به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۹۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۱۱۱۵۰۸

دختر اوباما، اوباش اینترنتی را خجالت‌زده کرد

گروه سیاسی: هجوم برخی کاربران فارسی زبان که به اوباش اینترنتی مشهور هستند، به صفحه اینستاگرام "مالـیا اوبـاما" دختر "بـاراک اوبـاما" رئیس جمهور آمریـکا واکنش های زیادی را به دنبال داشت. برخی از کاربران فارسی زبان‌ با رفتن به صفحه دختر اوباما درخواست های خود را با زبان طنز و مزاح مطرح کردند.
دختر اوباما، اوباش اینترنتی را خجالت‌زده کرد
بعد از مدت زمانی کوتاه، مالیا اوباما که از هجوم کاربران به صفحه اینستاگرامش شگفت زده شده بود، صفحه اش را پرایوت کرد. بسیاری از ایرانیان برای معذرت خواهی و دلجویی از او، در اینستاگرام به وی دایرکت ارسال کردند و مالیا اوباما این دایرکت ها را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت. مالیا اوبا در جواب یکی او در واکنش به یکی از دایرکت هایی از از طرف ایرانیان برای او ارسال شده بود و از او بخاطر بی احترامی ها معذرت خواهی کرده بود گفت:" شما می توانید فردی را هیچ وقت نبخشید. بسیاری از مردم در این جهان فقیرند چون تنها چیزی که دارند پول است. من فهمیدم که ایرانیان افراد بسیار خوبی هستند چون آن ها از من عذر خواهی کردند و من پذیرفتم".

علی محمد امرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۳ ۲۱:۳۲
ما ایرانیان مبتکر تئوری گفتگوی تمدنها هستیم و عنصر اصلی در این گفتگو فرهنگ و ادب است اندک کسانیکه از فرط بی هویتی گستاخانه ادب و فرهنگ را بر نمی تابند یقینا فکر و اندیشه شان را از جاهلیت به ارث برده اند .
رفتار های نا بخردانه بنام اسلام و ایران ، نه تنها رنجش خاطر توهین شوندگان را بدنبال دارد بلکه چهره رحمانی اسلام و ایران را در نزد جهانیان مخدوش جلوه می کند
خدایا کسانی که با رفتار و گفتار و کردارشان چهره ایران و اسلام را مخدوش می کنند اگر قابل هدایتند هدایت و گر نه نیست و نابود بفرما (341051)
یک ایرانی
Czech Republic
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۱۲:۵۱
تا چه وقتی قراره چشممون رو بر روی این مسائل ببندیم و بگیم که: بهترین تماشگران دنیا رو داریم، با فرهنگ ترین مردم دنیا هستیم و . . .
فرهنگ بی فرهنگیمون بیداد میکنه (341113)
سوشا بی مکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۳ ۲۲:۲۳
آیا جنایتکاران آمریکایی بخاطر جنایت هایشان از ملت ایران عذرخواهی کرده اند؟!!!!!!!!!!! (341055)
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۰۷:۲۲
آیا تابحال دیده اید یکی از دولتمردان امریکایی و یا غربی به دولتمردان یا رهبران ایرانی توهین بکند یا نام او را با بی ادبی به زبان بیاورد ولی از طرف سخنوران و دولتمردان مدعی فرهنگ ما بسیار این امر اتفاق افتاده است. مردم هر کشور عملکرد دولتمردان و مشاهیر خود را دنبال میکنند. اخلاق حکم میکند حتی با دشمنان خود با ادب و وقار صحبت کنیم. (341085)
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۱۳:۱۰
دروغگو کم حافظه است.
وندی شرمن : دروغگویی در DNA ایرانیان است.
بوش : ایران محور شرارت و نا امنی در منطقه است .
اوباما : ایران حامی تروریست است.
نفرت از آمریکا در خون ما است ..... (341114)
بصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۰۹:۱۳
حالا که اونا معذرت خواهی نکردند شما این حق رو بخودتون میدید که از درجه انسانیت نزول کنید و دهنتونو به فحش آلوده کنید؟
البته فحاشی اوباش در صفحه اشخاص سرشناس پیشینه قدیمی دارد که عمده آن مربوط می شود به فرهنگ ناقص افرادی مثل شما (341093)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۱۲:۰۷
سوشای روان پریش. من پیشنهاد می کنم در اعتراض به جنایت هایی که آمریکایی ها مرتکب شدن شیشه های خانه ی خودتون رو خورد کنی. ای کاش ای کاش ای کاش شما و همفکرانتون ارزش آبرو، حیثیت و متانت رو درک می کردید. (341112)
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۱۳:۱۵
حمله کنندگان به صفحه شخصی افراد دارای ضعف فرهنگی هستند لکن جنابعالی دچار بحران و فقدان فرهنگ هستی که جنایت های آمریکا را ساده می انگاری. ظاهرا حس انسانیت در شما کم رنگ شده که حتی با بازماندگان نسل کشی وحشیانه هیروشیما و ناکازاکی هم نمی توانی هم دردی کنی.خون ژاپنی ها هم جدیدا به جوش آمده لکن شما رو از سیب زمینی هم برده اید.
امیدوارم فرق فحش و کلام جسورانه را تشخیص بدهی. (341115)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۳ ۲۳:۰۵
عین خود امریکاییها به همه مسایل بصورت دوگانه نگاه می کنید اینکه کسی به دیگری توهین کند از هر تفکر و اعتقادی مذموم و ناپسند است اما بهار جان :
شیخی به زنی فاحشه گفتا مستی

هر لحظه به دام دگری پــا بستی

گفتا شیخا هر آن چه گویی هستم

آیا تو چنان که می نمایی هستی ؟ (341061)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۰۸:۰۸
حسن جان واقعا عالی بود (341087)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۰۲:۱۲
فحاشی و توهین های نژادی و جنسی روش جدید مبارزه با استکبار اقایونه؟ حضرات استکبار ستیز، دختر اوباما آمریکایی است، خود آمریکا که نیست! تکلیف خودتون رو روشن کنید، با رفتار مستکبرانه علیه فردی که نه سر پیازه نه ته پیاز میشه با استکبار مبارزه کرد؟ مبارزه با استکبار رو از خانه شروع کنید. اولا قلبتون رو از استکبار بزدایید، بعد خانه تان، بعد شهرتان، بعد کشورتان بعد برید سراغ جهان. (341071)
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۰۶:۵۳
آقای سوشا مکان یا هر کسی که هستی بحث فرد از سیاست های دولت جداست در ضمن آمریکا هرچه که باشد برای مردم خود خوب است وقتی یک کارگر امریکایی ماهی3400دلار و یک کارگر ایرانی ماهی 200دلار حقوق می گیرد پس امریکا هرگز بد نیست همین آقایون کارت اقامت امریکا دارند و فرزندانشون اونجا تحصیل می کنند انوقت شما کاسه داغ تر از آش نشو. (341083)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۰۷:۰۵
آن کسانی که توهین کرده و میکنند ممکن است ایرانی باشند اما مسلمان هرگز ! (341084)
وفا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۰۸:۲۵
قوه قضاییه چرا کاری نمیکنه و عکس العملی نشون نمیده؟!! بابا واسه پلیس فتا کاری داره یه بار ده، بیست تا از این اوباش رو شناسایی کنه و دستگیر کنه بندازه زندان تا بقیه شون بترسن و حساب کار دستشون بیاد؟! یا حدالقل این افراد رو شناسایی کنن و به اپراتورها دستور بدن اینترنت این دسته اوباش را قطع کنن و سیم کارتشون رو بسوزونن. به خدا اینا دیگه آبرو واسمون نزاشتن تو دنیا. شرفمون رو همه جا دارن میبرن، نیروی انتظامی نهادهای مسئول تورو قرآن یه کاری بکنین. این پیشنهاد قطع اینترنت جواب میده، امتحان کنید (341088)
وفا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۰۸:۲۹
بهار جان اگر ممکنه روی این پیشنهاد من که پلیس فتا این افراد رو شناسایی کنه و به اپراتورها دستور بده اینترنت شون رو قطع کنن و یا سیم کارتشون رو بسوزونن، یه مانور بده و به گوش مسئولان برسون. به خدا این کار جواب میده. نمیشه این سی، چهل هزار نفرو انداخت زندان، اما میشه نگذاشت دیگه به اینترنت دسترسی داشته باشن تا تنیه و آدم شن. لطفا این ایده رو مطرح و به مسولان پیشنهاد بدین. (341089)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۰۸:۴۵
ادب اموختنی است و بزرگ ترها اموزگار ان (341090)