به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۱۱۲۲۴۴

دایی: دوست ندارم به استقلال ببازیم

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پیش از دیدار با استقلال گفت: بازی سختی در انتظار استقلال است چون من اصلا دوست ندارم به این تیم ببازیم.
علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال از هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: ان شاءالله بتوانیم فصل فوتبالی خوبی را در کنار هم داشته باشیم و به هم کمک کنیم. من از خودم شروع می کنم و سعی می کنم تا آرامش بیشتری داشته باشم و امیدوارم همه احترام یکدیگر را رعایت کنیم تا سال خوب و لیگ خوبی داشته باشیم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این مساله که منصوریان فصل گذشته سرمربی نفت بوده و شناخت خوبی از تیمش دارد، بیان کرد: به نظرم این سوال را باید از منصوریان بپرسید. از تیم سابق نفت ۸ بازیکن رفته اند و ۶ بازیکن از این هشت نفر شاکله اصلی را تشکیل می دادند. ما مشکلی از این بابت نداریم و مطمئنا فوتبال ایران به شکلی است که مربیان اکثر بازیکنان را می شناسند. منصوریان مربی خوبی است و با او در تماس هستم. آنها وقت بیشتری برای آماده سازی خود داشته اند ولی ما متاسفانه فقط دو هفته است با تیم خود کار می کنیم و ۳-۴ هفته از بقیه عقب هستیم. این مساله برای ما دردسر ساز می شود.

او ادامه داد: ما در این مدت خیلی خوب کار کرده ایم و بازیکنان ما خیلی زحمت کشیده‌اند و فکر می کنم بازی فردا، بازی سختی برای استقلال خواهد بود و به هیچ عنوان دوست نداریم بازی اول را ببازیم. من فقط به سه امتیاز بازی فردا فکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش را چگونه بسته است هم گفت: من سال گذشته با اسپانسر ارتباط نزدیکی نداشتم. مشکل همه جا هست. هیچکس نمی‌تواند بگوید مشکلی وجود ندارد تا الان دوستان با ما بوده‌اند و کم و بیش مسئولان نفت به ما کمک می‌کنند. یک مقدار بدهی از گذشته وجود دارد که به من مربوط نمی‌شود و من باید در مسائل فنی دخالت کنم. خودم دوست دارم امسال شرایطی فراهم شود تا کار فنی خود را انجام دهم. مطمئن باشید ما می‌توانیم خیلی بهتر از قبل کار کنیم و می‌خواهیم یک تیم مدعی را بسازیم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا تیم نفت مانند گذشته ستاره‌هایی را به لیگ معرفی می‌کند و اینکه شکایتش از پرسپولیس به کجا رسید، گفت: در پاسخ به سوال اول باید بگویم که منصوریان در این تیم زحمت کشیده است و ما هم تلاش می کنیم تا از جوانان فوتبالی مملکت استفاده کاملی را ببریم. متاسفانه ما امسال دو هفته وقت داشته‌ایم و نمی‌شد روی این مسئله تمرکز کنیم. مطمئنا خود من عاشق این هستم که با جوانان کار کنم.

او ادامه داد: راجع به شکایت هم باید بگویم که شکایت ما پابرجاست و متاسفانه به نظرم یک سال و اندی می شود که از پرسپولیس بیرون آمده‌ام. مدیران پرسپولیس خود را به خواب خرگوشی زده‌اند و چندین بار از آنها خواستیم ولی جوابگوی درست و حسابی نبودند و سپرده‌ایم به کمیته انضباطی تا آنها بررسی کنند. حداقل اداره مالیات و خود ما آنقدر نامه دادیم که مجبور شده‌یم از کمیته انضباطی حق خود را بگیریم. دوست نداریم کار به اینجا کشیده شود ولی متاسفانه برخی به این فوتبال آمده اند که از جنس آن نیستند و فکر می کنند مدیرعامل شرکت خصوصی و دولتی هستند و از بالا به پایین برخورد می‌کنند که به ضرر باشگاه تمام می‌شود. خود آنها بعد از مدتی می‌روند و به همین دلیل خودشان طوریشان نمی شود چون اساسا از جیب خودشان چیزی نمی‌دهند. آنها عین خیالشان نیست که مثلا پرسپولیس 100 میلیارد بدهی دارد و وقتی هم بروند 150 میلیارد بدهی داشته باشد.

سرمربی نفت در پاسخ به سوالی درباره محرومیت استقلالی‌ها در بازی فردا گفت: دوست داشتم تماشاگران هم باشند. حضور آنها می‌توانست انگیزه بازیکنان ما را بالا ببرد. تماشاگر به فوتبال روح می دهد. از هواداران می‌خواهم که کاری نکنند تا فوتبال روح خود را از دست بدهد. اینکه رحمتی هم نیست باید بگویم که او دروازه بان خوبی است و می توانست خیلی به استقلال کمک کند ولی استقلال حتی اگر مسی را هم داشته باشد، خدا نخواهد کاری نمی‌تواند بکند. ما از استقلال عقب هستیم ولی فوتبال این چیزها را نمی فهمد و می رویم تا ببریم.

دایی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره آینده نفت، عنوان کرد: ما بعد از هفته چهارم یک تعطیلی داریم و می توانیم از آن زمان بدنسازی خود را کامل کنیم. ما از فردا مدعی هستیم و بعد از هفته چهارم بهتر هم می شویم.

مرجع : ایسنا