به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۱۱۲۴۸۷
استاد اخلاق خطاب به هاشمی:

ناگفته‌ها را بگویید تا انقلاب منحرف نشود

گروه سياسي: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی بستری شدن حجت‌الاسلام طباطبایی در یکی از بیمارستان‌های تهران، امروز پنجشنبه با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد.
عیادت مسئولان و فعالان سياسي از حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی در بیمارستان
عیادت مسئولان و فعالان سياسي از حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی در بیمارستان
در پی بستری شدن استاد اخلاق حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی در یکی از بیمارستان‌های تهران، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی امروز (پنج‌شنبه) با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد. در این عیادت که در فضایی صمیمی و با حضور تعدادی از اعضای خانواده سیدمهدی طباطبایی انجام شد، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جویای احوال وی شد و ضمن گفت‌وگو با کادر پزشکی بیمارستان، از نزدیک در جریان روند مداوای وی قرار گرفت و از درگاه خداوند برای او آرزوی تندرستی و سلامت کامل کرد.

هاشمی‌رفسنجانی با تأکید بر سوابق درخشان علمی، مبارزاتی و شخصیت مستقل و آزادی‌خواه حجت‌الاسلام طباطبایی اظهار داشت: در زمانه و شرایط کنونی، وجود آقای طباطبایی برای جامعه غنیمت است، چرا که وی آنچه را که می‌فهمد عمل کرده و با شجاعت بیان می‌کند، آگاهی مردم، مانع عوام‌فریبی‌ها خواهد بود. حجت‌الاسلام طباطبایی نیز از سوی خود و خانواده‌اش با تشکر فراوان از حضور هاشمی‌رفسنجانی در بیمارستان خطاب به او گفت: شما یکی از ذخایر انقلاب و نظام اسلامی هستید و من همواره به درگاه خداوند برای سلامتی و طول عمر شما دعا کرده و می‌خواهم که خداوند شما را برای ادامه و بقای کشور حفظ کند.

استاد اخلاق افزود: هنوز ناگفته‌ها و اطلاعاتی در سینه شما وجود دارد که باید برای آگاهی مردم به ویژه جوانان گفته شود تا انقلاب از مسیر اسلام، مردم و اهداف مقدس امام راحل منحرف نشود. وی افزود: من تا جان در بدن دارم از نظام و اهداف انقلاب و امام راحل دفاع خواهم کرد. پس از انجام این ملاقات و در هنگام خروج هاشمی‌رفسنجانی از بیمارستان، جمعی از مردم که از حضور وی در بیمارستان مطلع شده بودند، با رئیس مجمع تشخیص دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه کردند.

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ۰۱:۱۱
سلام
کاملا مشخصه که سایت شما مستقله!!!!!!!
خخخخخخخ (341578)
رضا .ف
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ۰۳:۵۲
خیلی کارها باید بشود تا انقلاب منحرف نشود صداقت ،پاکدستی مسئولین امانتداری و حفاظت از بیت المال ویکسان بودن ملت و سران نظام در برابر قانون و همچنین تولید عادلانه ثروت و کم شدن فاصله طبقاتی و عدم برخورداری عده ای از رانت و مبارزه جانانه با فساد و اطمینان مردم به حکومت .سوال ملت از معلم اخلاق انصافأکدام یک از موارد فوق محقق شده که باعث دلگرمی مردم شود ؟ (341584)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ۱۲:۴۰
اگه حقایق و ناگفته های همه گفته بشه که همه باید دست جمعی تشریف ببرند... (341587)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ۱۴:۵۹
بخشی از ناگفته ها در مناظره 88 گفته شده. (341590)
کاتبیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ۱۶:۱۰
هرکس به نفع شما حرف بزنه میشه استاد اخلاق (341591)