به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۱۲۴۴۶

دفتر روزنامه مهرداد بذرپاش وقفی بود!

گروه سیاسی: یک منبع آگاه، قطع کمکهای رایگان به روزنامه وطن امروز (متعلق به مهرداد بذرپاش) و تصمیم سازمان اوقاف برای پس گرفتن ملک وقفی در اختیار این روزنامه را از مهمترین دلایل توقف فعالیت آن عنوان کرد.
دفتر روزنامه مهرداد بذرپاش وقفی بود!
این منبع آگاه امروز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساختمان روزنامه وطن امروز متعلق به سازمان اوقاف و امور خیریه است که رییس وقت این سازمان، بیت المال و اموال وقفی مردم را به صلاح خود در اختیار بذرپاش و روزنامه اش قرار داده بود!! وی تصریح کرد: حالا ماجرای 8 ساله این بذل و بخشش، علنی شده و سازمان اوقاف با آگاهی از ماجرا، ملک وقفی مردم را طلب کرده است. این منبع آگاه خاطرنشان کرد: روزنامه وطن امروز به علت اجرای حکم تخلیه ساختمان و خروج برخی وسایل، امکان چاپ و انتشار در روز جاری را نداشت و به همین دلیل، منتشر نشده است.

وی یادآور شد: روزنامه وطن امروز با مدیریت مهرداد بذرپاش در دوره دولت قبل و طی سالهای 87 تا 90 با امکانات موسسه ایران و به صورت رایگان چاپ و توزیع می شد و همه هزینه های کاغذ، چاپ و توزیع آن با این موسسه بود اما پس از آن، این روند متوقف و هزینه های چاپ، کاغذ، لیتوگرافی و توزیع روزنامه ' وطن امروز' با قیمت تمام شده محاسبه شد اما مسئولان این روزنامه با وجود تعهد و پذیرش بدهی 800 میلیون تومانی یادشده، از پرداخت آن خودداری می کنند.

وی گفت: روزنامه وطن امروز که از دولت های نهم و دهم حمایت می کرد، در حال حاضر، چهار هزار نسخه در روز تیراژ دارد. منبع یادشده که خواست نامش فاش نشود، خاطرنشان کرد: نکته قابل تامل در این ماجرا، حمایت ویژه برخی نهادها از روزنامه وطن امروز است به طوری که یک نهاد خاص، هر روز به طور مداوم، چهار صفحه آگهی به این روزنامه می دهد و به نوعی، مادرخرج «وطن امروز» محسوب می شود. وی تصریح کرد: «حالا باید منتظر ماند و دید آیا کسانی که با بیت المال اینگونه برخورد کرده اند و این روزها، مدعی عدالت و بازگشت پولهای حرام به بیت المال هستند، اقدامات خود را موجه نشان می دهند یا همچنان در سایه عنایات خاص نهادهای ویژه، دم از پاکدستی می زنند!»

رضا .ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۰۶ ۱۶:۱۵
اگر کارهای دولت قبل و یارانش موشکافی شود تخلفات فراوانی کشف خواهد شد ولی ظاهرا دستهایی در کار است که مانع میشود .آیا این وظیفه نظارتی مجلس نیست پس برای چه نماینده انتخاب میکنیم که عافیت طلب باشد یا مدافع بیت المال .چرا یک جوان زیر 30 سال اینهمه منابع کشور را بدون حساب هدر بدهد و دریغ از محاکمه و دادگاه .آیا اصول اولیه انقلاب تغییر کرده ..... (341558)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۰۶ ۱۷:۱۷
اونوقت این آقا سر قضیه حقوقهای نجومی معرکه گرفته بود.در حالیکه خودش فقط با ..... ره صد ساله را یک شبه رفته است. فقط برید اظهارات تاجزاده در مورد این یارو را بخوانید که از کجا به کجا رسیده و با چه سنی به ریاست سایپا و عضویت در هیات رییسه مجلس رسیده در حالیکه جوانان هم سن و سال او با مدارک بهتر و البته واقعی بیکارند. در یک کلام بذرپاش واضح ترین نماد..... است. (341559)
رضا .ف
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۵/۰۷ ۰۳:۰۰
واقعا 2 دوره دولت محمود جزء اولینها بود بیشترین درآمد نفتی صد سال اخیر ،جوانترین و بی تجربه ترین وزرا و مدیرها ،بالاترین آمار اختلاس ،بیشترین هدر رفت منابع ملی .اصلا سنگ بنای دولت پاکدستان اشتباه بود .سرمایه گذاری اشتباه در امریکای لاتین ،حذف یارانه ها ،کاغذ پاره دانستن قطعنامه های سازمان ملل .دیگر این کار بذرپاش به مانند پول خردی بیش نیست در مقابل حیف و میل بیت المال فقط چگونه جواب حق الناس ملت را خواهد داد . (341575)