به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۹
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۱۱۱۷۲۰

شهرداری خرمشهر: همایش، کار ما نبود!

گروه سیاسی: شهرداری خرمشهر در خصوص برگزاری همایش '‌بررسی فرقه های ضاله‌' در این شهر که در بنر آن دین زرتشت هم به عنوان یک فرقه ضاله ذکر شده بود، بیانیه ای منتشر کرد.

این شهرداری با انتشار بیانیه ای مبنی بر اینکه شهرداری نقشی در برگزاری همایش بررسی های فرقه های ضاله نداشته، گفته است که شهرداری خرمشهر از موضوع برگزاری و محتوای این همایش بی اطلاع بوده است. در این بیانیه آمده است: بدون شک در دوران دفاع مقدس پیروان سایر ادیان، هم افق با قاطبه مردم چشم انداز دفع شر دشمن و آزادسازی مناطق اشغال شده دشمن بعثی را پیش روی قرار داده و بی درنگ به خیل عظیم مدافعان کشور پیوسته و با جانبازی و نثار خون خود در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی پرداختند.

در بخش دیگر از بیانیه آمده است:شهرداری خرمشهر همواره بدون تردید احترام گذاشتن به ادیان مصرح در اصل سیزدهم قانون اساسی را وظیفه ذاتی، شرعی و ملی خود می داند. گفتنی است محمد دوایی فر شهردار خرمشهر طی نامه‌ای به اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران در مجلس شورای اسلامی توضیحات بیشتری را در این خصوص می‌دهد.

تکذیبیه شهرداری خرمشهر در حالی منتشر شده که در تصاویر پخش شده از این همایش، نام روابط عمومی این شهرداری در بنر پشت سر سخنران به خوبی دیده می‌شود.