کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

#پیشنهادی_برای_شهردار_تهران

شهردار تهران دلواپس جامعه آمريكا شد!

10 تير 1395 ساعت 20:33


گروه سياسي: طي روزهاي اخير، بنرهای عجیب توسط شهرداری تهران با موضوع مشکلات اجتماعی آمریکا در سطح پايتخت منتشر شد. امري كه ظاهرا و پس از رسیدگی مشکلات داخل کشور، در اولويت كار قاليباف شهردار تهران قرار گرفته است!

در همين راستا بسياري از كاربران شبكه هاي اجتماعي با دست انداختن شهرداري تهران پیشنهادهای جالبي براي انتخاب سوژه بنرها به شهردار تهران داده‌اند. از جمله پيشنهادهای زیر كه توسط  يك کانال تلگرامي (بی قانون) پيشنهاد شده است:
* آیا می دانید لبوفروشان آمریکایی دغدغه چپ شدن گاری شان را ندارند و لبو را با لبخند به شما می‌فروشند؟
* از هر 8 آمریکایی، 5 تایشان آتیش دارند ولی نمی‌دهند نامردا!
* محمود بیا ما رو نجات بده، باقرم بیار (از طرف یک آمریکایی مظلوم)
* یره درباره اضافه وزنشونم یه چی بوگو!
* آیا می دانید هر شهردار آمریکایی بعد از چند سال خودش ول می کنه میره؟
* آیا می دانید راننده تاکسی های آمریکایی هر روز تحلیل های خاورمیانه ارائه می دهند و عموما هم پول خورد ندارند؟
* آیا می دانید در جامعه ضد خانواده آمریکا، کنترل تلویزیون هم در دست پدران نیست؟!
* از هر 4 پدر آمریکایی تعدادی کثیری کولر را خاموش می کنند.

‌‌یک کانال تلگرامی اصلاح طلب نیز در مطلبی با تیتر آقای گازانبر دوباره در گود سیاست؛ دلواپسی شهردار تهران برای مردم مظلوم آمریکا نوشت: نسیم خوش موسم انتخابات دوباره وزیدن گرفته و حملات گازانبری آقای شهردار از نو از سر گرفته شده. شهرداری تهران که با شوق و ذوق خاصی به استقبال انتشار فیش های حقوقی علیه دولت رفته بود خود نه تنها تاکنون حاضر نشده فیش حقوقی مدیرانش را منتشر کند بلکه با نصب بیلبوردهایی عریض و طویل و پرهزینه در سطح شهر برای وضعیت مردم مظلوم آمریکا! اظهار دلواپسی کرده و علنا به حیف و میل بیت المال پرداخته است. بودجه ای که می تواند با تخصیص به مبارزه با پدیده شوم کودکان کار گوشه ای از دردهای جامعه را دوا کند.

آقای شهردار در یک بیلبورد نوشته اند: در آمریکا از هر ۵ نوزاد، ۲ نوزاد نامشروع به دنیا می آیند. اما آقای شهردار فراموش کرده اند بنویسند به گفته مدیرکل دفتر آمار ثبت احوال، در هر ساعت در ایران ۱۹ طلاق ثبت می شود و به ازای هر ۴ ازدواج یک طلاق ثبت می شود. در ۱۰ سال اخیر آمار سقط جنین ۳ برابر شده و به حدود ۲۲۰ هزار مورد در سال رسیده که تنها حدود ۱۰ هزار مورد قانونی است. آقای شهردار نوشته اند: از ۱۱۰ شهروند آمریکا ۱ نفر در زندان است. اما ایشان فراموش کرده اند بنویسند طبق گزارش سازمان گزارشگران بدون مرز، ایران بعد از ترکیه بیشترین تعداد روزنامه نگار زندانی را دارد.

آقای شهردار نوشته اند: تحریم نفت ایران توطئه آمریکا برای خشکاندن ریشه اقتصاد ایران. اما ایشان فراموش کرده اند بنویسند "آن مرد که رفته است" به همراه همفکران اختلاسگرش، تحریم ها را کاغذ پاره، نعمت و فرصت برای رفع وابستگی به نفت می دانست. آقای شهردار نوشته اند در هر ۹ ثانیه یک زن آمریکایی مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. اما ایشان فراموش کرده اند بنویسند به گفته شهیندخت مولاوردی، معاون روحانی، ۳۲ جلد نتایج تحقیقات دولت اصلاحات در ۲۸ استان کشور درباره خشونت علیه زنان توسط دولت اختلاسگران معدوم و خمیر شد. آقای شهردار، درست است که مردم ایران حافظه تاریخی کوتاهی دارند. اما آنقدرها هم فراموش کار نیستند.

* آیا می‌دانید اکثر شبکه‌های اجتماعی در ایران فیلترند اما همه مسئولین کشوری در آنها فعالند؟
* از هر ده امریکایی یکیش از ارازل و اوباشه اما جز نیروهای شهرداری نیست.
* آيا ميدانيد كه تمامي بدبختي ما از گراني تا بيكاري و تورم كار امريكا و اسراييله؟؟؟!
* آيا مي دانيد شهردار وقت تهران يه روز خاص گاز انبري عمل كرده.
* آیا می دانید چون آمریکایی ها پل عابر پیاده ندارند که رویش بنر بزنند و به ما فحش بدهند, می آیند و با ظریف رو در رو مذاکره می کنند.
* آیا میدانید در خیابانهای امریکا به ازای هر شهروند یک چاله وجود ندارد.
* آیا می دانید اگر احمدی نژاد رئیس جمهوری آمریکا می شد بحران ارزش دلار حل می شد و می توانستیم با یک ریال یه بسته دلار بخریم!
* آیا میدانید سالانه هزاران نفر در آمریکا به دنبال برنده شدن لاتاری و اخذ اقامت در ایران هستند ؟
* از هر پنج کودک امریکایی یکی در فواره آبنما غرق میشه.


کد مطلب: 110576

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/110576/شهردار-تهران-دلواپس-جامعه-آمريكا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir