به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۱۱۲۱۱۷

روزنامه‌هایی​که حادثه​مونیخ غافلگیرشان​نکرد

گروه سياسي: بعد از حمله تروریستی مونیخ که از شامگاه گذشته توجه بسیاری از خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است، پنج روزنامه در ایران توانستند با انتشار چاپ دوم، در مطلبی به اطلاع‌رسانی درباره‌ی این حادثه بپردازند.
روزنامه‌هایی​که حادثه​مونیخ غافلگیرشان​نکرد
روزنامه ایران با انتشار تیتر اصلی «جولان گرگ‌های تنها در مونیخ» همراه با عکسی از حمله تروریستی در کشور آلمان، به این اتفاق پرداخته است.

در بخشی از مطلب صفحه یک روزنامه ایران به این نکته اشاره شده که آلمان همچنان در شوک حمله مهاجر نوجوان 17 ساله افغان در ایالات بایرن بود که با حادثه جدید در مونیخ مواجه شد. این روزنامه همچنین با انتشار یادداشتی در صفحه دوم خود با عنوان «گرگ‌های تنها تاکتیک جدید داعش» در سه بند این اتفاق را بررسی کرده است.

روزنامه شرق هم در چاپ دوم خود تیتر یک «وحشت در قلب آلمان» و  رو تیتر «عملیات تروریستی این بار در مونیخ» را برای صفحه یک خود انتخاب است. این روزنامه در صفحه دوم خود به انتشار اخبار حادثه تروریستی مونیخ پرداخته است.

روزنامه همشهری هم تیتر «قطار ناامنی اروپا به ایستگاه مونیخ رسید» را برای مطلب خود انتخاب کرده است و عکس یک این روزنامه از حادثه شبانه آلمان انتخاب شده است. این روزنامه با انتشار مطلبی کوتاه در همان صفحه یک خبری به نقل از خبرگزاری فرانسه را منتشر کرده است.

روزنامه «صبح آرمان» دیگر نشریه‌ای است که صبح امروز توانست به خواسته مخاطبانش برای دریافت خبری از حادثه تروریستی مونیخ پاسخ بدهد. این روزنامه با ارائه خبری به نقل از خبرگزاری‌های خارجی از تیراندازی در یک مرکز خرید در مونیخ خبر داد. صبح آرمان در روتیتر خود به تعداد نامشخص کشته‌ها در این حادثه اشاره کرده و از روتیتر «تعداد کشته‌ها: از 6 تا 15 نفر» استفاده کرده است.

روزنامه «اعتماد» هم در بخشی از صفحه اصلی خود از حضور و تیراندازی افراد مسلح در مرکز خرید المپیا به سوی مردم خبر داده است. این روزنامه با تیتر «ایستگاه تازه ترور در مونیخ» در مطلبی کوتاه به انتشار خبرهای این حادثه اقدام کرده است.

مرجع : ايسنا