به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۶
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۱۱۳۳۷۱

فرافکنی‌های آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد!

گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم ایران، با ارسال نامه‌ای خطاب به اوباما نسبت به مصادره دو میلیارد دلار از منابع مالی مصادره‌شده ایران اعتراض کرده است.
به گزارش مجمع اصلاح‌طلبان، امروز احمدی نژاد برای بار سوم به یک رئیس جمهور آمریکا نامه نوشت در حالی که در دفعات قبل، بوش و اوباما در رفتاری تحقیرآمیز، نامه‌هایش را بی پاسخ گذاشته بودند. همین چند هفته قبل احمدی‌نژاد با لحن کنایه آمیز از گفتگوی های مقامات ایران و آمریکا در دولت فعلی تلویحا انتقاد کرد و گفت: "خيال مي کنند اگر از کنار اوباما رد شدند و او نظري کرد خيلي مهم شده اند، نمي دانند او خود اسير است، اين گرگ بودن است که براي تخريب ديگران نقشه بکشند". حالا امروز احمدی نژاد خودش برای بار سوم به گدایی یکی از روسای جمهور آمریکا رفته تا شاید بر خلاف دفعات قبل این بار به او نظری کند. احمدی نژاد پارسال در بابل گفت: "سخنرانی رئیس کاخ سفید را دیدم، خنده‌ام گرفت و گفتم بیچاره تو سرازیری داری میری، ترمز بریدی، گاز می‌دی، بهتم می‌گن ترمز کن فحش میدی!!"  گفتنی است که بعد از انتخاب روحانی به ریاست جمهوری، اوباما برای او پیام تبریک فرستاد و در نیویورک هم برای برقراری تماس تلفنی پیش دستی کرد. هم چنین علی رغم تمایل اوباما، روحانی با او دیداری نداشته است.

سایت امید هسته‌ای هم نوشت: چنانچه از نامه غیرمنتظره رئیس دولت سابق به رئیس‌جمهور آمریکا برمی‌آید، وی مدعی شده که حکم صادره مربوط به دوره‌ای است که دولت یازدهم در ایران بر سر کار بوده و حکم توقیف دو میلیارد دلار در دولت یازدهم صادر شده است. مراجعه به جدول گزارش کمیته ویژه بررسی موضوع، نشان می‌دهد حکم اصلی توقیف دو میلیارد دلار از اموال ایران در سال 2008 میلادی صادر شده و دو حکم مورد اشاره احمدی‌نژاد در نامه فوق مربوط به تقاضای تجدیدنظر توسط دولت یازدهم در آن حکم اولیه است.

باتوجه به تاریخ‌های جدول کمیته ویژه مشخص می‌شود که نامه منتشره همراه با کارکرد سیاست خارجی جنبه سیاست داخلی هم دارد، اما در این نامه به یک نکته مهم توجه نشده است که حکم اولیه توقیف در دوره دولت محمود احمدی‌نژاد صادر شده و از این‌رو کماکان این سؤال بدون پاسخ است که آیا نمی‌شد به گونه‌ای عمل کرد که آمریکایی‌ها از ابتدا نتوانند حکم توقیف اموال ایران را صادر کنند؟

مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۸:۳۹
اونموقع که رییس دولت بود به نامه هایش وقعی نمی نهادند چه برسه به الان! (341952)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۳:۲۶
بایدش گفت :


آهای ...! عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست ..!!
,عرض َخود می بری و زحمت ما می داری ! (342000)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۹:۱۶
آقای احمدی نژاد

شما به جای نامه نوشتن به رئیس جمهور آمریکا بهتره خودتونو سرزنش کنید که چرا هشت سال با این مردم و مملک اینجوری کردید . بدتر از همه اینکه رویای رویس جمهور شدن هم در سر دارید . (341953)
بگو من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۰:۳۴
دوست عزیز
احمدی نژادتواین مملکت رای زیادی داره.چه بخوایم چه نخوایم!!!
لطف کنیدازاین به بعدازکلمه مردم استفاده نکنید.شایدعده زیادی بااین حرف شما موافق نباشند. (341974)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۰۷:۲۹
بگو من ، بر خلاف تصور و بهتر بگم توهم جنابعالي، احمدي نژاد بين مردم رأي زيادي نداره!! توي همين کوچه و بازار بگردي و واقعيات رو از زبان مردم عادي بييني و بشنوي، متوجه ميشي؛ بلکه رأي زيادي بنام مردم داره! البته مشکل شماها اينه که هميشه خودتون رو کل مردم ايران ديديد و بعبارت ديگه، از ديدي شما مردم يعني به تنهائي، خودتون! (342008)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۹:۳۶
این یانکی ها دیدند دولت حسن آقا در تمام زمینه ها دارن عقب نشینی میکنن
خوششو ن آومده
بترسن از روزی که دوباره دکتر احمدی نژاد تو سازمان ملل و در قلب نیویورک آبروی یانکی ها رو ببره (341961)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۰:۴۷
ابروی یانکی ها رو نمیبرد، ابروی ما رو میبرد. او میاید او میاید... فکر میکرد در مسجد نشسته داره برای گروهی شیعه سخنرانی میکنه. عجیب نبود هر وقت میخواست سخنرانی کنه صندلی ها خالی میشد. (341979)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۱:۳۲
ایشون پولمون را دو دستی تقدیم همون یانکی ها نکنه آبرو بردن پیشکش! البته وقتی سر کار بود کشور خودمون را در نظام بین الملل با کارهایش بی آبرو کرد. (341987)
روح ا...
Italy
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۳:۲۷
خیلی دکتره خیلی، در زمینه بالا بردن نرخ تورم و نرخ بیکاری، دستکاری آمار، تهمت به دیگران، توی جیب نگهداشتن لیست مفسدین به مدت 8 سال، داشتن معاونین پاک دست، از بین بردن 700 میلیارد دلار، بردن آبروی ایران در مجامع بین المللی، سفر به نیویورک با خانواده، ایجاد هاله نور، ..... متخصص هستند ایشون (342001)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۱۹:۵۴
یارو تو ده راه نمی دادند دنبال خونه کدخدا می گشت . زمان ریاست جمهوریت فقط کشورهای که مردمانش تو غار زندگی می کردند تو کشورشون راهت میدادند..... (341967)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۰:۵۰
بهارنیوز از یک کارت خیلی خوشم میاد. این که هروقت به هر دلیل نمیخوای کامنتارو منتشر کنی این دریچه کامنت رو بر میداری تا ادم وقتش رو تلف تایپ کامنتی که قرار نیست منتشر بشه نکنه. کاش سایتهایی مثل خبرآنلاین و عصر ایران و تابناک و فرارو هم همین کارو میکردند. (341980)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۰:۵۳
ایشون قید نکرد این 2 میلیارد دلار در دولت خودش در دسترس دزدان آمریکایی قرار گرفت؟ (341981)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۰:۵۷
نمیدونم واقعا درک نمیکنم چطور یه عده از این آدم خوششون میاد (341983)
ناشناس
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۱:۰۲
جهل بزرگترين درد بی درمان کشورمان هست ،
جامعه ای که عقلانيت در آن خاموش باشد ، امثال ......ميشود منجي .
بايد به حال و روزمان گريست.. (341986)
دیوید
United States
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۱:۵۸
فقط دکتر احمدی نژاد (341991)
رضا .ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۰۳:۵۱
دیوید راست میگه کشوری با درآمد رویایی و اقتصادی جنگ زده و رکورد آمار اختلاس از زمان مادها تا الان فقط و فقط از عهده آقا محمود بر میاید .اگر میخواهیم کشور را اینطور کنیم فقط و فقط مدیریتش را به دکتر واگذار کنید ......فقط و فقط با احمدی نژاد مشورت کنید و اگر میخواهید در زمان کنفرانس صندلیهای سازمان ملل را خالی ببینید فقط و فقط محمود را روانه کنفرانس کنید . (342006)
ماهان
Romania
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۲۲:۳۸
هیچ کس از دولت نهم و دهم نمی ترسه.شماها عادت کردین کشور به سمت تحریم و جنگ بره .بابک زنجانی ها و رضا ضراب ها مثل ..... پول مملکت از کشورخارج کنند.بعدشم جیب امثال شما پر پول بشه به ریش ملت بخندید.از طرفی محمود احمدی نژاد رد صلاحیت میشه بهتره جوش نزنی مهسا خانم. (341995)
ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۰۱:۴۶
یعنی قدرت تخریب بعضی رای یک کشور
بدتر از انفجار هزارتا بمب اتم هستش (342002)
رضا .ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۰۳:۴۰
شما بجای نامه به اوباما به سوالهای ملت جواب بده 8 سال نفت بالای بشکه ای 100 دلار فروختی (800 میلیارد دلار) صندوق ذخیره ارزی قابل توجه و کشوری با ثبات از دولت اصلاحات تحویل گرفتی بعد 8 سال کشوری بدهکار ،تورم بالای 40% واقتصاد ورشکست تحویل دادید .آن دو میلیارد دلار که هیچ 100 برابر آن هم دست شما بود باز خزانه خالی تحویل میدادی اگر شجاعت داشتید و مشگلی نداشتید اول ابهامات خود و رفقایتان را رفع میکردید . (342005)
نخود همه آش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ۰۷:۴۸
این تاریخ ها نشان می دهد که خرید اوراق قرضه دو میلیارد دلاری با علم و اطلاع کامل آقای احمدی نژاد و تیم شان از خطری که این پول را تهدید می کند انجام شده است. اگر مدعی شوند که اطلاع نداشته اند یعنی به بی لیاقتی محض خود اعتراف کرده اند و اگر اطلاع داشته اند، تخلف نکرده اند بلکه مرتکب جرمی شده اند که باید برای آن پاسخگو باشند (342010)