به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۱۱۲۴۷۰

تصادف خونین پژو و نیسان در جاده ورامین

گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و شهر تهران از تصادف شدید میان سواری پژو 405 و وانت نیسان در فیروزآباد ورامین خبر داد.
تصادف خونین پژو و نیسان در جاده ورامین
سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: در ساعت 1:42 بامداد امروز وقوع یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 86 را به محل حادثه واقع در جاده ورامین، نرسیده به فیروزآباد اعزام کرد.وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که تصادف میان یکدستگاه سواری پژو 405 و وانت نیسان رخ داده و در پی آن سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شده‌اند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و شهر تهران ادامه داد: آتش‌نشانان چهار فرد حادثه دیده را از درون کابین دو خودرو خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.ملکی حادثه دیدگان را یک مرد میانسال راننده نیسان و یک زن و دو مرد که در سواری پژو حضور داشتند اعلام کرد که متاسفانه دچار مصدومیت شدیدی شده بودند.
 
به گفته وی عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل در ساعت 2:13 به عملیات خود خاتمه دادند.سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و شهر تهران اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.
مرجع : ايسنا