به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : ۱۱۳۱۹۰
اسحاق جهانگیری:

روحانی مظلوم‌ترین رئیس‌جمهور بعد از انقلاب

گروه سیاسی: معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه روحانی و دولت یازدهم مظلوم‌ترین دولت و رئیس‌جمهور بعد از انقلاب هستند گفت: ‌طوری رئیس‌جمهورر ا مورد تهاجم قرار داده‌اند که این تهاجم‌ها بی‌سابقه است، آن هم رئیس‌جمهوری که در دور اول ریاست‌جمهوری خود گره‌های بزرگی را باز کرده است.
روحانی مظلوم‌ترین رئیس‌جمهور بعد از انقلاب
اسحاق جهانگیری درنشست استانداران کشور با موضوع تحقق اقتصاد مقاومتی که در محل وزارت کشور برگزار شد اظهار کرد: حرف‌های بد و سخیفی راجع به شخصیت دوم کشور زده می‌شود در حالیکه ما نجابت می‌کنیم و نمی‌گوییم این افراد چه شرایطی را برای کشور فراهم کرده‌اند. وی در ادامه افزود: افرادی که علیه رئیس‌جمهور صحبت می‌کنند فراموش کرده‌اند منابع کشور را چگونه هدر دادند و چه رکود و تورم و هم‌چنین رکود تورمی در کشور ایجاد کرده‌اند، آن‌ها کم کم طلبکار شده‌اند فراموش کرده‌اند چه فضای سیاسی در داخل کشور درست کردند که دو نفر که در طول انقلاب همواره با هم برادر بوده‌اند رو در روی هم قرار گرفته اند. این در حالی است که با روی کار آمدن روحانی ثبات و آرامش در کشور به وجود آمد و در میان قوا دوستی برپا شد و آن‌ها دیگر علیه هم اقدامی نکردند البته ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد که این اختلافات در جلسات سران قوا حل می‌شود.

جهانگیری در ادامه با اشاره به نحوه اجرای برجام گفت: ممکن است غرب به تعهدات خود عمل نکند که البته رهبر انقلاب در جای خود تذکر لازم را می‌دهد. تبعیت این دولت از رهبری هم بی‌نظیر است و ما خوشحال می‌شویم اگر از مسیر فاصله گرفتیم رهبری با تذکر خود ما را به مسیر اصلی باز گرداند، ما حاضر نیستیم هیچ مسوولیت و هزینه‌ای را به دوش رهبری بیاندازیم. وی در ادامه با اشاره به ا ینکه با برجام بسیاری از موانع ما برطرف شده است، تصریح کرد: صادرات نفت ما به دو برابر رسیده و مشکلات بخش کشتی رانی و صادرات ما هم حل شده و آرامش و ثباتی در روابط با دنیا داریم.

ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۲۲:۰۲
مظلوم تر از دکتر روحانی
سید اصلاحات جناب اقای خاتمی رئیس جمهور سابق
و جناب ایت الله هاشمی رفسنجانی (341852)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۷ ۰۸:۵۷
دمت گرم اظهار نظر جالبی بود !!!!باعث انبساط خاطر شد !!!!
احتمالا سال دیگه جزئ رای اولی ها هستی و از چیزی خبر نداری !!!جان خودم راست می گم !!! (341870)
رضا .ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۷ ۰۴:۱۰
اشتباه شما دقیقأ اینجاست که نجابت بخرج میدی باید مانند خود آنها عمل کنید نجابت مخصوص نجباست نه گروهی که مسبب وضع فعلی است و به دولت حمله میکند و طلبکار است .شما که سرنوشت خاتمی رو دیده اید هرچی عقب نشینی کرد بیشتر بهش حمله شد .رییس جمهور منتخب ملت است و شخصی که انتصابی است و 10 هزار هوادار ندارد طوری به او حمله میکند که انگاری او گناه کبیره انجام داده سر آخر اگر اینجوری عمل کنید هم از آنطرف و هم از جانب ملت حذف میشوید . (341863)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۷ ۰۶:۵۷
سخنان مخالفان اقاي روحاني ودولت محترمشان مصداق عيني اين مثل معرف " عرض خود مي بري وزحمت ما مي داري " مي باشد ،. داد وهوار كردن انان براي اين است تا اقاي روحاني را را وادار به واكنش نمايند تا مستمسكي براي برنامه هاي بعدي خود داشته باشند ، افرين بر اقاي روحاني كه با سكوتشان بهترين جواب را به انان مي دهد (341865)
خخخخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۷ ۰۷:۰۵
مگر خود شماها همين حرفها را به ريس جمهورهاي كه خوشتان نمي آمد نزديد. مگر هزاران بار نگفتيد احمدي نژاد بايد محاكمه بشه و ...
پس اي آزاد انديشان تحمل داشته باشد و بگوييد مرگ بر مخالف من... خخخخخ (341866)
بندر دیلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۷ ۰۸:۰۷
با عرض سلام به همه دوستان امروز اگر چه اقای روحانی مظلوم است که متاسفانه قسمت اعظم ان ناشی از تیم خبری ان میباشد که دستاورد های مهم این دولت را خوب به مردم نرساندن اما مظلوم کسی است که قریب به 2000روز است در حصر است اما همچون اجداد پاکش محکم وبا صلابت ایستاده است. (341868)