به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۱۱۳۸۸۶

قوه قضاییه پیگیر توهین به رئیس جمهور باشد

گروه سياسي: دبیر کل حزب مستقل و اعتدال ایران گفت: اگر قوه قضاییه همراه دولت بود این مجموعه از توهین‌ها به رئیس جمهور انجام نمی‌شد، قوه قضاییه پیگیر این توهین‌ها باشد.
قوه قضاییه پیگیر توهین به رئیس جمهور باشد

قدرتعلی حشمتیان   با بیان این که قوه قضاییه باید با کسانی که به مسئولان کشور توهین می‌کنند، برخورد کند اظهار کرد: این قوه باید قوی‌تر و منسجم‌تر در پرونده مفاسد اقتصادی و توهین به مسئولان عمل کند.وی در ادامه افزود:‌کسانی که از اول انقلاب بیشتر خدمت کرده‌اند، توهین بیشتیر هم شنیده‌اند. این توهین‌ها به رئیس جمهور مربوط به تندروها و دلواپسان است زیرا آنها منافع خود را در دولت یازدهم در خطر می‌بینند و درصدد تضعیف دولت برآمده‌اند. من معتقدم  قوه قضاییه  باید پاسخ قاطع و صریح به این تخریب‌ها بدهد و حامیان رئیس جمهور هم باید متحد و منسجم‌تر در دفاع از دولت عمل کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه من یکی از منتقدان روحانی هستم تصریح کرد: با این وجود معتقدم دولت در سه سال گذشته عملکرد خوبی در حوزه سیاست خارجی و سیاست داخلی داشته است، اما کابینه به ترمیم نیاز دارد و از مستقل‌ها هم در دولت باید استفاده شود. ما دنبال سهم خواهی از دولت نیستیم. ما انتقادات خود را بیان می‌کنیم اما از  اقدامات خوب دولت هم دفاع می‌کنیم.حشمتیان در پایان افزود: دولت از تخریب‌ها نهراسد و مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی را دنبال کند و از مشاوران با تقوا، متدین که دنبال منافع بازی نیستند استفاده کند و رئیس جمهور همچنین کابینه را ترمیم کند تا نواقص دولت برطرف شود.

مرجع : ايسنا