به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۸۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۱۱۱۵۸۵
برای مردم سوریه، حقوق بشر یعنی این!

پدر سوری و پیکر سه پسرش/عكس+18




گروه بین‌الملل: خون فرانسوی، بلژیكی و غربی و روسی و آمریكایی خیلی قرمز است. خیلی قرمز است كه با هر بار حادثه تروریستی و عده‌ای قربانی شدن، بساط # و ...براه می‌شود و اشكها سرازیر! اما خون تو سوری، یمنی، لیبیایی و عراقی و ... خون سه فرزند خردسالت حتما قرمز نیست؛ اصرار نكن، پدر بی پناه، خونتان قرمز نیست. اشتباه می‌بینی، اگر غیر از این بود كه اینگونه با تو و یك ملت بی‌تفاوت برخورد نمی‌شد و آقای لاوروف روس و كری آمریكا ماهیانه چند بار بر ویرانه‌های سرزمینت و گورهای از شمار دررفته كودكانت نقشه تقسیم غنایم نمی‌كشیدند! مرد سوری، زار بزن و اشك بریز اما یقین بدان حقوق بشر برای تو وجود ندارد و صدها هزار مثل تو كودكانت كه 5 سالست اینگونه همه فراموشتان كرده‌اند.
............................
توضیح ضروری: نگاه متفاوت ما به بحران سوریه، به دلیل اینكه فقط و فقط از منظر انسانی و وجدانی است نه نگاه سیاسی، بعضا با مخالفت‌های برخی مخاطبان كه بحران خونین و انسانی این كشور مظلوم را از دریچه منافع سیاسی، منطقه‌ای، حزبی و ... می‌نگرند كاملا متفاوت است.

حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۰۱:۰۸
بشار اسد دیروز گفت: امیدوارم تاریخ از من به عنوان فردی که از کشورش در برابر تروریسم و مداخله خارجی حفاظت کرد، یاد کند! واقعا عجب حقاظتی كرد! ادامه بده آقای رییس جمهور! 400 هزار كشته هنوز خیلی كمه! (341153)
مهربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۰۵:۱۴
نفرین بر یکدندگی و لجبازی و علاقه شدید بر قدرت و زر و زور و تزویر (341164)
m;lkm
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۱۱:۰۲
اگر مملكتش رو ميداد دست داعش ميدوني چه فاجعه اي بسيار بزرگتر رخ ميداد؟!
نكنه تو هم ناراحتي از موندن اسد و شكست داعش !؟ (341182)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۱۱:۵۷
ای کاش این قدر که روی حکومت سوریه ریز هستیم به نقش کثیف اسراییل و آمریکا و کشورهای عربی منطقه که پول و تسلیحات رو برای امنیت برادران اسراییلیشان علیه مردم بیچاره سوریه خرج می کنند اشاره ای می کردیم. چرا مردم سوریه برای کودتا در ترکیه باید جشن بگیرند؟ داعش و القاعده از بیرون به این کشور بیچاره تحمیل شده برای مردم سوریه داعش به مراتب بدتر از بشار هست. (341187)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۱۲:۰۰
مرد حسابي داعش 10 درصد مخالفان سوريه را هم تشكيل نمي دهند كه از قضا روابط خوبي هم با آقاي اسد دارند. حتما 10 ميليون آواره و 400 هزار زن و كودك كشته شده همه داعشي بودند. اسد رفتني است. خون اين بچه ها دامنش را رها نمي كنه (341188)
روح ا...
Sweden
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۰۲:۰۳
تو رو خدا این عکس ها رو میزارید فقط +18 نزنید، بگید که برای بیماران قلبی و روحی خوب نیست. قلبم درد گرفته و خوب نمیشه. خدایا همه مردم رو از دست وحشی های قدرت پرست و مقام پرست حفظ کن (341155)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۰۲:۰۳
من نقدی به مطلب بالا ندارم
ولی بهار بیشتر طرفدار داعشی ها هستی تا حکومت اسد (341156)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۰۸:۱۰
جناب جواد، گرچه داعشي ها پاي خود را از انسانيت خارج کرده و به قهقراي حيوانيت بازگشته اند، اما اسد هم کمتر از آنها نيست! عملکردها و برخوردها بگونه اي است که چاره اي براي ذهن نميماند که تصور کند عملا" داعش و اسد دست بدست هم داده اند تا مخالفان خود را که جمع کثيري از مردم سوريه هستند، نابود کنند. (341171)
انسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۱۱:۰۹
چشم شما همه چیز منجمله انسانیت را نمی بیند و همه چیز از دید شما در داعش خلاصه می شود (341183)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۰۲:۴۲
اين عكس بايد جهاني بشه! مثل ايلان مثل عكس دختربچه فرانسوي! تا همه بدونن خون اين بچه ها هم حق زندگي داشتند اما ... (341161)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۰۵:۱۲
نفرین بر قدرت ک هر دو طرف با لجبازی مانع جلوگیری از ادامه خونریزی میشوند
کاش میشد بشار بخاطر ملت سوریه باشرایط خاص قدرت را ب فردی مطمین واگذار کند (341163)
ایرانیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۰۷:۵۲
اون حقوق بشر آمریکایی که در مورد ایران بیانیه صادر میکنه در همچین مواقعی خوابه.......خدا لعنت کنه تروریسها با حامیانشونو (341168)
kaveh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۰۸:۲۲
سلام
خیلی جالب است کسانی به فکر دمکراسی و مردم در سوریه هستند که مردمشان حق انتخاب دولت وزنانشان حق رای ندارند با این وضعیت ایا حق با بشار اسد نیست (341173)
اﺣﻤﺪ اﺯ اﺳﺘﺮاﻟﻴﺎ
Australia
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۱۰:۰۳
ﺑﺎ ﺩﺭﻭﺩ ﻓﺮاﻭاﻥ
ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻥ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﺑﻴﮕﻨﺎﻩ ﺩﻳﮕﻪ ﻓﺮﻗﻲ ﻧﺪاﺭﻩ ﻛﻪ ﭼﻪ ﻧﮋاﺩﻱ ﻳﺎ ﭼﻪ ﻗﻮﻣﻴﺘﻲ ﺑﺎﺷﻪ ﻫﻤﺠﺎ ﻣﺤﻜﻮﻣﻪ, ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﻫﺎﻱ ﺳﻮﺭﻱ ﻳﺎ ﻋﺮاﻗﻲ ﻳﺎ ﻓﺮاﻧﺴﻪ ﺁﺧﻪ ﭼﻪ ﻓﺮﻗﻲ ﻣﻴﻜﻨﻪ, ﺁﻳﺎ اﻧﺘﻘﺎﻡ ﺩﻭﻟﺖ ﺭﻭ ﺑﺎﻳﺪ اﺯ ﺯﻥ و ﺑﭽﻪ ﻫﺎﻱ ﺑﻴﮕﻨﺎﻩ ﺑﺎﻳﺴﺘﻲ ﮔﺮﻓﺖ.
ﮔﻔﺘﻦ ﺧﻮﻥ ﺑﻴﮕﻨﺎﻫﺪﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﭘﺎﻳﻤﺎﻝ ﻧﻤﻴﺸﻪ اﻣﺎ اﺯ ﺭﻭﺯﻱ ﻛﻪ ﻳﺎﺩﻣﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺧﻮﻥ ﺑﻴﮕﻨﺎﻩ ﭘﺎﻳﻤﺎﻝ ﺷﺪﻩ و ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﺣﻖ ﭘﻴﺮﻭﺯ ﻧﺸﺪﻩ و ﺗﺎ ﺑﻮﺩﻩ ﻇﻠﻢ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﭘﻴﺮﻭﺯ ﺷﺪﻩ (341179)
کاربر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۱۰:۳۷
امیدوارم روزی از خواب غفلت و تمامیت خواهی بیدار شویم . همه ما. همه ما (341181)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۱۱:۴۴
شکی نیست که روسیه نیز به دنبال اهداف سیاسی خود است ولی به هر روی باید میان آنکه با تروریست ها همراه است و آنکه بر سر آنان بمب میریزد تفاوت قایل شد. مطمئنا این سلاح های روسی نیست که در دستان جانیان داعش خودنمایی میکند! (341184)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ۱۱:۵۵
ماهم مقصریم.حکومت بشاراسدآنقدرارزش نداشت ومی تونستیم تحت فشاربذاریم که ازمسندکناره گیری کنه. (341186)