به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۰ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۱۱۳۴۸۳

پاسخ «بیل کلینتون» به نامه اخیر/طنز

پاسخ «بیل کلینتون» به نامه اخیر/طنز
گروه فرهنگي: فرزین پورمحبیدر بخش طنز ايسنا نوشت:

جناب آقای .............

علیک سلام

چندی است  من فعالیت‌های شما را رصد می‌کنم و متوجه شده‌ام که به تمامی رئیس‌جمهوران آمریکا حداقل یکی یک نامه بدون جواب نوشته‌اید و در متن همه آنها به نوعی از برقراری ارتباط و گفت‌وگو و... صحبت به میان رانده‌اید. لازم به ذکر است که به جنابعالی یادآور شوم: درست است که ظاهر من سوسول نشان می‌دهد اما گفته باشم، پایش که بیفتد از لوطی‌های دروازه دولاب شما و حتی ترامپ خودمان هم، در مورد خواهر و مادر غیرتی‌تر می‌شوم. پس با توجه به اینکه احتمال رئیس‌جمهور شدن همسر عزیزم  به عنوان اولین رئیس‌جمهور زن آمریکا بسیار زیاد است و متعاقبا احتمال میل و رغبت جنابعالی برای نامه نوشتن به ایشان به مراتب بیش از گذشته خواهد شد، لطفا دور این یکی رو قلم بگیرید که بدجوری کلاه‌هایمان تو هم می‌رود! مخصوصا اینکه هر نامه‌ای می‌نویسید و می‌فرستید سه‌سوته تو بوق و کرنا می‌کنید و آدم و عالم رو خبر می‌کنید. جهت اطلاعتان بگویم: هنوز که هنوز است بنده نتوانسته‌ام داستان مونیکا را جمع و جورش کنم علی‌رغم اینکه من خیلی هم یواشکی به ایشان نامه می‌دادم! پس یک کلام ختم کلام: «هیلاری» با «مادر هوگو» خیلی توفیر دارد، دقیقا به همان اندازه‌ای که آغوش شما برای ونزوئلا  و آمریکا با توجه به سیاست درهای باز و بسته، باز و بسته می‌شود!

اگر هم می‌خواهید تبلیغات انتخاباتی کنید لطفا از زن و بچه یکی دیگر مایه بگذارید و قید سر و همسر ما را بزنید.

اگر دردتان پول‌های  بلوکه‌شده است  باید جهت اطلاع بگویم که  سیاست‌های ابر قدرت با دزد سرگردنه هیچ فرقی نمی‌کند و هر دوشان به زور و با توجه به قطر بازویشان  پول می‌گیرند و اگر هم مشکلی در این مورد دارید به جای نامه نوشتن بایستید سر کوچه!

اگر هم از روی ناچاری و بیکاری است از ماریا شاراپوا تنیسور روسی یاد بگیرید که وقتی تست دوپینگش مثبت شد و نرفت المپیک و بیکار ماند، اوقات فراغتش را دارد با پختن ته‌چین ایرانی پُر می‌کند، هم یه کار مثبتی کرده است و هم اینکه وقت دیگران را با نامه نگرفته!

در ضمن، اصلا چرا در این عصر ارتباطات مجازی شما هنوز چسبیدید به نگارش نامه و پستچی و پیک موتوری؟!  

پس لطفا قبل از انتخابات ما با حاشیه‌سازی، این فرصت را از مردم آمریکا نگیرید که با یک رای صاحب دو رئیس‌جمهور شوند. بعد از انتخابات هم اجازه بدهید که من با توجه به تجربیاتم هیلاری بی‌تجربه  را در کارهای مهم‌تری کمک کنم نه جواب دادن به نامه ....

ارادت زیاد