به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۱۱۱۲۹۷
احمد حکیمی پور:

بیلبوردهای اخیر کاملا انتخاباتی است

گروه سیاسی: عضو شورای شهر تهران از عدم همکاری شهرداری تهران در مبارزه با فساد انتقاد کرد.
بیلبوردهای اخیر کاملا انتخاباتی است
احمد حکیمی پور گفت: نمی دانم چرا مسئولان شهرداری فیش های حقوقی خود را منتشر نمی کنند، این موضوع یک مسئله عمومی شده است. من هفته گذشته در جلسه شورا گفتم که بهتر است معاونین شهردار و... فیش های حقوقی خود را منتشر کنند. بالاخره افکار عمومی باید در جریان باشد.  وی افزود: در دوره چهارم حسابرسی مالی شهرداری، بحث مبارزه با فساد را دنبال کردیم، ولی متاسفانه آنطور که انتظار داشتیم و تلاش کردیم آن همکاری که انتظار داشتیم را شاهد نبودیم. شهرداری در بحث ارائه اطلاعات، گزارشات، آمار، عملکرد و... فقط در حد حرف حرکت می کند و در عمل کارشکنی می کند.

حکیمی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال شورا دوست دارد درباره حسابرسی های شهرداری، مواردی که به صورت پروژه ای است، را بررسی کند تا ببیند هزینه های فلان پروژه چقدر است وتا کجای کار پیش رفته است. چیزی که من دریافت کردم، هزینه های تمام شده برای این قبیل کارها خیلی بالا است ولی خروجی اصلا مناسب ندارد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره تغییر مدیران شهرداری بصورت چرخشی گفت: این اقدام شهرداری مورد اعتراض شورا قرار گرفته است. شخص بنده از خود هیئت رئیسه گلایه کردم که این چه کاری است که 4معاونت مهم شهرداری تغییر پیدا می کنند، دو منطقه مهم شهرداری مدیرهایش عوض می شوند، اما بازهم شورا در جریان قرار نمی گیرد. اعضای شورای شهر اخرین نفر هستند که از تغییر در شهرداری مطلع می شود و این دور از اخلاق است. حکیمی پور وی درباره بیلبوردهایی که اخیرا در سطح شهر تهران نصب شده، گفت: این اقدام به کاملا یک حرکت سیاسی و انتخاباتی است. اگر شهرداری بخواهد چنین سمت و سویی بگیرد، از مسیر خدمت گذاری خارج می شود و این پسندیده نیست. 
مرجع : انتخاب