به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۱۱۳۴۶۲

ولاسکو ایران را به خوبی آنالیز کرده بود

گروه ورزشی: کارشناس والیبال بر این باور است که والیبالست ها از شانس زیادی برای صعود از مرحله مقدماتی برخوردار هستند.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شانس صعود تیم ‌ملی والیبال از مرحله مقدماتی، اظهار کرد: شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله بعد وجود دارد و این تنها به عملکرد تیم بستگی دارد. رقابت‌های  المپیک هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، سپس باید حسرت آن را داشته باشیم که آیا دوباره سهمیه کسب خواهیم کرد یا خیر. باید نهایت استفاده را ببریم.

این کارشناس والیبال درباره بازی با آرژانتین، گفت: عملکرد بازیکنان آرژانتین نسبت به تیم ما بهتر بود. خطای فردی و تیمی آنها کمتر بود. تجربه بازیکنان و کادرفنی آرژانتین در  المپیک در پیروزی‌شان تاثیرگذار بود و همچنین ولاسکو به خوبی تیم را تجزیه و تحلیل کرده بود و تعویض‌های تاثیرگذاری انجام داد.

او در ادامه افزود: آرژانتینی‌ها از نظر قدرتی برتر بودند، همچنین از نظر روحی – روانی بالاتر بودند و انگیزه بسیاری داشتند و دلیل را نمی دانم که چرا تیم ما انگیزه کافی نداشت. نخستین حضور ما در  المپیک است و برای کسب سهمیه المپیک زحمات بسیاری کشیده شده است و این رقابت ها هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و بایدانگیزه بیشتری داشته باشند.

کارخانه با بیان این که ای کاش در دیدار نخست با آرژانتین بازی نمی‌کردیم، تصریح کرد: ولاسکو شناخت کافی از تیم ‌ما داشت و این موضوع استرس را بر ملی‌پوشان وارد کرد. همچون رقابت های گذشته شروع خوبی نداشتیم. آرژانتینی‌ها خیلی از تیم ما سرتر نبودند، اگر ست نخست را پیروز می شدیم شاید شرایط تغییر می‌کرد. بازیکنان و کادرفنی آرژانتین دست تیم ما را خوانده بودند و به همین دلیل عملکرد بهتری داشتند.

مرجع : ایسنا