به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۱۱۱۶۹۳
محمدرضا خاتمی: فراکسیون امید منسجم‌تر می‌شود

برخی نمایندگان تجربه کار تشکیلاتی ندارند

گروه سیاسی: نایب رییس مجلس ششم گفت: بعضی از اعضای فراکسیون امید، آن‌چنان تجربه‌ای در کار تشکیلاتی و فراکسیونی ندارند و بسیاری از این دوستان برای نخستین بار است که وارد مجلس می‌شوند.
برخی نمایندگان تجربه کار تشکیلاتی ندارند
محمدرضا خاتمی با انتقاد از طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی توسط یکی از اعضای فراکسیون امید و با بیان اینکه استیضاح آقای ربیعی از سوی فراکسیون امید تکذیب شد و در دستور کار نیست، عنوان کرد: فکر می‌کنم برای اینکه فراکسیون جا بیفتد و بتواند درست عمل کند، نیاز به کار بیشتری دارد.

او خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون امید باید برای پیشبرد برنامه‌ها، کار تشکیلاتی انجام دهند؛ این درحالی است که بعضی از اعضای فراکسیون امید، آن‌چنان تجربه‌ای در کار تشکیلاتی و فراکسیونی ندارند و بسیاری از این دوستان برای نخستین بار است که وارد مجلس می‌شوند. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: با این حساب، شاید بروز چنین ناهماهنگی‌هایی در فراکسیون امید، آن‌چنان غیرطبیعی و دور از انتظار نباشد.

نایب رییس مجلس ششم همچنین گفت: امیدواریم، با تلاشی که در راستای ایجاد انسجام و وحدت در فراکسیون در حال انجام است، در آینده نزدیک شاهد انجام اقدام‌های خوبی از سوی فراکسیون امید باشیم. خاتمی در پایان با تاکید بر این‌که خود نمایندگان باید امور مجلس را پیگیری کنند، تصریح کرد: اخباری که از داخل مجلس می‌شنویم و صحبت‌ها و برنامه‌هایی که از سوی عناصر اصلی تصمیم‌گیرنده فراکسیون و جریان اصلاحات در مجلس دنبال می‌شود، این نوید را می‌دهد که هرچه زمان بگذرد، فراکسیون امید منسجم‌تر و بهتر کار کند.
مرجع : ایلنا