به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۱۱۳۶۵۸
۸۰۰میلیارددلار را به‌باد دادند حالا از روحانی طلبکارند

کشور را شخم زدند و صدای کسی در نیامد

گروه سیاسی: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه ی گسترده رسانه ای به دولت تدبیر و امید گفت: 8 سال تمام کشور را شخم زدند و صدای کسی در نیامد اما حالا از دولت روحانی طلبکار شده اند!
کشور را شخم زدند و صدای کسی در نیامد
دکتر مسعود پزشکیان در جمع اعضای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی اظهار داشت: هشت سال تمام هربلایی خواستند سر مملکت آوردند اما حالا یادشان افتاده چرا رکود و بیکاری و تورم و ... گریبان کشور را گرفته است! وی ادامه داد: آن زمان وقتی خواستیم حرفی بزنیم گفتند اوایل کار است و کاری نداشته باشید، وقتی هم بعدا خواستیم اعتراض کنیم گفتند آخرهای دولت است و تحمل کنید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه ی گسترده علیه دولت در رسانه های مختلف در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری گفت: انحصار به حدی رسیده که وقتی فلان فرد سرفه هم می کند در بوق و کرنا می کنند اما خیلی های دیگر صدایشان به جایی نمی رسد. نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه دلم به حال دولت آقای روحانی می سوزد گفت: طی هشت سال 800 میلیارد دلار پول نفت را به باد داده اند، امروز از مردم و دولت طلکبار هم هستند.

دکتر پزشکیان با بیان اینکه با 100 میلیارد دلار می شد 30 هزار کیلومتر خط آهن در کشور احداث کرد ادامه داد: راه آهن 160 کیلومتری تبریز-میانه بعد از 15 سال هنوز به سرانجام نرسیده و بزرگراه 15 کیلومتری تبریز - سهند نیز در 8 سال دولت آقایان اجرایی نشد! وی با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته یادآور شد: عده ای می پرسند اگر تحریم ادامه می یافت چه می شد؟ نمی دانند که اگر برجام نبود، امروز محتاج نان و دارو از خارج بودیم.

پزشکیان با تاکید بر اینکه آقایان باید به عملکرد خود در دولت قبل پاسخگو باشند اظهار داشت: طی هشت سال دولت گذشته، وقتی کشتی کشتی نفت و گاز ایران در میادین مشترک توسط کشورهای خارجی به تاراج می رفت کسی معترض نمی شد اما حالا که می خواهیم از آنها استفاده کنیم، به قراردادهای نفتی معترض شده اند. نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه همه ی ما در یک کشتی نشسته ایم تاکید کرد: اگر کسی بخواهد این کشتی را سوراخ کند، خیانتکار است چراکه باعث غرق شدن کل جامعه خواهد شد.
مرجع : انصاف نیوز

ایرانی
Romania
۱۳۹۵/۰۵/۲۲ ۲۱:۴۰
رکود و بیکاری و تورم و ... نتیجه وارادات بی رویه است که مملکت را از پا درآورده (کار ایرانی به خارج از ایران منتقل شده و نیروی کار ایرانی در داخل مملکت بیکار است)تا مادامیکه واردات براساس عدم امکان تولید در داخل نباشد بدتر ازاین خواهدشد و امکان سوراخ شدن کشتی هست . (342164)
لیسانس بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۰۵:۱۲
اینایی که منفی دادن یعنی چی؟؟؟
خدایی خیلی سعی کردم بفهمم . (342174)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۱۱:۴۸
منفی ها هم اظهار نظر کرده اند .لیسانس جان نارحت نشوید هر کس نظری دارد ! (342190)
ایرانی
Netherlands
۱۳۹۵/۰۵/۲۲ ۲۱:۵۷
مردی از جنس مردم!!! پاکدست ترین دولت تاریخ!!! معجزه هزاره سوم!!!استکبارستیز!!! دولت عدالت محور!!! مردی که ..... با وجود 800 میلیارد دلار درآمد افسانه ای نفتی (1/5 برابر 98 سال قبل ازخودش) کشور را با خزانه خالیٰ سیلوها و انبارهای خالیٰ تورم 44٪ و دلار 4000 تومان نرخ سود بانکی 28٪ رکود 6٪- بیشترین شکاف طبقاتی وشدیدترین تحریمهای بین المللی تحویل دولت بعد از خودش داد. بله با این اوصاف اصلاح طلبان و دولت روحانی باید بدهکار هم باشند؟؟؟!!! (342165)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۱۱:۵۱
این کامنت خیلی زیبا و منطبق بر واقعیت بود
اما افسوس کسی پاسخگو نیست! (342191)
صداقت
Germany
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۱۲:۲۸
خطاب به لیسانس بیکار عزیز، بعد از سلام
جای این تعجب اینجابود

اینایی که منفی دادن یعنی چی؟؟؟
خدایی خیلی سعی کردم بفهمم . (342194)
امیر
۱۳۹۵/۰۵/۲۲ ۲۳:۱۴
اخیرا هم تمام هم و غمشان شده حقوق های نجومی چون از این طریق میشه دولت رو کوبید، در حالی که رقم بودجه هایی که دوستان خودشون در دهها نهاد غیر دولتی با نام فرهنگ و دین میگیرند ادم رو دیوانه میکنه. بهار لطفا این رو منتشر کن ملت ببینند و بفهمند نجوم یعنی چی:
http://www.asriran.com/fa/news/479180 (342166)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۱۱:۵۹
امیر جان فیش نجومی رد گم کنی بود از این طریق اهداف سیاسی را پیش ببرند
وگرنه بگویند محل تامین این فیش های به قول اینان نجومی کدام ردیف بودجه بوده از کدام جیب بیت المال بوده شرکتی دارمد داشته تقسیم سود کرده اند این کجا و 3هزار ملیارد کجا، این کجا 800میلیار دلار کجا، (342192)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۱۲:۰۳
دورود بر دکتر پزشکیان این مرد با غیرت آذری خوش به حال آذریهای عزیز به خاطر انتخاب این نماینده شجاع، دلسوز انقلاب، ولایتمدار ،همیشه از حق دفاع میکند
لیاقت ریاست جمهوری را دارد ای کاش این کاندیدا شود

راستی بهار؟! این مدتی است خبری از آقای علی مطهری نیست جریان چیست؟ (342193)
محسنی
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۰۰:۴۳
من شخص دکتر پزشکیان را به عنوان زاپاس دکتر روحانی در ۹۶ قبول دارم (342168)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۰۱:۱۳
این داد و بیداد 9 درصدی ها برا انتخاباته. وگرنه خود مردم بواسطه شعور بالاترشون می دونن و احساس می کنن که اوضاع از چه شرایطی به چه شرایطی تبدیل شده. مشکل این دوستان که گویابه فکر معیشت و اقتصاد کشور هستند نه تنها این موارد نیست بلکه خود عامل ایجاد این شرایط هستند. تنها دلیل این داد و بیداد کوتاه شدن دستشان از رانتها و سواستفاده های مالی و حتی ترس از افشای اعمال قبلی است. بر همه واضح است که ساختن سالها طول می کشد ولی خراب کردن چند ساعت. چه رسد به تخریبی که 8سال هم طول بکشد (342169)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۰۲:۳۳
در مورد بی کفایتی و مدیریت خیلی ضعیف دولت احمدی نژاد شکی نیست... اما عددها رو درست به کار ببریم بهتره... 800 میلیارد دلار برای وقتی بوده که دلار 1000 تومان محسوب بشه... وگرنه با احتساب دلار فعلی، این مبلغ تقریبا چهار برابر کل نقدینگی موجود کشوره... (342172)
ایرانی
Netherlands
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۰۷:۳۷
صالح جان دلار همیشه دلاره یعنی اینکه اگر الان دولت 800 میلیارد دلار در خزانه داشت یا اینکه میتوانست با مدیریت بهینه آن 800 میلیارد دلار را در صنایع و تولیدات داخلی سرمایه گذاری کند اکنون کشوری داشتیم که نه تنها قدرت اقتصادی اول منطقه بلکه در آستانه تبدیل شدن به قدرت نوظهور اقتصادی در سطح جهان بود. پس باید عمق فاجعه را در آن 8 ساله شوم دولت مهرورز دریافت که چه خسارت جبران ناپذیری به این ملت مظلوم و این دیار کهن وارد شد. بیایید به دور از احساسات قدری واقع نگر باشیم و به حال ملت و وطن بگرییم. (342175)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۰۷:۴۶
برای دولت مورد توجه شما سه سال رفت و یک سال باقی است. تا کی کار بی بلدی خود را باید گردن این و آن حواله کنیم. برادر: ساختن، ایجاد و عمل کاری بس دشوار است تا حرف خوب زدن و به دیگران بد و بیراه گفتن. (342176)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۰۷:۵۰
اگه انها شخم زدند -خبری ازکاشت شماهم نیست - (342177)
علی
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۰۸:۱۶
سلام جناب پزشکیان
حرف های شما کاملا صحیح می باشد اگر بنده هم با رانت و کمک برخی دولت مردان به چنین سمتی میرسیدم حتما حتما برایشان سینه چاک می کردم (342179)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۰۸:۳۸
اقای نماینده شما چه کار میکردید وقتی داشتن بیت المال را حیف و میل میکردن بعید میدونم جرم شما کمتر از اونا باشه (342180)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۰۹:۰۰
بالاخره اول باید شخم زد بعد شروع به کاشت کرد، عده ای شخم زدند شما بکارید ان شاالله برداشتش برای آینده گان (342182)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۰۹:۲۹
دلواپسان می گویند کشور دچار رکود است در حالیکه منشاء این رکود در دولت قبل است که کشور دچار رکود تورمی بود و دولت فعلی تورم آن را مهار کرده و فعلا رکود اقتصادی باقی مانده که آنهم به مرور و مانند تورم مهار خواهد شد. اما متاسفانه دلواپسان با کلمات بازی می کنند و می گویند دولت به قیمت دچار شدن کشور به رکود، تورم را کنترل کرده است! یعنی در دولت قبلی معظل فقط تورم بوده و نه رکود تورمی. در حالیکه هردو معضل همزمان وجود داشت. (342185)
ایمان
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۱۰:۰۶
800 میلیارد دلار اشتباه باید بنویسی 800000000000000000000000000دلار که دربقیه کشورها هزینه شد (342186)
جوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۱۰:۵۴
اقای محترم به جای اینکه به مشکلات کشور بپردازید دائم درگیر جنگ حزبی و انداختن تقصیر به گردن دیگران هستید اشکالی ندارد به همین روند ادامه دهید تا ببینید سال دیگه چگونه شخم خواهید خورد. (342189)
ناشناس
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۱۲:۳۱
دنيا در حال تدارک براي انقلاب چهارم صنعتی هستش ،
ولي ما هنوز در پی اين هستيم که ليلی زن بوده يا مرد ......

فساد فساد فساد ، عجب داستان درازي دارد ...
هاله نور نگو ، بگو هاله .....!!! (342195)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۱۴:۰۵
درود بر شما انسان آزاده وشریف (342197)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ۱۵:۳۷
آقاي پزشكيان مشخص نكرده چه كاشتند بي هدف كسي شخم نمي زند مگر ديوانه باشد مثل بگويد چند صدهزار نفر خانه دار شدند و چند ميليون سهام عدالت داد و چند طرح را كامل كرد مثل اتوبان رشت قزوين يا جاده سرچم اردبيل يا طرحاي ديگر اينها همه كاشت بود خرابكاري هم بوده بي انصافي مرض خيلي بدي است اين آقايان گرفتارند (342199)