اسکولاری برای مربیگری انگلیس

گروه ورزشی: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال برزیل برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال انگلیس و جایگزینی روی هاجسون اعلام آمادگی کرد.
چراغ سبز اسکولاری برای مربیگری انگلیس
به گزارش رویترز، تیم ملی فوتبال انگلیس با وجود آنکه ستاره های سرشناسی در اختیار داشت و از این تیم به عنوان یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در یورو 2016 یاد می شد، نمایش ناامید کننده ای داشت و با شکست برابر ایسلند در یک هشتم نهایی از دور رقابت ها حذف شد. روی هاجسون که متوجه عملکرد بد خود در این دوره از رقابت‌ها شد، تصمیم گرفت بعد از شکست برابر ایسلند استعفا بدهد. نام‌های زیادی برای جایگزینی هاجسون به گوش رسیدند اما در این میان بعضی از مربیان هستند که خودشان برای جانشینی هاجسون ابراز علاقه می کنند.

لوییس فیلیه اسکولاری، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال برزیل برای مربیگری در انگلیس اعلام آمادگی کرده است. او در این زمینه گفت: سرمربی گوانگژو هستم اما باید بگویم دوست دارم هدایت تیم انگلیس را بر عهده بگیرم. به خوبی فوتبال انگلیس را می شناسم و می‌دانم گزینه خوبی برای جایگزینی هاجسون هستم. اسکولاری در جام جهانی 2002 توانست برزیل را قهرمان کند اما در جام جهانی 2014 ناامید کننده بود و در نیمه نهایی با نتیجه هفت بر یک مغلوب آلمان شد.
مرجع : ایسنا